Olyan kérdésem lenne, hogy az ezredesnél, csak országúton haladva, 130-150-es tempóhoz viszonyítva (meg úgy egyébként is )mennyire reális hogy 247km-re tankoltam 13.66L-t ? akárhogy is számolom, az olyan 5,4-5,5l/100 km... de akkor még volt benne ugye csont üresig 3.84l.... akkor azzal kb. 40-60-t mennék még... és nekem ez a furcsa, hogy elképzelhető hogy majdnem éppen v kicsivel több mint 300km-t el lehet menni az ezredessel ?!
Fűnyírás helyett a birka nem lenne jobb?...nálunk csak azért nincs mert van elég nő aki lenyírja, de ha nem lennének hemzsegnének a birkák az udvarban...
Nem sietek kedd-szerda környéke lesz belőle.Első körben adok esélyt a réginek.
Már lejárt a vizsga róla két hete.
kell még egy szélvédő,ülést kéne rendberakni van az allján csiszolni,alvázvédőzni is pár leverődés és a kézifék KB 5 éve olyan hogy ha behúzom benn marad.
Úgyhogy ez még egy darabig csak otthon mocorog.
De jó lenne a jövő hét végére olyan állapotba hozni hogy le tudjak állni vele a garázsba.
Ja, ilyen olcsó?...akkor tényleg nem éri meg bontózni.....ma megkapod vagy csak jövő héten? ....mert ha van az unixban illetve a lángban akkor ma tudo9k vinni egyet...
13e az új hozzá így nem igen szenvedek.Ha kész a menet hétfőn lerendelem.
Csak spórból nem lett abból is új mindkét oldalra.
Remélem abba már nem török bele csavart.
Megpróbálom egy anya ráhegesztésével kicsalogatni.Ha nem megy a levesbe.
Most forrasztani fogom a kábelt a motoron.
Fóton van egy bontó ami szombat-vasárnap is nyitva tart.....állítólag sokféle járművük van.... ....holnap akár mehetnénk is valahová ha nem jön hozzám senki...
Szombaton biztos.Lehet vasárnap is.De valszeg nem tom a lengőkart megmenteni a beletört csavartól így kelleni fog egy másik.
A motort meg valszeg megcsinálom üzembiztosra így én szeretnék másnap menni.
Sanyi !
Vasárnap délután otthon leszel , mert a segédváz egyik rögzítő csavarját elhagytam . Pótoltam másfajta csavarral , de a másikat azért meg kellene nézni ,hogy megvan e rendesen húzva, de ez speckó csavar , amihez csak neked van kulcsot ! Torziós van mifene neve van !
Nekem múltkor ugyanez volt. Meghaltak a cellék, de menetközben ez nem fog kiderülni, generátor tölt annyit. megálltam beszélgetni. Gyújtás ráad, AC teker, önindító, nyekk. Se kép se hang. Akksi meghalt. Falubeli ismerőstől szereztem egy öreg mzakksit, autóról bebikáztuk, hazáig kibírta. Nálam a nagy indítófeszt nem bírta, az vágta le végleg, nemtudom nálad mikor csaphatta ki.
igazából nem is tudom, a motobattnál 500-zal volt olcsóbb, de motobatt-os garit kaptam hozzá. Mindegy, következőre FR-től Yuasa-t veszek, de most ez kellett gyorsba'. Csak mondjuk mi lesz, ha Krakkó főterén vagy Mariazell-ben csinálja ugyanezt?!
Olyan kérdésem lenne, hogy az ezredesnél, csak országúton haladva, 130-150-es tempóhoz viszonyítva (meg úgy egyébként is )mennyire reális hogy 247km-re tankoltam 13.66L-t ? akárhogy is számolom, az olyan 5,4-5,5l/100 km... de akkor még volt benne ugye csont üresig 3.84l.... akkor azzal kb. 40-60-t mennék még... és nekem ez a furcsa, hogy elképzelhető hogy majdnem éppen v kicsivel több mint 300km-t el lehet menni az ezredessel ?!