A leömlő nem volt nehéz.60-80-120-360-400-600-800-1000 papírokkal lett felcsiszolva majd zöld színű pasztával lett felpolírozva.
A dobok azok nehezen lettek fényesek,mert a gyári szálcsiszolás nagyon mély. 80-120 as papírok mafd a gép.Kék majd fehér pasztával.
A gép egy hatalmas 3 fázisú motor tengelyére felfogatott korong volt.
Még a végén te is crosscsizmát veszel mint én ... nyáron rohadtul untam hogy hetekig csak bicegni tudtam (értelmes elfoglaltság helyett), egy hasonló malőr eredményeként
Köszi! Szerencsére nem lett nagyobb baj. Ami azt illeti megérte elmenni a vezetéstechnikai napra, Békéscsabára, mert megmutatják az embernek hogy mennyi mindent nem tud még :)
Hát a friss fényezés két helyen kapott egy kicsit, de nem vészes, illetve a bal lábfejemre esett a motor, de azt kirántottam alóla, viszont be van dagadva a lábfejem. Megröntgenezték, és nincs eltörve, se repedve, csak egy zúzódás, a duzzanat szerencsére már visszább húzódott az éjszaka alatt. Letört még a kuplungkar vége illetve a váltókarnak a gumírozott rúd része. Szóval nagy kár nincs,annyi hogy a lábamnak kell egy kis idő hogy megjavuljon. Hamarosan töltök fel egy videót.
Sziasztok motorosok! Olyan problémám van hogy sv1000s k3-mamhoz bal első idex kellene, mert széttört a tegnapi eséssel. Esetleg valakinek van egy a polcon?
Milyen márkájú /volt/ a paszta ?
A dobok azok nehezen lettek fényesek,mert a gyári szálcsiszolás nagyon mély. 80-120 as papírok mafd a gép.Kék majd fehér pasztával.
A gép egy hatalmas 3 fázisú motor tengelyére felfogatott korong volt.
Leírnád légyszives hogy milyen finomságú polírkoronggal estetek neki ?
Gondolom a "Darázsgarázs"-os cuccal estetek neki ?
Én is gondoltam már hogy benevezek egy olyan cuccra.
szobipeti@vipmailponthu