Üdv Srácok!
Cseréhez közeledik az elsőfékbetétem az Sv-n viszont ez lesz az első hogy ebből kiszedem!Tud valaki segíteni hogy a legegyszerübb végrehajtani?
Megnéztem, kb mindegyiknél 10 kg-ot írnak terhelhetőségre, legyen az a legótvarabb vagy éppen Maxia 52... na mindegy, meglássuk. Valszeg úgyis Givi lesz, benézek majd a Shoxba valamikor, megnézem mi a kínálat... nagyjából nekem is csak annyi kell, 2 sisak beleférjen és szevasz.
Köszi Dyke, ez az E460 nekem is szimpatikus, van is egy most az apróban, azért merült fel bennem, hogy nem-e gagyi, mert azt hittem drágábbak. Elvileg már gyártódik nekem a monokey tartó hozzá, szóval csak idő kérdése...
Méregettem a fogyasztást.
6-6,5 közötti fogyasztás jónak számít az 1000-esnél nem elmebeteg módon hajtva?
Egyszer sikerült 5,3-at kihozni, nem is tudom hogyan....
karbi szinkron most volt 700km-errel ezelőtt, szelephézagorka még nem néztem rá de most lesz esedékes (24000km). Szerintem akkor valamelyik nap ledugózom és megnézzük akkor hogy mi változik aztán beszámolok a fejleményekről.
szinkronra, szelephézagokra ránéznék.
PAIR ledugózás... Hyosung fórumot olvastam régen, ott sokan csinálták. Itt az SV-sek között én még nem láttam ezt. Mondjuk ha kipróbálnád és utána megosztanád az eredményt, engem érdekelne :-)))
Üdv
Eléggé durrogós a motorom motorféknél és félek hogy lesz majd valami baja a szelepeknek. Szerintetek ha ledugóznám a pair szelepet akkor lenne valami baja a motornak azon kivül hogy megszűnne a durrogás?
vagy hagyjam igy és szokjam meg a durrogást?
Nem láttam még sok givi dobozt, de nem tűntek gagyi minőségűnek. Az enyémet 32ezerért vettem újonnan a shoxból az e460at, az volt velem is a horvát túrán tavaly. Leírás alapján 10kg-ig terhelhető, de beletuszkoltam kb 14et, de stabilt maradt a tartón, de 2sisak is belefér ha kell. Ha kell csinálhatok képet a felfogatási/csatlakozási pontokról.
Én meg vagyok vele elégedve
Szerintem is jól néz ki, dehát ez tök szubjektív, nem is kell, hogy mindenkinek tetsszen.
Más...A Givi dobozokat hamisítják? Jó, tudom, ma már szinte mit nem, de létezhet, hogy én kifogok valami ócska Givi-nek matricázott dobozt? Találok az aprón ilyen 26k-s újnak mondott dobozokat... E360, E460N... jók lehetnek ezek? Nem akarok olyat ami egyszercsak észrevétlenül lerepül.
ez a kormány több, mint érdekes én most ezt a megoldást találtam, de meglehet csinálni a gyári mintájára, nem egy bonyolult dolog. Remélem a gyári bowdenek nem lesznek túl hosszúak.
http://youtu.be/SH_fq5xgda0
Cseréhez közeledik az elsőfékbetétem az Sv-n viszont ez lesz az első hogy ebből kiszedem!Tud valaki segíteni hogy a legegyszerübb végrehajtani?
Köszi Dyke, ez az E460 nekem is szimpatikus, van is egy most az apróban, azért merült fel bennem, hogy nem-e gagyi, mert azt hittem drágábbak. Elvileg már gyártódik nekem a monokey tartó hozzá, szóval csak idő kérdése...
Bár tempósabb túramentben inkább a 6 mint a 6,5 legalábbis Laller annyit tankolt oszt volt hogy nagyon nekihuzakodott.
6-6,5 közötti fogyasztás jónak számít az 1000-esnél nem elmebeteg módon hajtva?
Egyszer sikerült 5,3-at kihozni, nem is tudom hogyan....
PAIR ledugózás... Hyosung fórumot olvastam régen, ott sokan csinálták. Itt az SV-sek között én még nem láttam ezt. Mondjuk ha kipróbálnád és utána megosztanád az eredményt, engem érdekelne :-)))
Eléggé durrogós a motorom motorféknél és félek hogy lesz majd valami baja a szelepeknek. Szerintetek ha ledugóznám a pair szelepet akkor lenne valami baja a motornak azon kivül hogy megszűnne a durrogás?
vagy hagyjam igy és szokjam meg a durrogást?
Én meg vagyok vele elégedve
meg mindegyik
...nézd meg a terhelhetőségi adatait mindegyiknek
Más...A Givi dobozokat hamisítják? Jó, tudom, ma már szinte mit nem, de létezhet, hogy én kifogok valami ócska Givi-nek matricázott dobozt? Találok az aprón ilyen 26k-s újnak mondott dobozokat... E360, E460N... jók lehetnek ezek? Nem akarok olyat ami egyszercsak észrevétlenül lerepül.
Nagyon jó kiállűsú kis gép lesz és semmit nem kell módosítani.