Nálunk a gyárban az a szokás hogy elfúrják a csavarban a fejet :) Onnantól meg csak fúró flex és barátaival tudod kiszedni a csavart. az meg elég feltűnő...
Sziasztok! szombat óta SV tulaj lettem. Vannak bibik, hiányosságok a sassal. 2004es, sv 650 s. a hűtővel volt gondom, de megoldottam (hogy a fenébe lehet kilyukasztani egy imbusz csavarral a hűtőt? kajak ennyire finoman kell meghúzni?) ja, meg mennyi városi forgalomba nektek a vízhőfok manapság? aztán elhagytam a váltó végéről a kis tengelyt, menet közben kicsavarodott. ilyet honnan tudok szerezni? esetleg tudtok valakit, aki sv-hez ad bontott cuccokat? Esetleg Debrecenben valaki tudna segíteni? egyetemen tanulok, szabolcsi vagyok, és nem hoztam fel magammal szerszámokat.... így nehezen fogok hazamenni... Köszönöm előre is a válaszotokat!
Akkor ezt kihagyom.. Jövőre kap az eleje új rugót, olajat. Hátulra pedig bedobok idén egy nagyobb állítható kutyacsontot. Egyenesfutás sokat romlik majd vajon?
Azzal nem azt a hatást éred el hanem "csak" keményebb lesz a rugód és rövidebb a rugóút ezért hiába keményebb, de mégis hamarabb felkoppan.....ezt úgy tudod elérni ha a becsúszószárat mondjuk DL-ére cseréled ami hosszabb (azt hiszem)...másképp nem..
hogyha teszek bele hosszabb kutyacsontot hátra, akkor elől is tudjak ugyanannyit emelni. Gondoltam rugók alá valami távtartót lehetne beleeszkábálni, de nemtudom, hogy működne-e
Ha valaki ezt a motort nézegetné akkor jót néz
Ismerem a motort,a gazdáját,valóban ennyit ment vele!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_1000_s-68015
18
eltoltes.hu_.jpg
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/130508/14110032IMG_20130508_1201
36_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/130508/14
110032IMG_20130508_120136_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
Viszont a Hondáknál jellemző a 100 fok környéke és 110 körül kapcsol be a ventillátor.
Annyi nekem is szokott lenni jó menetszél esetén;)
Ha 650-es Sv-t szeretnék venni, akkor érdemesebb 2003-tól nézelődni az injektor miatt vagy teljesen mindegy melyik generációt veszi meg az ember?
Egyébként mivel "kicsi" normál használat mellett autóúton inkább 85C környéke.
Akkor beszerzek valami másat.
Szerintem koyo lesz belőle.
Skf csapágyról lenne szó. Remélem nem spórolták ki a zsírt.
Ha nem muszáj akkor nem bajlódom a porvédő kiszedéssel.