Nos fülig olajosan kibányásztam a kocsiból két gólyalábat.
Hétfőn szermányolnom kell egy rugóösszehúzót vagy legalább csinálni valamit amivel nem baxom homlokon magam és kéne venni két csillapítót meg toronycsapágyat.
A két külső gömbfejet autómatikusan dobjam ki vagy benn maradhat.
Elég rozsdásak már azok is.
Aha....csak érdekes volt a megfogalmazás.. ...amúgy a tps vezérli a másodlagos fojtószelepet ami valójában szabályozza a levegő bejutását....tehát az egyik legfontosabb alkatrész a szabályzásban...,de a vásárlásnál miért fontos ez?.....amúgy tök mindegy, hogy 650 vagy 1000-est veszel...nagyjából egy árban vannak.....mondjuk a 650-ek általában jobb állapotban vannak az olcsóbbak között...
Nem a köbcenti a mérvadó, az állapot sokkal fontosabb. Egyszer akarok motort venni, nem gondoltam cserélgetni. A 650-nel is lehet hülyeséget csinálni, minden fejben dől el. A járműkezelés nem hiszem, hogy gondot okoz. A súlyát, futómű viselkedését kell kiismerni.
Ma próbáltam egyet. Kis fordulatnál igencsak csörgött-csattogott. Ez gondolom nem normális?!
A kuplung munkahengert hallottam, mint típushiba, de azt nem tudom, hogy mi vagy mitől romlik el?
Tps szenzor mit érzékel?
Véleményem szerint is vehet karbisat! Én két éve nyüstölöm. Semmi probléma nincs vele.