Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rámjött a cucc.
a nemjönrámaruhakárvoltannyitzabálni feeling megvolt?
Én is így jártam szombaton. Vezetéstechnika volt a gokartpályán.
Délben már görcsölt a bal kezem, meg fájtak a lábaim, de második lettem a nap végén és még kupát is kaptam.
Igyekszem.......................tennap motoroltam egy Kistarcsa-mogyoród-Kistarcsa ringet.
Elszoktam az egésztől.
Az első hogy huuuuuuhhhhhuuuuudemegy..................a másik hogy ittfáj-ottfáj-bammegdeöreg vagyok.
nem a darazsgarazsos a cucc.Tomcsy86 pasztaja volt.Ha erre jar majd megmondja.
Te nagyon pihent vagy ma.
szerintem egyszerubb ha papirral homogenizaljuk a feluletet,kulonben nagyon sokaig tart mire a gep ki szedi a szalcsiszolast,ha ki tudja szedni egyaltalan.
Elsőnek letekerlük a flakon nyakát majd a kezünkben nyakkal felfelé tartott alapállásból kiindulva az óramutató járásával ellentétesen 90-180 fokig terjedően a csuklónkat elforgatva fog belőle kijönni a nedű.
Balkezeseknél az óramutató járásával megegyezően.

Megkaptam a cuccot, köszönöm szépen! Utalom is a pízt. Használati utasítás levan kopva, hogykell beleönteni? Meleg vagy hideg olajba?
Olyan téglalap alakú baszás így kép alapján a rövidebb oldalra állítva.

Tomtech tuti csinál neked faja tartót.
Angol rendszám sokkal nagyobb mint a magyar. Szélesebb is valamivel, meg sokkal hosszabb
Oldalról van képed a moccról?
eddig minden motoron ilyen volt ami olaszból jött, az enyémen is
A most szombati évadnyitó motorozásra jön valaki?
Mondjuk spec így ránézésre az angol rendszámok is fordítva vannak fenn.
jaj ez az olaszmotoros szöveg :)
Többféle de a mérete jellemző.Mintha náluk fordítva lenne a méret.A keskenyebb oldala van felül.
Nem is fért be a rendszámom a két index közé.
persze, nem a dobot akarom fényezni, hanem csak a leömlőt
ja, ez a rendszámtartó az olaszból jött motorok egyik ismérve
Ja igen, jut eszembe, sima mezei polírpasztával csináltad, vagy amit a Darázsgarázs ajánlott ?!
Nemigen.Az a szálcsiszolás rohadt szemét dolog.Én elsőnek csiszológépbe fogtam talán 80-as papírt és úgy is eltartott sokáig.
Ez komplett hiányzott.És egy mittoménmilyen gyártótól származó tartó lett felszerelve.
Nem én csináltam ezért passz.
Előző tulaj szedte le a hódfarkat.
Ok, délután megyek érte.
Zoli Jól látom hogy a gyári sárvédődnek a fele van levágva kb, és rászegecselve egy másik? Oldalról nincs kép? Én is gondolkoztam ilyen megoldásban.
ez azt jelenti, hogy papír nélkül, rögtön a paszta + rongy az nem sokra fog vezetni? :-)
Ja.................fontos kérem a BMX-nél a kanyarban döntve tapadás és a futásteljesítmény is.