Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én vettem 200 dollár+postáért két enyhén hajlott telót.
Látszik némi sérülés a külső csövön.
Görgőzték,szimering,olaj csere.Bedugtam a gépbe.És meg se moccan.Stabil mint az államháztartás.
200-al nem mek mert láma vagyok de 170-180-ig azt csinálja amit kell.
Nem vagyok szerelő, de ha az lennék, akkor előbb gondolom kipróbálnám a motort, hogy mi a baj, aztán megpróbálnám megjavítani, majd ha szerintem kész, akkor kipróbálnám, hogy valóban jó lett-e.
Szerintem...
Érdekes hogy 160 ig igazából semmit nem venni észre!Ám mentem másik 1000N-el nem rég,na az merőben más!Ott érzem hogy a futómű azt teszi ami a dolga!De az enyém szar,valamiért.
Lehet valami hozzáértőnek kellene mennie vele,mert az én szerelőm nem nagyon ment vele!Igaz szar is volt az idő.
Ha elengedem a kormányt akkor tér ki balra,de nem hirtelen,csak szépen apránként-lassan!
Kollégám DRZ-400 -at hajt supermoto szettel. Feltűnt neki, hogy 100 felett, de főleg kb 80-ról való erőteljes gyorsításnál nagyon szitál az eleje a motornak. (Mentem mögötte és tényleg olyan volt, mintha kézzel rángatta volna a kormányt). Elvitte gumishoz, ki lett centírozva és azóta megszűnt a jelenség. Egy próbát megérne elvinni centírozni vagy súlyozni vagy mifene.
Én is arra gondolok hogy valami el lett baszva,ha egyenesen fut a motor,akár csak 100 al is mindíg elkívánkozik balra.Ezt elfelejtettem írni.!
Amúgy biztos sok a 35-kilós súlycsökkenésem is,de az biztos hogy régebben nem ilyen volt!
Akkor valamit elbasztak.
Haxcsaknem a teljes fogyás alatt nem mentél 210-el.
Simán rázott a D211-es elöl.
És szivárgott körben a peremnél,meg beleért a sárvédőbe és legyalulta.
Hanyagolom.
Jók a szupersport utcai cuccok.
Már írtam majd fejreestem akkorát fékeztem egy kétmilis Pilot power 2ct-vel.És csak hangot adott semmi mást.
Az is fel lett újítva!
30 ezret slickekkel mentem le,soha nem volt velük baj!
Ám most lehet lecserélem ezeket a metzellereket a jól bevált bridgestonera!
Nem az első teleszkópok.Hanem az a kicsi ott elöl keresztben.
Van ellenállása mikor lassan kormányzod?
Egyébként én is pálya gumival járok
Mindene fel lett újítva,ezért sem árulom már!Megmarad örökre
vigyázz!A vágott slick nem új.Valaki már használta.
Helló.
95 százalékos az első gumi is
Párban lett cserélve,most metzeller racetec K2 van fenn.
Lehet tényleg csak normálisan be kellene állítani
Ha semmihez nem nyúltál valszeg a kormányteló csak utazik veled 240-én.Fel kéne újítani.
Szia!
Szerintem ha ütne a felni azt éreznéd kisebb sebességnél is.LEhet,h szar már az első gumid.Vagy a súlyod miatt kellene variálnod a futóművön.Jobb ötletem nincs
Üdv nektek

Kérdésem lenne hátha valakinek van van,ill. volt ilyen jelensége.
1000N ről van szó,régen olyan volt hogy 240-el lehetett vele egy kézzel menni (viccen kívül!),most abban az állapotban van hogy 210-től,de van amikor 190-től besétál az eleje Van hogy elég ijesztően!
Annyit hozzá kell tennem hogy 35-kilót fogytam,és ha az ülésemen teljessen hátracsúszok akkor nem,vagy szinte abszolút nem csinálja.
Azt hozzá kell tegyem hogy vágott slickel járok,de régen is azzal jártam!
Majd elkezdtem felújítgatni,mivel az 50 ezret elkerülte!Első futómű,szimmering-olajcsere,kormánygátló olajcsere,hátsó rugóstag olajcsere,meg amit kellett benne (Hajmáskéren a teleszkópos cégnél).
Én a futómű állító csavarjaihoz nem nyúltam!A szerelő annyit csinált,hogy engedett le az egészen 3 mm-t elöl a telónál.
Még mindíg nem múlt el a jelenség!
Volt aki azt mondta hogy ez lehet a lánctól is,mert szakaszosan nyúlott és hajtáskor ez kihat a motorra!Valamint attól lehet hogy az első felnit ki kellene görgőztetni,mert valószinű hogy egy kátyú adott neki?
Hozzáteszem a motor nem volt karambolos!

