Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valakinek nincs egy jó állapotban lévő 44-es hátsó lánckereke 650-re? Lenne cserébe egy 8ezret futott 49-esem
Sziasztok!

Nemsoká venni akarok egy SV1000-est, de nem vagyok biztos a választásban a méretek miatt. 190cm és 120kg vagyok !
Túra és némi sebesség utáni vágy kielégítésére!
Mi a véleményetek?
SV 650/1000 '03utánihoz Givi csomagtartókonzol + platni esetleg doboz is eladó.Érdeklődni tel:70 3179083
Valakinek nincs véletlenül egy eladó repedésmentes burkolata a fordulatszámmérőhöz? SV650 K1-hez kéne.

Ilyenre gondoltam. Viszont 20k-t nem fogok kiadni egy műanyagért... Én úgy vettem a motort, hogy repedt volt, de most már zavar és kicserélném.
van ilyenem és evo neo-t nyomattam most meglepő a fogyasztás. 210km-él járok és még csak néha felvillan a lámpinyon tehát 4-5 liter van még a gépben, viszont kicsit erősebben mentem ezalatt elég sok volt a 180as utazótempó. Fél ligyóval kvesebbet zabált be ebből, azt nem mondom hogy jobban megy mert nem érzem de a fogyi jobb. Köv teszt a normál utazóval kipróbálás. Sima ével olyan 220-238nál szokott égni a lámpám (100-130as utazó).
Soha az életben nem láttam még gyári SV dobot de amúgy tényleg. én olyan 430 hosszúra saccolnám, de valaki javítson ki.
Bagaba! köszi a válaszod tök jó volt, de a gyári kipufogó hosszát milliméterbe tényleg szeretném tudni:) Azt még hozzátennéd nekem lécci?
Hát..............nem tom.Nekem 5-6 közé jön ki bármit csinálok.
múlthéten a 82esen jöttem haza Győrből Csesznek fele, és elég szép tempót jöttem. Utána tankoltam, és 6L alá jöttem ki.
Monnyuk volt 7,5 és nem vagyok túl gyors viszont nem normális.
Nekem 6 alá nem megy és akkor finoman fogalmazok de mondjuk én nem tudok vele szépen menni az a baj
HE. igenis szoktam. volt az már 6 is, de 5L alatt jobb dicsekedni
Most te mész is a motorral vagy csak alapjáraton megy az udvarban?
fogyasztás? ha 4.4 alá kijössz vele, megtapsollak
Naked SV szerintem kényelemben is elfogadható.
Sv jobban tetszik:D de egyedül sulyban roszabb csak az fz6, fogyasztás kênyelem minden az õ javára szól :) de a v2-es.hang ,imádom:D
Mondjuk FZ6 jobban fogyaszt cserébe nehezebb.
Fz6 oson gondolkodtam még:)
Méne?
Na ne bohóckodjál már
, , , ,
A szervíz igény ennél is mint más motornál inkább előző tulaj és konkrét állapot kérdése.
Ha sikerül találni egy nem rommátört,kihajtott belű,tákolt izét akkor csak a szokásos japo szervízek és kopó-fogyó kell.
És fogyasztás sem eszement.Tempós túrahasználat mellett lehet tartani az 5-6 liter közti fogyasztást.Ha eszement digi gáztechnikát használsz felmegy 10-12-re is de az tényleg pálya kérdése.
Meg tudom erősíteni.
Nekem is a karom hosszával van a bajom. De akkor is megmarad az S mert nekem az idomos verzió jobban tetszik

Múltkor 200km autópálya volt. Fogtam magam ráhasaltam a tankra és úgy mentem. Úgy már kényelmes volt. Nem fájt a "popsi" és a karom sem.
Aha értem. Volt szerencsém kipróbálni egy 1000-s-t és tetszett sokkal kényelmesebb mint az én bringám ezért gondolkodom erőteljesen a cserén. Szeretnék túrázni mivel nem vagyok Rossi és utálom mikor a parkolóban a sok Rossi a gumimat nézi menyire van döntve ( az 1cm ésszerű határ meg van azért :) ) .
Szóval összességében mint mondottam bejön az 1000-S és csak az.
Szervíz igénye stb ?
Ígérem utolsó kérdés amivel tarktállak :D
Semennyire.Alapból egy gixxer kb ugyanolyan kis puháskényelmeske.
A sportok közt de az ezres sv-be 2000-es gixxer ezer telója van ha jól tom.Full állítható csak nem fordított.