sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy egy 2001-es sv-m van és szeretnék rá venni kormányvéget, sok fajtát találtam az interneten, de nem tudom, hogy hány mm-es belső átmérőjű gyári kormány.
Örülnék és megköszönném szépen a segítséget.
Szép napot mindenkinek.
Tegnap fújtam be én is.
...de jó volt az a fránya fogas szíj a bömösön
A láncspray lobbi nem hagyja hogy elterjedjen!? ...más okot nem tudok elképzelni
Én meg a külsőt mert azt könnyebb.
Oldalról.
Tökmindegy.Ezer Km-t rajta marad KB csak azért leveri bárhogy van.
Tökmindegy.4-5e Km-enként lemosom oszt annyi.
Következő ilyen majd elrakás előtt lesz.
Nem kétlem.
A,
Kéne egy tartót fabrikálni a tűnek,mágnesszelepnek,elektronikának.
B,
rohadt lusta vagyok.
C,
nincs tápellátása ami gyujtásra kapcsolná és így nem tuti.
D,
Rohat lusta vagyok.
En olyan tanktaskat keresnek ami egyszerre tanktaska,hatisak es a hatso ulesre is fel lehet fogatni ha ugy akarom.
Ez azert lenne jo mert javareszt egyedul utazom akkor jo lenne fixen felrakni a hatso ulesre de amikor utasaal megyek akkor mehet a tankra.
Olyan kérdésem lenne, hogy egy 2001-es sv-m van és szeretnék rá venni kormányvéget, sok fajtát találtam az interneten, de nem tudom, hogy hány mm-es belső átmérőjű gyári kormány.
Örülnék és megköszönném szépen a segítséget.
Szép napot mindenkinek.
Szerintem bevezek egyre valamikor.
Lehet kipróbálom az Autosolt amit már javasoltak itt is.
Nem ez van neked otthon?
http://www.bazismotor.eu/index...
http://www.bazismotor.eu/index...
Ilyenre gondoltatok hétvégén a hátsó kerékhez (alu plitúr ) vagy konkrétan króm paszta kéne inkább?
http://www.bazismotor.eu/index...
meg a turaemelölobbi
...de jó volt az a fránya fogas szíj a bömösön
A láncspray lobbi nem hagyja hogy elterjedjen!?
Oldalról.
Tökmindegy.Ezer Km-t rajta marad KB csak azért leveri bárhogy van.
Tökmindegy.4-5e Km-enként lemosom oszt annyi.
Következő ilyen majd elrakás előtt lesz.
Én a belső oldalát fújom, úgy nemigazán verődik le.
A Mol az tényleg annyira ott van a szeren?
A,
Kéne egy tartót fabrikálni a tűnek,mágnesszelepnek,elektronikának.
B,
rohadt lusta vagyok.
C,
nincs tápellátása ami gyujtásra kapcsolná és így nem tuti.
D,
Rohat lusta vagyok.
És az a szemét RK GWX nem akar kinyuvadni.
Pedig már rozsdás pár szem,az első lánckerék meg picit kezd cápásodni.
A hasidom beszívta az első 4000 Km-ét.
Renoválnom kell a fényezését pár helyen.
Gáz ez a motorpucerálás...................valami UFO az aki annyit tud pepecselni vele hogy szalonállapotúnak néz ki.
Ez azert lenne jo mert javareszt egyedul utazom akkor jo lenne fixen felrakni a hatso ulesre de amikor utasaal megyek akkor mehet a tankra.