Simán összeraktam és működik a régi akksival.
Áramerősséget mértünk de semmi különös fogyasztó nincs rajta.
Speciel elég olcsó mérővel tettük.
Egyenlőre az lesz hogy berakok egy másik akksit (ha gariban cserélik a lemerült 8 voltos yuasát) akkor egy másik yuasaát ha nem akkor egy valami olcsót.
És közben sűrűn mérem az álló motor feszültségesését.
Óránként.
Ha esik a jó akksi feszültsége akkor valami szívja le.
Ezt a keresztfater mondta aki nyugdíj előtt honvédségi rádiókat javított.
Szerinte nem zárlat van vagy ha van menetközbeni.
De tölt most alapjáraton 14-14,1-et.
A lényeg hogy szerzek egyenlőre egy menet közbeni feszmérőt.
Alapvetően volt már egy menetem egy NRG purejettel hasonló szinten.
Több volt a tyúkbél mint itt és egy SR ditekkre kellett vezetékről vezetékre szétbontanom majd ráidomítani egy hótt másik vázra.
Az 2 hétig tartott.
Mint egy tál szines spagetti.
Nem volt egyszerű.Komplett nem összeilló gépekből lett fércelve.
Alattam méregből valós 95-öt ment.
A vége ez lett.
persze.....mivel azon kívül valami más az ok...a riasztók szoktak ilyet csinálni, de ha az nincs akkor meg kell keresni.......vagy lehet, hogy máshol is van olyan beégett csatid mint az előző héten......
Áramerősséget mértünk de semmi különös fogyasztó nincs rajta.
Speciel elég olcsó mérővel tettük.
Egyenlőre az lesz hogy berakok egy másik akksit (ha gariban cserélik a lemerült 8 voltos yuasát) akkor egy másik yuasaát ha nem akkor egy valami olcsót.
És közben sűrűn mérem az álló motor feszültségesését.
Óránként.
Ha esik a jó akksi feszültsége akkor valami szívja le.
Ezt a keresztfater mondta aki nyugdíj előtt honvédségi rádiókat javított.
Szerinte nem zárlat van vagy ha van menetközbeni.
De tölt most alapjáraton 14-14,1-et.
A lényeg hogy szerzek egyenlőre egy menet közbeni feszmérőt.