Ilyenkor olyan boldog vagyok, hogy 15 km az osztrák határ...
Egy barátommal kimentünk tavaly (fehérvári amúgy, szintén SV), visszafelé a határon integet a csendőr: volt nála egy kézzel írt rendszámlista, amit a traffis kollegák küldtek át rádión a bokorból: 70-es táblánál 130-ra mérték meg a srácot. Kapott is egy betonkemény 30 eurós büntit. Itthon ezért még a bukóját is feltolták volna a s*ggébe.
Viszont lakott területen ők se variálnak, főleg ha visszaeső valaki. Megy is mindenki 50-nel, mit a kisangyal.
Bolti ára 130 körül van, kicsivel olcsóbban.
De nagyon gondolkozok rajta, melyik a jobb. Blokkoló, vagy csak simán kézzel felhajtani a táblát ha sietek. Egyik sem teljesen kifogástalan jogilag, de a blokkoló mindig véd.
A sár valóban a legjobb megoldás.
A különböző rendszámtakaró rolók viszont akár a motor elkobozásával is járhatnak!
Mint ahogy a villanymotor által felhajló tábla is.
Blokkolót szeretnék. Igen, N-esem van. Hátul csinálok neki egy tartót a rendszám fölé, elöl pedig az alsó villabefogóhoz gondoltam rögzíteni.
Én egy 200-as képeslapot kaptam, amit végül 130-ra sikerült lealkudni. Ennyiből már kijön a legjobb blokkoló.
Jogi hátteréről annyit, hogy a rendőrök szerint tilos használni, a kereskedők szerint pedig ügyesen kell használni. Ha mérnek, blokkol. Ha blokkol, jelez. Ha jelez, lassítasz, kikapcsolod, tudnak mérni. Ha tudnak mérni akkor nincs miről beszélni.
Természetesen az eszetlen száguldás nem célom, az előző büntetésem teljesen jogosan kaptam, fel is ébresztett rendesen, azóta jobban figyelek MAGAMRA (nem a trafira), mert felelőtlenség volt amit csináltam. (két település közötti teljesen üres úton, de még 50es táblánál lőttek be 113-mal. )
Viszont amik jönnek most, hogy bármelyik főúton látni ezeket a "Vigyázz, Gyerekek" táblákat és ott le kéne lassítani 30-ra, ez szerintem oltári baromság és a közlekedés biztonságát veszélyezteti. Pont vasárnap mentem itthon lakott területen, főúton. Messzebbről jött mögöttem egy rendőrautó. Én ráálltam 55-re. Ő közeledett és közeledett, majd megelőzött (min. 70-nel ment). Sajnáltam, hogy megelőzött, mert már csak 100 méter volt a "Vigyázz, Gyerekek" tábláig, ahol én úgy lelassítottam volna 30-ra, hogy öröm lett volna nézni a sünöket, hogy fékeznek 65-ről. Ez sajnos elmaradt, ők ugyanúgy zúgtak el 70-nel a tábla mellett, mint ahogy bárki mást meg is büntetnének érte.
Kiemelni nem szeretném, N-esem van, gyári kormánnyal, és csak szélesebb, de főleg inkább egyenesebb, és relatív de szebb kormányt szeretnék rá. Kék színű Pazzazt, aminek van plusz merevítője.
Csak a jelző a legális.Blokkolásnál fényképez és akkor is ezért megbaxnak.
Bár kérdéses mi a kevesebb.Ha blokkoló használatáért jön az x birság vagy túllépésért jön 3x nyi birság.
lézerblokkoló? vagy csak detektor? mi van ennek a szabályozásával jelenleg? N-esed van, igaz? Hová rakod? én is gondolkoztam rajta, bár amikor a 45EFt-os képeslapot kaptam Vas megyéből, akkor éppen hátulról lőttek le :-(...
hát annyi h most nem olvasok vissza, de ha Te szeretnél kiemelt kormányt, akkor lehet h necces. Mert nálunk a széleskormány azért volt könnyen felszerelhető, mert ugyanakkor laposabb is volt, tehát ami kábelhosszban hiányzott volna, azt visszanyertük a lejjebbi pozícióval. De ha elkezded kiemelni amilyenek ezek az ETZ-kormányok itt a képen, akkor a fene tudja... :)
:D (mobilról csak ilyen szmájli megy :D)
Köszönöm a bíztatást! Lehet tényleg nekivágok, bár lehet most nem fogja futni anyagilag (drága a lézerblokkoló..) de ha kapok kölcsön kormányt legalább a próbát megtehetem
Természetesen az enyém is Sanyinál készült :) Kínlódtunk vele kicsit de semmi különösre nem emlékszem. Annyi, hogy asszem épp akkor cseréltünk fék-kuplungfolyadékot is úgyhogy elképzelhető, hogy szét kell húzni majd azokat a kábeleket. Dehát úgyis kell néha cserélni, nem igaz? :)
Nekem baleset miatt kellett cserélnem, elgörbült a gyárinak a jobb fele.
