Sziasztok!
Állítottam szinkront a motoromon, fél fordulatot kellett. De a hidegindítás nem jó, első indításra leáll, majd utána 3000-es fordulaton jár, majd ahogy melegszik veszi vissza és beáll 1400-ra 60 fokos viz körül. Így a TPS-en a hidegindítási beállítás alapján a TPS-en 1,378V-ot mértem. Úgy hogy szinkron elött 1,21-re volt állítva és pöccre indult még télen is.
Vittem lejjebb a feszültséget de csak 1,273V-ra tudtam levinni maximum. Viszont így egyáltalán nincs hidegindítás, 800-as fordulaton jár kb.
Szinkron állítás óta még csinál olyat is hogy néha 2000-en forog, behúzott kuplungnál, majd visszaesik kb 3sec után alapjáratra, olyankor szokta csinálni amikor behúzott kuplungnál gurulok valahol.
TPS beállítás 2500-as fordulatnál vált felső jelre. Szinkronnál 500-at feljebb ment a fordulat és jobban veszik a gázt, és biztosra jó csavart állítottam :) és nem szorul semmi!
Mitől lehetnek ezek?
Köszönöm a segítséget!
Magasságot pontosan nem tudok de nekem majdnem a plexi fölé ér, a videóim között van amit ezen rögzítettem nézd meg az állását, kamera egy kodak zx1 volt.
Állítottam szinkront a motoromon, fél fordulatot kellett. De a hidegindítás nem jó, első indításra leáll, majd utána 3000-es fordulaton jár, majd ahogy melegszik veszi vissza és beáll 1400-ra 60 fokos viz körül. Így a TPS-en a hidegindítási beállítás alapján a TPS-en 1,378V-ot mértem. Úgy hogy szinkron elött 1,21-re volt állítva és pöccre indult még télen is.
Vittem lejjebb a feszültséget de csak 1,273V-ra tudtam levinni maximum. Viszont így egyáltalán nincs hidegindítás, 800-as fordulaton jár kb.
Szinkron állítás óta még csinál olyat is hogy néha 2000-en forog, behúzott kuplungnál, majd visszaesik kb 3sec után alapjáratra, olyankor szokta csinálni amikor behúzott kuplungnál gurulok valahol.
TPS beállítás 2500-as fordulatnál vált felső jelre. Szinkronnál 500-at feljebb ment a fordulat és jobban veszik a gázt, és biztosra jó csavart állítottam :) és nem szorul semmi!
Mitől lehetnek ezek?
Köszönöm a segítséget!