Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez még jövőre eldől, ha egybe lesz a pénz, jobban beleásom magam és gyakrabban látogatok majd ide is
Hat kilóból szerintem K3 körüli inyektoros is kijöhet.
Sajnos kb. 550-600 lesz a plafon, ilyen kategóriában nem találtam fojtott verziót,de egyébként csak jövő szezonra lesz aktuális a dolog,csak szeretném addigra tisztába tenni a dolgokat, hogy mégis miket kereshetek. A külföldről behozott tűnik a járhatóbb útnak, csak olvastam olyat is, hogy ugye alvázszám alapján ha már be volt jegyezve eredeti, "rendes" teljesítménnyel, még ha nem is itthon,nem csinálják meg fojtott teljesítményre a vizsgát. Bár ha ezen múlik,ismerős van...
Ha első forgalombahelyezésnél teljes teljesítmény nem hinném hogy van rá lehetőség.
Viszont fel szokott bukkanni eledóba néha csak ki kell várni.
Kintről könnyebb beszerezni az is működhet.
Üdv! Nem volt jobb ötletem, hogy hol érdeklődjek, hátha tudtok segíteni. Az lenne a kérdésem, hogy 650-es SV-t, amennyiben nem új motor szalonból, le lehet vizsgáztatni a fojtott verzió teljesítményére? A2-s jogsit tudok tenni életkoromból kifolyólag, viszont arra nincs pénzem, hogy új motort vegyek lefojtottan. Akár külföldről behozott vagy épp lejárt forgalmis motornál van esély 35kw alattira vizsgáztatni vagy felejtsem el ezt a megoldást? Előre is köszi!
Még talán a 200-as is.
És felfér a 180-as gumi.
És ez csak 1 a sok pozítív hatás közül.
Jobban kanyarodik.
Jobban fog a fék.
Kevesebbet fogyaszt.
Jobban tapad és kevésbé kopik a gumi.
20%-os teljesítménynövekedés.
Stb...
Igen? Ezt nem tudtam, akkor lehet, hogy Zolinak van igaza és tényleg érzi.
Há van neked szíved ennyi pízt beleölni?
Elvileg az MA2 olajjal gyorsabban old a tengelykapcsoló.
Valami minimális pozitív hatásnak csak kell lennie az MA1-hez viszonyítva.
ne viccelj, most költöttem rá egy 250-es robesz árát :-)
nincs mese, a bontóban a helye pláne ha ennyi probléma van vele
Lehet csak a friss olaj miatt de mintha jobban porogne vagy mittomen jobban kanyarodik.
Köszönöm a válaszokat.
Háát, érdekes ha érzel különbséget...
Na akkor kipróbálom az MA2-t.
Első 1-2e km-en fogja kicsit a kuplungot.
Pörgesd le a kilométert és nem lesz gond.

MA2-es motul 5100 jobb mint a sima MA-s.
Most tapasztalom.
nekem egyszer volt eddig ez a lefulladás.
Hát azért olyan nem szokott lenni hogy lefulladjon.
Holtjátékom amúgy is kevés, de nem merem állítgatni, mert múltkor is inkább rosszabb lett mint jobb :D
nekem hosszabb állás után annyira összetapad, h 1x le is fulladt, amikor 1-esbe raktam (direkt behúzott fékkel, nehogy baj legyen). Ezenkívül a kuplungholtjáték másnak tűnik hidegen, mint melegen.
Dehát idén tízéves a mocc :-)
Megrendeltem:

http://www.ebay.com/itm/Icon-U...

Remélem jó lesz. Elég jól néz ki és pakolható is plusz vihetem a hátamon.
Új hely, más szokások, csak a kapcsolataimat kellett kiépíteni
Kellett hozzá 7 világ hekkertudománya hogy visszajöjjön?