nekem LSL kormány van rajta, annyira széles volt, hogy picit még vágtak is a végéből Sanyiék. Minden vezeték tökéletesen elfért, bár ezt nemsokára fémfékcső upgrade követte. De a kuplungkábel, gázbowden meg minden egyéb teljesen jól elvan. Vágj bele bátran! (Mármint ne a kábelekbe LOL)
Nekem semmit se kellett cserélni! Gyáriról lett átrakva. Igaz, kicsit jobban feszül 1-2 alkatrész de már 3 éve így van hiba nélkül.
Annyi, h nekem ugye hidraulikus a kuplungom... de mivel épp annak a csöve volt a legneccesebb, sztem Neked se lesz gondod.
Nekem széles-lapos Pazzaz van (az a külön merevítős fajta), és nagyon kényelmes. Az elején kicsit szokni kellett mert szélesebb, mint a gyári de azonnal észrevettem, h kanyarban sokkal könnyebben lehet irányítani a gépet...
Azért ETZ kormányt nem tennék rá, az hótziher. BMW-be se szokás Lada kormánykereket tenni :)
Egy barátommal kimentünk tavaly (fehérvári amúgy, szintén SV), visszafelé a határon integet a csendőr: volt nála egy kézzel írt rendszámlista, amit a traffis kollegák küldtek át rádión a bokorból: 70-es táblánál 130-ra mérték meg a srácot. Kapott is egy betonkemény 30 eurós büntit. Itthon ezért még a bukóját is feltolták volna a s*ggébe.
Viszont lakott területen ők se variálnak, főleg ha visszaeső valaki. Megy is mindenki 50-nel, mit a kisangyal.
De nagyon gondolkozok rajta, melyik a jobb. Blokkoló, vagy csak simán kézzel felhajtani a táblát ha sietek. Egyik sem teljesen kifogástalan jogilag, de a blokkoló mindig véd.
A különböző rendszámtakaró rolók viszont akár a motor elkobozásával is járhatnak!
Mint ahogy a villanymotor által felhajló tábla is.
Én egy 200-as képeslapot kaptam, amit végül 130-ra sikerült lealkudni. Ennyiből már kijön a legjobb blokkoló.
Jogi hátteréről annyit, hogy a rendőrök szerint tilos használni, a kereskedők szerint pedig ügyesen kell használni. Ha mérnek, blokkol. Ha blokkol, jelez. Ha jelez, lassítasz, kikapcsolod, tudnak mérni. Ha tudnak mérni akkor nincs miről beszélni.
Természetesen az eszetlen száguldás nem célom, az előző büntetésem teljesen jogosan kaptam, fel is ébresztett rendesen, azóta jobban figyelek MAGAMRA (nem a trafira), mert felelőtlenség volt amit csináltam. (két település közötti teljesen üres úton, de még 50es táblánál lőttek be 113-mal. )
Viszont amik jönnek most, hogy bármelyik főúton látni ezeket a "Vigyázz, Gyerekek" táblákat és ott le kéne lassítani 30-ra, ez szerintem oltári baromság és a közlekedés biztonságát veszélyezteti. Pont vasárnap mentem itthon lakott területen, főúton. Messzebbről jött mögöttem egy rendőrautó. Én ráálltam 55-re. Ő közeledett és közeledett, majd megelőzött (min. 70-nel ment). Sajnáltam, hogy megelőzött, mert már csak 100 méter volt a "Vigyázz, Gyerekek" tábláig, ahol én úgy lelassítottam volna 30-ra, hogy öröm lett volna nézni a sünöket, hogy fékeznek 65-ről. Ez sajnos elmaradt, ők ugyanúgy zúgtak el 70-nel a tábla mellett, mint ahogy bárki mást meg is büntetnének érte.
Bár kérdéses mi a kevesebb.Ha blokkoló használatáért jön az x birság vagy túllépésért jön 3x nyi birság.
Köszönöm a bíztatást! Lehet tényleg nekivágok, bár lehet most nem fogja futni anyagilag (drága a lézerblokkoló..) de ha kapok kölcsön kormányt legalább a próbát megtehetem
Nekem baleset miatt kellett cserélnem, elgörbült a gyárinak a jobb fele.
Annyi, h nekem ugye hidraulikus a kuplungom... de mivel épp annak a csöve volt a legneccesebb, sztem Neked se lesz gondod.
Azért ETZ kormányt nem tennék rá, az hótziher. BMW-be se szokás Lada kormánykereket tenni :)
Nincs valakinek köztetek eladó kuplung karja? 2002-es SV650N-re kéne.
Segítségetek előre is köszönöm