Nekem 180 van fel teve amugy meg lennek 90 pacival is csak az a gond hogy ha a motorhoz hozza piszkalnak az nem lesz olcso szorakozas a tuningcegre visszaterve kicsiket messze van Erdelyben lakok kisse messze van:)
jó dolog a tuiningolás, addiktív, meg minden, de a legjobb megoldás, ha már az ALAP is önmagában ütős. pénzben, időben, mindenhogy jobban jársz. és az egyenszilárdsága is megvan a rendszernek, hisz úgy tervezték a komplett mocit.
Számomra még elég a 75 ló, csak semmiképp nem akarok felrakni 160 as papucsokat hátra És valami szélesebb felnit szeretnék hátra. De ahogy olvasgattam most más fórumot ott azt írják nem fog futni a két lánckerék
A gazdag amcsiban is.Annyiért veszel egy komplett ezrest mire összehozod.
Jó játék,kihívás egy szerelni,tuningolni vágyónak de pénzügyi horror.
Egy 04-05-ös gixxer jobb futómű,lóerő és váz egyben mint egy ilyen.
Bár én ennyiből egy RSV 1000-est se tartanék elvetendőnek.
A ködös albionban mintha foglalkoznának SV650 motor tunninggal... 85-90 lóra fel tudják húzni.. persze akkor már nem 650ccmről van szó. JHS Racing a cég neve azt hiszem.
Gondolkosztam 1000 sv-n de akkor megint elorol kellene kezdeni az atalakitast,a TL motor se ferne bele? Meg vagy 10-15 lovacskaval is elegedett lennek csa kifogytam az otletekbol mas mocit meg nem akarok imadom a v2 menyorgeset:)
Hello mindenki van egy Suzuki sv 650-nesem erdeklodni szeretnek hogyan lehetne kicsivel tobb lovat belecsempeszni K&H legszuro iridium gyertyak cserelve sport dob rajta fogaskerek cserelve R1 elso villa hatul is R1 teleszkop felkaru lengokar WFR 800 bol stb esetleg 1000 motor belefer 650-nes vazba?
Hali!
Leszedtétek a leömlőd vagy a motoron políroztátok?
Gondolkozok rajta, hogy leszedem, de nem tudom milyen nehezen indul meg a csavar, remélhetőleg nem szakad bent.
jó dolog a tuiningolás, addiktív, meg minden, de a legjobb megoldás, ha már az ALAP is önmagában ütős. pénzben, időben, mindenhogy jobban jársz. és az egyenszilárdsága is megvan a rendszernek, hisz úgy tervezték a komplett mocit.
Jó játék,kihívás egy szerelni,tuningolni vágyónak de pénzügyi horror.
Egy 04-05-ös gixxer jobb futómű,lóerő és váz egyben mint egy ilyen.
Bár én ennyiből egy RSV 1000-est se tartanék elvetendőnek.
Leszedtétek a leömlőd vagy a motoron políroztátok?
Gondolkozok rajta, hogy leszedem, de nem tudom milyen nehezen indul meg a csavar, remélhetőleg nem szakad bent.
Én jó ideig nem veszek csak levegőt.