Nos motor pöfög hörög ujra.
De a régi akksival 13,7-13,75 öt tölt míg az újal 14,2 környékén volt a töltés.
Ez fesszab hiba vagy lehet a régi ennyire döglött hogy nem veszi fel a töltést?
Persze, hogy van...minimum 5 hónap, de ott ahol vetted inkább 1 évnek kell lennie....amúgy nem véletlenül nem foglalkozom már akksikkal....egy nagy rohadás az összes...
Ha tényleg az akksi a kuka akkor ez egy újabb érv a jó formázás mellett....ezt persze magad nem tudod ellenőrizni........ez a yuasa fekete?....bár úgy emlékszem az volt, de azok nem szoktak tönkre menni....ha csak nem egy használtat kaptál.....én most telóhoz vettem használtat ami persze 3 nap után gatya lett és kicseréltettem...
Ujabb kedves fejlemény.
A forrasztás megvan saru rákattint minden fasza.De se kép se hang...............miafffffffaaaaaaassssszzzzzzz.....................az
új akksin 8 voltot mértem.
Bele a régi banner az 12 volton simán nyomatja a műszerfalat mint atomanti.
Idáig jutottam a szigetelés szárad így nem tom összedobni csak később.Addig meg nem röffen mert nincs rajta a tank.
Most kérdezhetem hogy van e gari az akksira hétfőn.
Valakinek esetleg egy s-es jobbos tükör nem porosodik a polcon?
2003 utáni.
Valami rövidebb szárú tükörrel pótolták az eséskor elmaradt tükröt, és nemigazán látok benne semmit.
az útvonalam pedig:
Sándorfalva-Szeged-Hódmezővásárhely-Szentes-Csongrád-Kisk
unfélegyháza-Kecskemét-Kiskunfélegyháza-Kistelek-Balástya-Szeged (kicsit itt még bóklásztam)-Sándorfalva....
Én is gy vagyok vele, pedig halál komolyan tényleg ennyit mentem vele... 232 km-nél gyulladt ki a lámpa szegeden, hazajöttem vele sándorfalvára. úgy lett benne 243 km... + most kb 10 perce elmentem vele tankolni, és akkor szándékosan megnéztem a megtett km-t... 247-en állt, és arra töltöttem rá 13.66L-t !.... persze hogy műxik mind2 henger... szépen jár a motor, semmi furcsa hangja sincs, alapjárat sem ugrál, relatív egyenletesen jár, mint eddig, és mint ahogy egy V2-nek szokása :)
De a régi akksival 13,7-13,75 öt tölt míg az újal 14,2 környékén volt a töltés.
Ez fesszab hiba vagy lehet a régi ennyire döglött hogy nem veszi fel a töltést?
legalább megcsodálom, milyen motort tudnak az olaszok gyártani
A forrasztás megvan saru rákattint minden fasza.De se kép se hang...............miafffffffaaaaaaassssszzzzzzz.....................az
új akksin 8 voltot mértem.
Bele a régi banner az 12 volton simán nyomatja a műszerfalat mint atomanti.
Idáig jutottam a szigetelés szárad így nem tom összedobni csak később.Addig meg nem röffen mert nincs rajta a tank.
Most kérdezhetem hogy van e gari az akksira hétfőn.
Valakinek esetleg egy s-es jobbos tükör nem porosodik a polcon?
2003 utáni.
Valami rövidebb szárú tükörrel pótolták az eséskor elmaradt tükröt, és nemigazán látok benne semmit.
Sándorfalva-Szeged-Hódmezővásárhely-Szentes-Csongrád-Kisk
unfélegyháza-Kecskemét-Kiskunfélegyháza-Kistelek-Balástya-Szeged (kicsit itt még bóklásztam)-Sándorfalva....