Mostanában hogy érsz rá?Én is bejelentkeznék hozzád egy kis szerelésre. Gyertyákat kéne cserélni, kutyacsontot és hátsó fékbetéteket. Az alkatrészeket rád bíznám. Jöhetne mindegyikből kicsivel drágább de "márkásabb" v jobban teljesítő cuccok is. (kivéve kutyacsont, az megvan )
nem szeretnék S-esre alakítani mindent, egyedül a kormányt. A menetszéllel semmi bajom, csak a hosszú kezeim miatt kényelmetlen a gyári kormány. Sokkal kényelmesebb ha picit be kell dőlnöm, ezért akarnám a kormányt cserélni. A felső kiflin nem zavarna a két furat, csak a lámpa tartókonzolját kéne megoldani. Egyébként annál ma fedeztem fel, hogy el van hajolva, gondolom az előző tulajnál még az esés során jött össze és nem foglalkozott vele. Meg ma 130-140 környékén beszitált az eleje többször is, és elég furán viselkedik a motor orra. Remélem nem szálszakadt a gumi
Te vagy az elsö aki N-esröl S-esre akarja átalakitani a kormányt.
Cserélj el minden szükséges alkatrészt és kérj rá minimum 30-40ezret,(ugrani fognak rá)
N-esre felmegy a csutkakormány különösebb átalakítás nélkül? Elég magas vagyok, sokkal kényelmesebb lenne számomra. A lámpatartó konzol nem lenne neki útban?
A zöld és a barna.
Tippem szerint eltört belül a szigetelésben.
Se kép se hang ezeket picit mozgatva van élet.
Cserélnem kell de ahhoz kell egy kis zen türelem és lelkierő.
Addig jó....rendszeresen méregesd a töltést, ha lehet tegyél ki a műszerfalra egy kis műszert.....nem szórakozásból mondjuk hanem tapasztalatból.... ....oszt vagy megfogadja akit érdekel vagy nem.... ....no meg az első henger vezlánc feszítője szokott gond lenni....olajnyomás néha....ezeket orvosolták az újabbikban...
Mostanában hogy érsz rá?Én is bejelentkeznék hozzád egy kis szerelésre. Gyertyákat kéne cserélni, kutyacsontot és hátsó fékbetéteket. Az alkatrészeket rád bíznám. Jöhetne mindegyikből kicsivel drágább de "márkásabb" v jobban teljesítő cuccok is. (kivéve kutyacsont, az megvan )