Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

+1
Véleményem szerint is vehet karbisat! Én két éve nyüstölöm. Semmi probléma nincs vele.
K3-től FI-s...
A karburátor/injektor váltás mikor volt?
Sziasztok!

Tudom, nem ez a reklám helye, de ha valaki jó állapotú 1000-es SV-t keres, az enyém eladó...
Link itt!
A menetes rész a gond a kormánytengelyen.
Van kinyomóm...igen erős...Ha kell szívesen kölcsönadom...
Ettől féltem.
Jól be van rohadva.
Akkor cseréld.....azok már tényleg nem kerülnek sokba
Nos fülig olajosan kibányásztam a kocsiból két gólyalábat.
Hétfőn szermányolnom kell egy rugóösszehúzót vagy legalább csinálni valamit amivel nem baxom homlokon magam és kéne venni két csillapítót meg toronycsapágyat.

A két külső gömbfejet autómatikusan dobjam ki vagy benn maradhat.
Elég rozsdásak már azok is.
Hát azt azért tanítani kéne ahogy kopasznak felrobbant az akksija,leégett az ECU-ja a fesszab miatt willach mellett..
A töltés....
Nyugodtan vehet karbisat is Nem tudom milyen elektronyikus problémára gondolsz, mikor semmi bonyolult elektronika nincsen benne
Érdekelnek a műszaki dolgok.
Ja-ja...szerintem ez ilyentájt megadja magát....nekem még nem csinálja az amit Neked, de már nem jó....
Mert ? Neked sem jó?
Holnap szétszedem az enyémet...
Hali!
Sanyi!
Mióta az enyémet meg mozgattad azóta tökéletesen működik.
Aha....csak érdekes volt a megfogalmazás.. ...amúgy a tps vezérli a másodlagos fojtószelepet ami valójában szabályozza a levegő bejutását....tehát az egyik legfontosabb alkatrész a szabályzásban...,de a vásárlásnál miért fontos ez?.....amúgy tök mindegy, hogy 650 vagy 1000-est veszel...nagyjából egy árban vannak.....mondjuk a 650-ek általában jobb állapotban vannak az olcsóbbak között...
Benzin-levegő keverék bejutása és égéstermékek kijutása.
Töltetcsere?....
Avass be! Hogyan is folyik pontosan a töltetcsere? Én úgy gondoltam, hogy van két pillangószelep a két henger számára. De Te említesz még kettőt.
Kettőt igen.
De van még kettő lejjebb.
A pillangószelepek bovden vagy motor segítségével mozognak?
Hát ahogy érzed.
Bár pont ugyanazt mondták és az első enyhén neccesebb dolog után azért el lett adva a motor.

Throttle Position Sensor.

Gázálás érzékelő.
Nem a köbcenti a mérvadó, az állapot sokkal fontosabb. Egyszer akarok motort venni, nem gondoltam cserélgetni. A 650-nel is lehet hülyeséget csinálni, minden fejben dől el. A járműkezelés nem hiszem, hogy gondot okoz. A súlyát, futómű viselkedését kell kiismerni.
Ma próbáltam egyet. Kis fordulatnál igencsak csörgött-csattogott. Ez gondolom nem normális?!
A kuplung munkahengert hallottam, mint típushiba, de azt nem tudom, hogy mi vagy mitől romlik el?
Tps szenzor mit érzékel?

2003 utáni motort nézek.