Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végülis szoktam a kanyarokban dönteni meg túrázni is (május eleján megyek Ausztriába) igazából is-is!
Mi a cel?
Vergozos terdlerakas ragogumi puha cuccon vagy kilometergyujtes nezelodve szep lassan komotosan.
Helló! Lécci segítsetek nekem! Van egy 2008 Suzuki Sv 650-s motorom és az a bajom hogy elkoptak a gumiaim és abban szeretném a segítségeteket kérn, hogy milyet vegyek? A könyve dunlopot ir!
Nekem is ugyanez a problémám volt, és én is a hasonló köröket jártam elősször (szinkron, alapjárat, TPS állítás, mérések stb) de a probléma sokkal egyszerűbb volt. a csatolt képen látod az alapjárat működését, és nekem az 1. és a 2. között egy miliméter hézag volt, be tudsz nyúlni és ha kézzel megmozgatod akkor ha hézag van közötte akkor nem jó. ezt nézd meg hideg és meleg állapotban is. a kis állítócsavarral utánna tudsz álítani hogy a hézag minimális legyen. alul látod a táblázatot mennyinek kell lennie fordulatszámnak egyes hőmérsékleteken. 50 fok környékén áll az eredeti állapotba, de ha eléred az üzemi hőmérsékletet akkor beállíthatod az alapjáratot is 1400 körülire. az a helyzet hogy akármi mást állítottam mindennel csak rosszabb lett. egyébként a motornak is jobbat tesz ha 2400-2500 körülin melegszik fel, kicsit terhelve mert ha 1500 as fordulaton (terhelés nélkül) nem tud felmelegedni elég gyorsan, és ez miatt jobban kopik a motor. ezzel a beállítással szép lassan visszaáll úgy 70 fok körül 1600-1500 környékére és kb 80 foknál áll meg 1400-on.
Nameg az monnya aki nagymotort tud venni.
Nem kisesvét meg hasonló kisköbcentis libakergetőt.
Ezrest.
a sisak a boldog békeidőkből van, a bódisra meg gyűjtögettem...

hogy te mindent megjegyzel! :-)))
160-nál tökmindegy.................mind hangos...................pályán füldugó ha meg nem ott megyek nem megyek gyosan................csak úgy papásan.
amúgymeg félsüketen tökmindegy.
Szerintem nem, köszönöm. Még nézelődök més megoldások után, de találtam ilyet is 20 dolcsiért, szóval nem érné meg túlzottan egyikünknek sem.
A Shoei is, elég zajos, de legalább nem nyom sehol... ...eddig ez a legkényelmesebb sisakom, illetve volt (van) egy Lazer Granville felnyitható, na az kényelmes és meglepően csendes volt amíg hordtam....
Arai sisak,bódis kipufogó....Nyertél a lottón?
Tartó érdekel akkor?
3 éve 30-ért megérte. Télen kapott egy új plexit(utángyártott), talán jövőre lecserélem valami értelmesebbre. Ezt a Scorpion szériát néztem, esetleg a szokásos XR1000-1000, GP Tech stb darabokat, de utóbbiak jóval drágábbak a Scorpionnál.
Igazából nem annyira....a nagyobb gáz ami itt másnak volt, hogy felment 5000-re azonnal és később esett vissza....
Akkor az előző posz kuka ha nem ott van a szenzor
Amíg bírja és elindul addig nem veszek semmit, végső soron marad egy bontott darab. Láttam 20 körül itthon is.
Az gáz.
Evvan.
Osamunak kell az osztalék.
Nem ott van az a szenzor ami kell, az újonnan 50 rugó körül van....
Ja értem..................csak ha róla kell szenzor vagy valami akkor is olcsóbb.
A rossebbnek kell :D jó nekem így is, csak ha lehet vele valamit kezdeni akkor megnézetem inkább.
Mert nekem viszont nem esik le, 1400 alá nem megy be hidegen se.
De nem az a baja...
Ugyanez....hidegen 1500, de azonnal leesik 1000 körülire és ha bemelegszik akkor már jó.....ki kell próbálnom amire gondolok, tisztítgatással és állításokkal ideig-óráig jó...
Komlett inyektort lehet venni 25-30e+Pk-ért ebay-en.

link

650-é olcsóbb.

Csak tudni kéne mi kell róla és megnézni hehogy az hiányozzon.
Nálad mi a baj?
Az még nincs, meg kell nézni.
Te viheted a nagyérdeműt a céges fókával és a kompnál találkozunk.
A motorok elég nekem társaságnak.