leveszed a dudát és a hűtőventillátort meg ugye a hűtőt tartó csavarokat és ameddig a csövek engedik előrebilleted majd le a föld felé a hűtőt és elméletileg hozzáférsz úgy. én is úgy csináltam gyertyacserélnél kissé macerés
Mondjuk ha csak az egyenes rányomós eszköze van akkor lehet, hogy nem sikerül annyira leengedni a hűtőt, a fene tudja, nekem a betekerős eszköz könnyedén bemegy, olyat kéne szerezni és akkor nem kell még leengedni sem a hűtőt.
Hello mindenkinek. Egy olyan kérdésem volna azokhoz akik már szedtek szék sv 650 1999-es modelt. Ha ellenőrizni akarom a blokk kompressziót akkor nagyon szét kell bontani a gépet? Mert halottam olyat hogy le kell ereszteni a hűtőfolyadékot. Igaz ez?
Sziasztok!
Egy egész fura dolog jött elő. Május közepén cseréltettem a hátsó betétet és a fékfolyadék az 1000-es SV-men. Azóta kb. 3000km-t ment a gép és így néz ki a hátsó betét .
Mitől lehet az, hogy ennyire aszimmetrikusra kopik a betét? Nyilván elviszem szervizbe, de biztosra akarok menni, nem akarom, hogy induljon a tippelgetés. Valami ötlet? Egyáltalán látott már ilyet valaki?
De ha el is lehet kezdeni, gondolom vizsgázni csak a 24. szülinapomon lehet,nem? az meg nekem jövő szeptember vége,szóval megint kimaradna egy szezon nagyjából...
Jövő tavasszal A2-t rakhatok, így a legerősebb (meg szerintem ésszerűbb) választás a GS500,azokból már egy 2004-2005ös F-es modellt is tudnék venni. Ez volt az eredeti terv is,de a későbbi cél egy SV, meg viszonylag sokat szeretnék 2 személlyel is menni,ergo nem árt a plusz erő, ezért gondoltam, hogy ha megoldható, egyből SV-t vennék. 2015-ben rakhatok korlátlant, úgy akarom, hogy addig ne járjon le az 1 év a két jogsi között, így elvileg lehet majd csak különbözetit ami pénzbe nem mindegy...
Szerintem a csúszka mert csak az egyik betét fogott álladóan.
Egy egész fura dolog jött elő. Május közepén cseréltettem a hátsó betétet és a fékfolyadék az 1000-es SV-men. Azóta kb. 3000km-t ment a gép és így néz ki a hátsó betét .
Mitől lehet az, hogy ennyire aszimmetrikusra kopik a betét? Nyilván elviszem szervizbe, de biztosra akarok menni, nem akarom, hogy induljon a tippelgetés. Valami ötlet? Egyáltalán látott már ilyet valaki?
Szóval nem értem minek akarsz A2-t.
Minek a 25kW-os?