Akkor ha lehet az ezrest hagyd kesobbre.
Hatotven siman jo lesz jopar evig.
Alapvetoen a tulajt kell jo alaposan negnezni.
Amilyen a gazda olyan a gep is.
Regebbi karbis kehesebb.
Ott az elektromos resz a gond.Bar ha nem agyonfoldozott nem akkora gond.
Az inyektoros ujabbaknal az altalanos allapot a mervado.
Ne legyen torott,kokanyolt es nem lessz gond.
Mostanaban nehany tulajnak a tps szenzorral akadt gondja de ez nen tipushiba.
A közeljövőben szeretnék SV-t venni. Elkezdtem teszteket olvasni, fórumokat böngészni. Kikérném a véleményeteket, hogy mire érdemes odafigyelni vásárláskor, milyen hibái vannak a típusnak. Az még nem dőlt el, hogy 650 vagy 1000 ccm motor lesz, ezt majd az ár/érték arány fogja eldönteni.
Azaz! Nemrég voltam kint, egy leszedált tötymörgés ami ott megy. Meg ilyen apróságok, h a jobbkézszabály mint olyan nem létezik. Viszont érdekes módon működik! Legalábbis Texasban. Legjobb az, hogy ha piros a lámpa, jobbra kis ívben akkor is befordulhatsz ha nem jön semmi. Itthon is be kéne vezetni.
Azt viszont tényleg nem értem, h miért vesz valaki ott motort azokra a szögegyenes utakra.
Összefutottam egy SV-ssel, elég tisztességesen meg volt csinálva a futóműve, lényegében a fél motor GSXR volt :D Ablakon kidobott pénz, a fentiek miatt.
USA-ban 55mph már soknak számít. Főleg autóúton van városok között. Alapvetően nagyon szűkek a korlátok kinn ahhoz képest,h milyen széles és nagy utak vannak meg mekkora dömperek.
Városon belül jellemző a 30-35MPH, autóúton 55-60 és ha nagyon jó helyen vagy (california) akkor mehetsz a sivatag közepén 75MPH-val is...
Tapasztalat úgy,h bejártam már 3 államot mindenfelé.
Hatotven siman jo lesz jopar evig.
Alapvetoen a tulajt kell jo alaposan negnezni.
Amilyen a gazda olyan a gep is.
Regebbi karbis kehesebb.
Ott az elektromos resz a gond.Bar ha nem agyonfoldozott nem akkora gond.
Az inyektoros ujabbaknal az altalanos allapot a mervado.
Ne legyen torott,kokanyolt es nem lessz gond.
Mostanaban nehany tulajnak a tps szenzorral akadt gondja de ez nen tipushiba.