Nemsoká venni akarok egy SV1000-est, de nem vagyok biztos a választásban a méretek miatt. 190cm és 120kg vagyok !
Túra és némi sebesség utáni vágy kielégítésére!
Mi a véleményetek?
van ilyenem és evo neo-t nyomattam most meglepő a fogyasztás. 210km-él járok és még csak néha felvillan a lámpinyon tehát 4-5 liter van még a gépben, viszont kicsit erősebben mentem ezalatt elég sok volt a 180as utazótempó. Fél ligyóval kvesebbet zabált be ebből, azt nem mondom hogy jobban megy mert nem érzem de a fogyi jobb. Köv teszt a normál utazóval kipróbálás. Sima ével olyan 220-238nál szokott égni a lámpám (100-130as utazó).
A szervíz igény ennél is mint más motornál inkább előző tulaj és konkrét állapot kérdése.
Ha sikerül találni egy nem rommátört,kihajtott belű,tákolt izét akkor csak a szokásos japo szervízek és kopó-fogyó kell.
És fogyasztás sem eszement.Tempós túrahasználat mellett lehet tartani az 5-6 liter közti fogyasztást.Ha eszement digi gáztechnikát használsz felmegy 10-12-re is de az tényleg pálya kérdése.
Aha értem. Volt szerencsém kipróbálni egy 1000-s-t és tetszett sokkal kényelmesebb mint az én bringám ezért gondolkodom erőteljesen a cserén. Szeretnék túrázni mivel nem vagyok Rossi és utálom mikor a parkolóban a sok Rossi a gumimat nézi menyire van döntve ( az 1cm ésszerű határ meg van azért :) ) .
Szóval összességében mint mondottam bejön az 1000-S és csak az.
Szervíz igénye stb ?
Ígérem utolsó kérdés amivel tarktállak :D
Semennyire.Alapból egy gixxer kb ugyanolyan kis puháskényelmeske.
A sportok közt de az ezres sv-be 2000-es gixxer ezer telója van ha jól tom.Full állítható csak nem fordított.
Nemsoká venni akarok egy SV1000-est, de nem vagyok biztos a választásban a méretek miatt. 190cm és 120kg vagyok !
Túra és némi sebesség utáni vágy kielégítésére!
Mi a véleményetek?
Ilyenre gondoltam. Viszont 20k-t nem fogok kiadni egy műanyagért... Én úgy vettem a motort, hogy repedt volt, de most már zavar és kicserélném.
Ha sikerül találni egy nem rommátört,kihajtott belű,tákolt izét akkor csak a szokásos japo szervízek és kopó-fogyó kell.
És fogyasztás sem eszement.Tempós túrahasználat mellett lehet tartani az 5-6 liter közti fogyasztást.Ha eszement digi gáztechnikát használsz felmegy 10-12-re is de az tényleg pálya kérdése.
Nekem is a karom hosszával van a bajom. De akkor is megmarad az S mert nekem az idomos verzió jobban tetszik
Múltkor 200km autópálya volt. Fogtam magam ráhasaltam a tankra és úgy mentem. Úgy már kényelmes volt. Nem fájt a "popsi" és a karom sem.
Szóval összességében mint mondottam bejön az 1000-S és csak az.
Szervíz igénye stb ?
Ígérem utolsó kérdés amivel tarktállak :D
A sportok közt de az ezres sv-be 2000-es gixxer ezer telója van ha jól tom.Full állítható csak nem fordított.