Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze 1.35 millió... Az enyém is 2007-es volt és meglehetősen szép is, mégis 1 alatt ment el. Mondjuk hirdetni lehet
Üdv

Ha valaki ezt a motort nézegetné akkor jót néz
Ismerem a motort,a gazdáját,valóban ennyit ment vele!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_1000_s-68015
18
Lehet valahogy hsz-t törölni?
http://kepfeltoltes.hu/view/130508/14110032IMG_20130508_120136_www.kepf
eltoltes.hu_.jpg
Felkerült hátra is az új gumma :)

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/130508/14110032IMG_20130508_1201
36_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/130508/14
110032IMG_20130508_120136_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
Hálás köszönet a válaszokert!
Na annyi én még sosem láttam az enyémen:)
Viszont a Hondáknál jellemző a 100 fok környéke és 110 körül kapcsol be a ventillátor.
bármilyen túratempónál. Persze városban, pláne felvonuláskor hamar felkúszik 100-103 környékére.
De az országúton ugye?
Annyi nekem is szokott lenni jó menetszél esetén;)
Köszönöm!
Inkább 03 után.Nem annyival drágább mint amennyivel jobb.
Sziasztok

Ha 650-es Sv-t szeretnék venni, akkor érdemesebb 2003-tól nézelődni az injektor miatt vagy teljesen mindegy melyik generációt veszi meg az ember?
Általában annyi szokott lenni.....az ezres van menet közben 86-90 között tartózkodni....persze a burkolt verzsön nyilván melegebb...
nekem 80-81
A kis SV hőfoka kb 90C körül szokott lenni városi forgalomban.
Egyébként mivel "kicsi" normál használat mellett autóúton inkább 85C környéke.
Nálunk a gyárban az a szokás hogy elfúrják a csavarban a fejet :) Onnantól meg csak fúró flex és barátaival tudod kiszedni a csavart. az meg elég feltűnő...
Srácok jövő hétvégén valaki jön innen Tiszakécskére?
Sziasztok! szombat óta SV tulaj lettem. Vannak bibik, hiányosságok a sassal. 2004es, sv 650 s. a hűtővel volt gondom, de megoldottam (hogy a fenébe lehet kilyukasztani egy imbusz csavarral a hűtőt? kajak ennyire finoman kell meghúzni?) ja, meg mennyi városi forgalomba nektek a vízhőfok manapság? aztán elhagytam a váltó végéről a kis tengelyt, menet közben kicsavarodott. ilyet honnan tudok szerezni? esetleg tudtok valakit, aki sv-hez ad bontott cuccokat? Esetleg Debrecenben valaki tudna segíteni? egyetemen tanulok, szabolcsi vagyok, és nem hoztam fel magammal szerszámokat.... így nehezen fogok hazamenni... Köszönöm előre is a válaszotokat!
Akkor ezt kihagyom.. Jövőre kap az eleje új rugót, olajat. Hátulra pedig bedobok idén egy nagyobb állítható kutyacsontot. Egyenesfutás sokat romlik majd vajon?
Ennyire sz.r az skf?
Akkor beszerzek valami másat.
Szerintem koyo lesz belőle.
SKF-et nem használok....annál a szlovák vagy koreai csapágyak is jobbak...
Azzal nem azt a hatást éred el hanem "csak" keményebb lesz a rugód és rövidebb a rugóút ezért hiába keményebb, de mégis hamarabb felkoppan.....ezt úgy tudod elérni ha a becsúszószárat mondjuk DL-ére cseréled ami hosszabb (azt hiszem)...másképp nem..
hogyha teszek bele hosszabb kutyacsontot hátra, akkor elől is tudjak ugyanannyit emelni. Gondoltam rugók alá valami távtartót lehetne beleeszkábálni, de nemtudom, hogy működne-e
Szintén köszönöm!
Skf csapágyról lenne szó. Remélem nem spórolták ki a zsírt.
Ha nem muszáj akkor nem bajlódom a porvédő kiszedéssel.
na meg a flex...az mindenre gyógyír..