Én nemrég raktam motul 7100-at a gépbe és azóta azt tapasztalom,h finom váltásoknál hajlamos 2 fokozat közé beragadni. Eddig ezt sosem csinálta. Persze nem volt sokszor ilyen, de azért előfordult.
Mikor adtad el? Én 32ezerrel vettem decemberben, tavasszal kapott új PR3 párost. A rajta lévő power hátul ~2milis volt. Ezek szerint az eleje még mindig ültetve van? Mi módja lenne gyári állapotba állítani? közel 200 centimmel nem épp előnyös.. Az alacsonyított ülést is elcseréltem egy gyári darabra már. Legutóbb motul 5100-at kapott, ezzel picit mintha keményebb lenne a váltó hidegen. Legközelebb újra 7100at kap majd. Erejével nincs gond, szépen emelgeti az orrát, igaz hátul 49-es lánckerék van, így 235-ös vég messzebb van. Borulás pedig... Első sárvédő-tank-fejidom újra lett fényezve, fejidom heggesztve is van. Picit elüt a színük a faridomtól, de akinek nem említettem külön, észre sem vette. Suzuki logón is látszik hogy nem teljesen a gyári helyzetben van, és a lámpatartó konzol is elég csúnyán el van ferdülve, túlzottan lefelé világít most nagyon a lámpa. Hátulja nem lett ültetve?
Az érdekes! Ha ráz akkor az a gumi lesz, de ne is várj ettől nagy csodát, hiszen én 24-nél tetettem rá ezt a gumit és 27.000 km-nél cseréltük Tsanyival a teló olajakat és ejtettük be a villaszárakat 10 mm-t!
Aki megvette egyből felcsicsázta majd sírva hívott, hogy az asszonykája felborította. Onnantól már csak hirdetésben láttam újra! De az SV fórum legjobban rendben tartott gépe volt, míg nálam volt! Mindig motul 7100 olajat kapott és ha fékfolyadékról volt szó RBF 600 ment bele!
Még megvan az ereje? 2. ban gázra emelte a nózit és sík egyenesen 235 km/h volt a vége! (Erről megkérdezheted Bigm-et! SV 1000-el pupillázott, hogy alig ér utol egy technikás egyenesben!)
A borulást említetted! Én voltam vele, de nem rendbe rakva lett, hanem csak a lábtartó ért földet! Aláestem, mert féltettem, óvtam Őt! Vigyázz vele/rá!
Még nem, mert először nem volt rá időm, aztán elfogyott a pénz (közbejött egy váratlan Mecsek -kör, meg most szombaton még egy Üvegtigris nézés is ) Jövő héten kapok fizut és akkor beindítom azt a vonalat is, de
+1!
Én is javulást látok mostanában, bár lehet, hogy pusztán annak köszönhető, hogy Simsonról átültem az Sv-re :)
Múlt héten is jövök haza, lakott területen, főút. Csak óvatosan 55 -60 körül (ugyanitt kaptam a csekket két hónapja, úgyhogy mostmár nagyon vigyázok), beérek egy autó mögé, lassítok, már eldöntöttem fejben, hogy jó nekem az 50 is hazáig. Erre meglát, hirtelen elkapja a kormányt jobbra, mintegy kényszerít, hogy előzzem meg
Szerencsére én pont az ellenkezőjét tapasztalom. Az emberek egyre segítőkészebbek és van hogy már túlságosan is lehúzódnak előlem :)
Sokat megyek városban általában nincs baj. 1-2 butaság becsúszik de ilyen ráhúzásos eddig a nagymotornál nem volt. Remélem marad ez a tendencia
Ja és találtam egy ilyen plexit N-es SV-re. Ez helyettesíti a két kisebb idomot is ami a lámpa fölött van. Nem a nagyobb szélvédelem a cél, csak a gyári kis plexi teljesen össze van b*szva, mintha drótkefével próbálták volna pucolni... Nem tudom ennél mire számítsak, de 5500 pénzt szerintem megér, postával együtt.
Vasárnap nem motoroztok?
Én nemrég raktam motul 7100-at a gépbe és azóta azt tapasztalom,h finom váltásoknál hajlamos 2 fokozat közé beragadni. Eddig ezt sosem csinálta. Persze nem volt sokszor ilyen, de azért előfordult.
De azért nem aggódok rajta, Mert adott esetben simán leszerelem és átrakom autóra ha kell.
Aki megvette egyből felcsicsázta majd sírva hívott, hogy az asszonykája felborította. Onnantól már csak hirdetésben láttam újra! De az SV fórum legjobban rendben tartott gépe volt, míg nálam volt! Mindig motul 7100 olajat kapott és ha fékfolyadékról volt szó RBF 600 ment bele!
Még megvan az ereje? 2. ban gázra emelte a nózit és sík egyenesen 235 km/h volt a vége! (Erről megkérdezheted Bigm-et! SV 1000-el pupillázott, hogy alig ér utol egy technikás egyenesben!)
A borulást említetted! Én voltam vele, de nem rendbe rakva lett, hanem csak a lábtartó ért földet! Aláestem, mert féltettem, óvtam Őt! Vigyázz vele/rá!
Én is javulást látok mostanában, bár lehet, hogy pusztán annak köszönhető, hogy Simsonról átültem az Sv-re :)
Múlt héten is jövök haza, lakott területen, főút. Csak óvatosan 55 -60 körül (ugyanitt kaptam a csekket két hónapja, úgyhogy mostmár nagyon vigyázok), beérek egy autó mögé, lassítok, már eldöntöttem fejben, hogy jó nekem az 50 is hazáig. Erre meglát, hirtelen elkapja a kormányt jobbra, mintegy kényszerít, hogy előzzem meg
csak amikor mégis bénáskodnak körülöttem, akkor rögtön jövök a fórumra puffogni :) az, hogy 500 másik autós előzékeny volt, az ilyenkor lemarad. :-)
+ én is autós (is) vagyok :)
Sokat megyek városban általában nincs baj. 1-2 butaság becsúszik de ilyen ráhúzásos eddig a nagymotornál nem volt. Remélem marad ez a tendencia