Saját véleményem az hogy ha jól karbantartott tiszta friss fékfolyadékos a gyári 4 dugós tokico fék és felteszel egy radiális felsőt (monnyuk ne gixxerét) nameg egy jó szinteres betétet ne a legolcsóbbat.Akkor utcán eléred a legjobb kompromisszumot.
Persze ha pályán 1:55 a cél az kevés lesz a motorral együtt és a parkolóban sem mutat olyan jól mint egy radiális.
De ez van.Én is radiálisra cseréltem az egészet.A fék jobb lett egy 20-25%-al a futóművet lehet állítani de hülye vagyok hozzá.És ennyi.
Viszont sérült volt a gyári és olcsóbb volt így pótolni.
hzolee igaz lehet supersporttal is túrázni de milyen áron elég sűrűn meg kell állni, mert leszakad a karod ami nálam kb 100-150 km ha jó formában vagyok ha nem akkor 60-tól 150-ig. horvátba mentünk oda vissza 1500 km éa azt hittem leszopom magam.
Az tuti,hogy a 04 636 nem erre való úgy hogy többet sose.
Azért gonolom,hogy az SV-S jóval kényelmesebb ezért gondolkodom rajta és persze a kinézet +hang kombó sem utolsó
Csaó nekem alul a 04 636 az van de azt tudom,hogy felülre veszek egy radiális munkahengert és felül is az lesz :) De az SV-re fel lehet rakni alulra ? Sztem csak ha egy 04-es vagy más gixi komplett első futóművét rá bűvészkedem. Mert gondolom a gyári futóműre nem lehet radiális féktuskókat rakni.
a kényelmesség-kérdező kollégának: majd jönnek a válaszok, h túrázásra vegyél DL-t. Nekem nem tetszik a DL, én az SV-t szeretem, és szerintem mindenféle motorral lehet túrázni, még supersport vagy superbike motorral is. Az utasnak már kérdéses, de aki vezeti...
Nem a testmagasság számít hanem a karod hossza.
S-esnél ha rövid a karod elátkozod a tervezők annyát 200x.
Ha hosszú simán elvagy mert fel tudsz egyenesedni.
Mi 3000-et mentünk tavaly (igaz 2 hét alatt), hááát fáj fáj de aki kényelemre vágyik vegyen Goldwinget. De ha kényelmes túrát tervezel napi mittomén max 4-500 km-rel, akkor teljesen jó.
Három éve sem működött, pedig Shrek előtte minden létező dolgot feltöltött.
Azt hittem ennyi idő elteltével javult a helyzet, de ezek szerint még mindig "sötétség van arra". Pedig szép ország , jó utakkal..... és náluk még" márka "van
Bár hogy minek az vitatéma többek közt.
Saját véleményem az hogy ha jól karbantartott tiszta friss fékfolyadékos a gyári 4 dugós tokico fék és felteszel egy radiális felsőt (monnyuk ne gixxerét) nameg egy jó szinteres betétet ne a legolcsóbbat.Akkor utcán eléred a legjobb kompromisszumot.
Persze ha pályán 1:55 a cél az kevés lesz a motorral együtt és a parkolóban sem mutat olyan jól mint egy radiális.
De ez van.Én is radiálisra cseréltem az egészet.A fék jobb lett egy 20-25%-al a futóművet lehet állítani de hülye vagyok hozzá.És ennyi.
Viszont sérült volt a gyári és olcsóbb volt így pótolni.
Az tuti,hogy a 04 636 nem erre való úgy hogy többet sose.
Azért gonolom,hogy az SV-S jóval kényelmesebb ezért gondolkodom rajta és persze a kinézet +hang kombó sem utolsó
http://www.facebook.com/photo....
S-esnél ha rövid a karod elátkozod a tervezők annyát 200x.
Ha hosszú simán elvagy mert fel tudsz egyenesedni.
Utána már hajlandó volt a folyó mellett elvinni Bihac-ig.
Azt hittem ennyi idő elteltével javult a helyzet, de ezek szerint még mindig "sötétség van arra". Pedig szép ország , jó utakkal..... és náluk még" márka "van
Csak a gyors beállítás 4 számjegyesre visz és az szopás.
De nem nagy dolog hogy olyan legyen.
Alul vagy fenn?
Meg kocsog a gps.
Kérdésem a következő az SV1000S-n radiális fék dolgozik ?
kösz a választ
Átküldenéd a képeket (azt a minimálisat amit te csináltál, mert mi ogrék voltunk