Valakinek volt ilyen?

Köszi
Jó lenne, ha lehetne

Egyébként elég sűrűn látni olyat is, hogy le van ragasztva a rendszám karakterei közül egy vagy kettő egy vastag fekete szigetelőszalaggal Az pl szintén szabálytalan. Olyat is láttam már, hogy pl a hatos számjegyet kiegészítették egy kis szigetelőszalag darabbal nyolcasra. na az már hatósági jelzés meghamisítása, és ha jól tudom, az bűncselekmény.
Amúgy ezzel a rendszámhajtogatással az a baj, hogy ha fel van hajtva és szabályosan közlekedsz, akkor is látják, hogy fel van hajtva és megállítanak. Úgyis megállsz, mert kinek hiányzik egy városi üldözés? (bár egyébként nem fognak üldözni)
A blokkoló viszonylag láthatatlan, ha ügyesen van felrakva, teszi a dolgát.
az ilyesmihez én gyáva vagyok :-)
Igen, akar elis kobozatjak ha betudjak bizonyitani hugy hasznaltad... Kormanyrol vezèrelhetö kis kapcsolo. Ahol elöszeretettel állnak lesben vagycsak gyorsabban mèsz roló le. Közuti ellenörzest latsz akkor meg csak 1 gombnyomás és a roló eltünik.
Európa egészében és úgy naggyából mindenhol bevett az 50 lakott.MÉg USA is 55 de mérföldben.
sebességről... az az igazság, hogy néha megpróbálok annyival menni, amennyivel kell, de komolyan úgy érzem, mintha sétálva tolnám az autót/motort... néha az autót úgy vezetem, hogy pihenjek (ha máshol épp nincs rá lehetőség), de az 50 akkor is nevetséges. (Láthatóan a forgalom többi résztvevője szerint én is az vagyok olyankor).
Engem Csepelen mértek be a II. Rákóczin a hévvel párhuzamos szakaszon 50 helyett 80-valamennyivel. 4-sávos, mindkét oldalon zárt, kihajtók és zebrák stb nélkül... lehetetlen ott 50-nel menni.
Amúgy meg mentalitás kérdése... (az enyémen is javítani kéne).
Nekem Írországban rohadtul tetszett... mész 90-nel, jön egy várostábla, ráraknak egy 80-ast (!). Majd az iskolánál kint van, hogy SLOW. Nem 30, meg 20, hanem "slow". És az emberek szépen lelassítgatnak, mert nem véletlen van a felirat, és ott az iskola nyilván. Aztán kiérsz a dombok közé, keskeny másfélsávos út, állandó útszűkülettel, padka nélkül (éles kövekből rakott fal mindkét oldalon). Ott is mehetsz 90-nel, nem raknak 40-es táblát. Ha valaki akkora hülye, h 90-nel tolja, hát tegye (senki sem teszi).
Azé azt hozzá kéne tenni hogy magyarországon igen érdekes a helyzet.Annyira sűrű a lakott terület hogy nemigen mehetsz úgy 4-5 Km-t hogy ne ess neki egy lakott résznek.Legalábbis a kanyargós részeken.
A rendszámtáblának, vagy annak tartójának fixen kell állnia.

Egyébként az osztrákok nagyon jól csinálják. Lakott területen valóban tartsuk be a sebességhatárokat, de azon kívül lehetne lazább. Bár, ahhoz utak is kellenének, nem pedig aszfalttal burkolt offroad pályák...