Hát igen, csak mikor Tököl belvárosában ragadsz egy működésképtelen motorral és már kezdesz munkaidőben lenni, akkor nem válogatsz :) Még szerencse h a "szomszédban" volt motorakku-üzlet és rögtön kedvezmény is volt...
Nekem ugyan így halt meg tavasszal az aksim egyik pillanatban még tekert mind az állat a következőben meg semmi. Soha többet nem veszek (gagyi aksit ) inkább meg vettem a gyári yuassa-t. Másfél két évente aksit cserélni az elég vicces a kollégámnak még a gyári aksija van 7 éves és mükődik.
A tököm televan hogy se sávváltáskor se körforgalomban se lekanyarodáskor nem indexel.
Van hogy 6-8 irányváltást látok és egyszer se pöcköli meg azt a retek kapcsolót a kormánynál.
A másik, ami elharapózott, az elsőbbség meg nem adása :) De úgy, hogy tutira lát, mintha még szemkontaktus is lenne, és ezután kijön elém halálosan lassan, és utána is lassú... persze előre tudom h ez fog történni, kerülöm és már ott se vagyok, de miért csinál ilyet? Nem a motor miatt - ha autóval vagyok, akkor is megteszik... kinéz, nézeget, meglát, rámnéz, és KIJÖN és ott lassúzik. Ez a legújabb divat. megpersze a telipiroson átmenés.
hát ja... olyat már láttam, h egy aksi egyre szarabb. olyat is láttam h egy fesszab elmegy, és az aksi nullára merül. nade ezen ott volt a 12.4V :-). És egyik pillanatról a másikra elmegy minden fesz, mintha egy bizti kimenne vagy egy vezeték elszakadna... valami ilyesmi történhetett., de az aksin belül. Hogy üresjárási fesz miért maradt rajta... gondolom h miért de befejezem az okoskodást :)
megyek reggel tökölre meló előtt, gyorsan vissza is kellene jönnöm. A célban lefulladtam forgolódás közben. Indítanék, egyet teker és NYEKK, onnantól semmi. De úgy semmi, hogy se az AC nem zúg, se a műszerfalon semmi sem éled fel. Kezdődik a hibakeresés: aksin 12.4V, és ez a biztik összes kivezetésén és mindenütt ahol kell, ott van. Ugyanakkor semmi sem "él" a motoron. Miután az ülés alatti részt szétdöntöttük, telefon Sanyinak. Nézzem meg a légszűrőház alatt a kormánnyaknál a zöld csatit, hátha beégett. Lebontom a tank és alatta részeket, leszedem a csatit a helyéről, széthúzom, fémtiszta. Rámérek, ott van benne a 12V, rámérek a másik felére, kapcsolgatok: kapcsolja rendesen a kontaktusokat... összedugom... még mindig semmi, a műszerfalon is. Zárlat nem lehet, mert akkor egyrészt valami már égne, másrészt nem lenne üresjárási fesz az akksin. Próbáljuk átkötni az önindítórelét (ha az az egyáltalán) de meg se nyekken. Általános testhiba? Keresem hol testel az aksi, de nincs lelazulva. Bikakábellel az akksi-testet direktben testpontra kötjük, de ez sem segít. És a bikakábel, ha már ott van.. várjunkcsak.. hol egy autóakksi... rádug, semmi. Totális nemértem az egész. Hoppá, a zöld csati széthúzva maradt. Összedugom, rakjad csak most azt az autóaksit rá? Működik! Az aksi szart be! De nem hetekig tartó haldoklással, hanem egyik pillanatról a másikra, üresjárási fesz van, de minimális terhelésre azonnal 0V. Szerencsére 2 utcányira onnan van egy motorakksi bolt. Ember szerint az aksi nem elfáradt, hanem belül mechanikai gond van (szakadás, zárlat). Motobatt ezután nem kell, választom a másikat, ami még olcsóbb is, eladó szerint ugyanaz a minőségi kategória... kössz, jólesz, 7500 leugrik (kedvezményesen), savaz, tölt (= vár), berak és működik. És 10 helyett félkettőre meg is jöttem...
Valamikor, Valaki feltette ide egy cégnek az elérhetőségét, akik idom patenteket, és más egyéb "biszbaszokat" gyárt-forgalmaz. Meg tudnátok mondani, hogy kik voltak azok? Bevallom lusta vagyok visszatekerni XXXXXX oldalt, mert nem tudom mikor volt !
a gyári ráadásul kurvakönnyen görbül,nekem annó garanciába sikerült kicseréltetnem mert meggörbült (gumis cimbora megtesztelte a féket stopival)
a görbülést nagyon jól lehet látni amikor tekered a tengelyt és változik a hézag a gumi és a lengövilla között mert imbolyog a kerék
Ha lenne 23e forintom.
Nah majd később.
van még belöle vsz pár db...
Új?
Van hogy 6-8 irányváltást látok és egyszer se pöcköli meg azt a retek kapcsolót a kormánynál.
megyek reggel tökölre meló előtt, gyorsan vissza is kellene jönnöm. A célban lefulladtam forgolódás közben. Indítanék, egyet teker és NYEKK, onnantól semmi. De úgy semmi, hogy se az AC nem zúg, se a műszerfalon semmi sem éled fel. Kezdődik a hibakeresés: aksin 12.4V, és ez a biztik összes kivezetésén és mindenütt ahol kell, ott van. Ugyanakkor semmi sem "él" a motoron. Miután az ülés alatti részt szétdöntöttük, telefon Sanyinak. Nézzem meg a légszűrőház alatt a kormánnyaknál a zöld csatit, hátha beégett. Lebontom a tank és alatta részeket, leszedem a csatit a helyéről, széthúzom, fémtiszta. Rámérek, ott van benne a 12V, rámérek a másik felére, kapcsolgatok: kapcsolja rendesen a kontaktusokat... összedugom... még mindig semmi, a műszerfalon is. Zárlat nem lehet, mert akkor egyrészt valami már égne, másrészt nem lenne üresjárási fesz az akksin. Próbáljuk átkötni az önindítórelét (ha az az egyáltalán) de meg se nyekken. Általános testhiba? Keresem hol testel az aksi, de nincs lelazulva. Bikakábellel az akksi-testet direktben testpontra kötjük, de ez sem segít. És a bikakábel, ha már ott van.. várjunkcsak.. hol egy autóakksi... rádug, semmi. Totális nemértem az egész. Hoppá, a zöld csati széthúzva maradt. Összedugom, rakjad csak most azt az autóaksit rá? Működik! Az aksi szart be! De nem hetekig tartó haldoklással, hanem egyik pillanatról a másikra, üresjárási fesz van, de minimális terhelésre azonnal 0V. Szerencsére 2 utcányira onnan van egy motorakksi bolt. Ember szerint az aksi nem elfáradt, hanem belül mechanikai gond van (szakadás, zárlat). Motobatt ezután nem kell, választom a másikat, ami még olcsóbb is, eladó szerint ugyanaz a minőségi kategória... kössz, jólesz, 7500 leugrik (kedvezményesen), savaz, tölt (= vár), berak és működik. És 10 helyett félkettőre meg is jöttem...
Valamikor, Valaki feltette ide egy cégnek az elérhetőségét, akik idom patenteket, és más egyéb "biszbaszokat" gyárt-forgalmaz. Meg tudnátok mondani, hogy kik voltak azok? Bevallom lusta vagyok visszatekerni XXXXXX oldalt, mert nem tudom mikor volt
Köszi
a görbülést nagyon jól lehet látni amikor tekered a tengelyt és változik a hézag a gumi és a lengövilla között mert imbolyog a kerék