Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen...
Most fesszab vagy döglött akksi?
igen... ....viszont akkor valami mégis leszippantja az akksit..
Nos motor pöfög hörög ujra.
De a régi akksival 13,7-13,75 öt tölt míg az újal 14,2 környékén volt a töltés.
Ez fesszab hiba vagy lehet a régi ennyire döglött hogy nem veszi fel a töltést?
Persze, hogy van...minimum 5 hónap, de ott ahol vetted inkább 1 évnek kell lennie....amúgy nem véletlenül nem foglalkozom már akksikkal....egy nagy rohadás az összes...
én én én én én én én én jelentkezem
legalább megcsodálom, milyen motort tudnak az olaszok gyártani
A fene tudja szerintem fekete..................Hétfőn rákérdek hogy van e rá gari.
Ha tényleg az akksi a kuka akkor ez egy újabb érv a jó formázás mellett....ezt persze magad nem tudod ellenőrizni........ez a yuasa fekete?....bár úgy emlékszem az volt, de azok nem szoktak tönkre menni....ha csak nem egy használtat kaptál.....én most telóhoz vettem használtat ami persze 3 nap után gatya lett és kicseréltettem...
Mult hét vasárnap óta áll levett gyujtássa.Nincs minek szívnia.
Mi van!? ......nincs valami ami leszippantja az akksit?...
Ez meg újabb kérdést vet fel hogy miarák szívja le az egy hete be se indított motort?
Ujabb kedves fejlemény.
A forrasztás megvan saru rákattint minden fasza.De se kép se hang...............miafffffffaaaaaaassssszzzzzzz.....................az
új akksin 8 voltot mértem.
Bele a régi banner az 12 volton simán nyomatja a műszerfalat mint atomanti.
Idáig jutottam a szigetelés szárad így nem tom összedobni csak később.Addig meg nem röffen mert nincs rajta a tank.

Most kérdezhetem hogy van e gari az akksira hétfőn.
Szerencsére leszarom Ha legközelebb eldobom (erre az oldalára) akkor is csak egy 10-es lesz a műanyagozás.. és rondább se lesz
Hát.......szegény erről az oldalról egész szarul néz ki.
Sziasztok!

Valakinek esetleg egy s-es jobbos tükör nem porosodik a polcon?
2003 utáni.
Valami rövidebb szárú tükörrel pótolták az eséskor elmaradt tükröt, és nemigazán látok benne semmit.
Van még ugyanakkori Jawa 350, püpos varnyü és még valami....az öreg akkor vett hirtelen egy pár dolgot...
Szerintem még el is tudnád passzolni a kuli forgalmiját a veterán aprón...
Találtam itthon egy csomó régi forgalmit....motorkuli is volt közte, 63'-as.....csak a vizsga járt le, első tulajos...
Ma én is voltam füvet nyírni.... Összekötöttem a kellemest a hasznossal
Hasznalod a gazkart?
Végül megy valaki az agárdi találkozóra?
az útvonalam pedig:
Sándorfalva-Szeged-Hódmezővásárhely-Szentes-Csongrád-Kisk
unfélegyháza-Kecskemét-Kiskunfélegyháza-Kistelek-Balástya-Szeged (kicsit itt még bóklásztam)-Sándorfalva....
Én is gy vagyok vele, pedig halál komolyan tényleg ennyit mentem vele... 232 km-nél gyulladt ki a lámpa szegeden, hazajöttem vele sándorfalvára. úgy lett benne 243 km... + most kb 10 perce elmentem vele tankolni, és akkor szándékosan megnéztem a megtett km-t... 247-en állt, és arra töltöttem rá 13.66L-t !.... persze hogy műxik mind2 henger... szépen jár a motor, semmi furcsa hangja sincs, alapjárat sem ugrál, relatív egyenletesen jár, mint eddig, és mint ahogy egy V2-nek szokása :)
Nekem ez elképzelhetetlen.... .... ........műkszik mindkét henger?