Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Há kínyai..............mitvártá?
Örökéletet?
Hja, rozsdát, tartót nem ér cikizni direkt olyan
Na jó nem...
Még tetszene is ha nem csak egyik fele lenne ilyen...
Még nem.

De ennek így fasza a színe.
Zoli tied is így kifakult?
Valami ilyesmi volt?
GOMBA
A gombára fasza volt fellógatni talpal előre a két csülkömet.
Titta hawaidizsi vót.
Elvileg jó az 1000-es nakedre.
Csak az a baj, hogy nem látszik mennyit lóghat ki oldalra.
Lehet, hogy ilyen csopperes lesz tőle az SV.
Akkor neked még azt sem kell
Ha mar fujjak szurkere a csovet nem egy etvasz a vazat is szurkrre fujni.
Azt hiszem ez csak 650-re van és láttunk ilyet vagy hasonlót. Ha jól emlékszem Fr-én volt.
Fekete a vázam.
SV-n még nem , de mondjuk szürkére fújva talán elmegy kategória...
Látott már valaki ilyen csövet motoron?
Mennyire lehet ótvaros?
CSŐ
Hát így a mostani állapotában kell vagy 10 év.
És a láncolajzód hány év alatt hozza be az árát?
Nem vagy egyedül, szerintem hiba van Zolinál a rendszerben. ..
Ha valaki érzi egy dorni és egy kalapács kell.
Ha nem akkor van egy kuka nittelőszeme.
nittelőszerszám meg KB 15-20 rugó.
Ami gyakorlatilag 4 lánccserére elég.
Ami KB 120e Km........naggyából.Évi 10e Km futásnál 12 év alatt hozza be az árát.
Nya ez elég nagy üzlet.
Plusz kéne hozzá légkulcs a kislánckerék leszedéséhez,meg egy halom dzsuvás alkatrész fogdosása.

Sokmindent megoldok elég hajmeresztő dolgokat de láncot nem fogok otthon cserélni.
Nem bonyolult, meg tudod csinálni, de kell hozzá nittelő és nyomatékkulcs. meg lehet azok nélkül is oldani csak az a fene tudja milyen lesz.
Láttam régebben itt a fórumon egy honlapot ahol fenn van az SV robbantott rajza minden alkatrésszel együtt.
Valaki tudja ezt a címet?

Köszi
Igen a szemkivevéshez láttam, hogy van valami DID eszköz amivel kiütik a szemet. Akkor megint marad az, hogy erősen figyelek nálad, hogy mit csinálsz :)
Majd talán legközelebb már megcsinálom én is.
Majdnem, pár fontos dolgot kihagyott. A levett lánc patentszemes míg a felrakott nittelős és annak menetét nem láttam, a nyomatékkulcsot sem nagyon erőltette sehol. Amúgy nem bonyolult, de azért érdemes pár dolgot nem kihagyni és nem árt legalább egy célszerszám.
http://www.youtube.com/watch?v...

Akinek van fölösleges 10 perce. Így lehet láncot cserélni?
Ha ezt követem lépésről lépésre akkor okés vagyok?
Jó lenne már kicsit érteni a saját motoromhoz is...
Ez kérem határozottan dögös.
Egyáltalán nem... sőt, jóval olcsóbb, mint egy Triumph