Hát igazából úgy kell állítani hogy leveszed a légszűrőt, és a TPS szenzorra multimétert raksz, és méred a feszültséget. Az STV motor csatiját le kell húzni, és kézzel kinyitni a hatlapfejű csavarnál. Majd gyújtás rá, és mérni, 1,21V-ot kell beállítani. A csavar az első pillangószelep tengelyvégénél van, a vázhoz legközelebbi, azt ha tekered akkor változik a feszültség. Kép a 86252 hozzászólásban, pár lap vissza.
Na jó lett a motoron a hidegindítás. Végülis az állítócsavarján tekertem vaktában, és elsőre jó lett. Most hidegen 2500-ra viszi a fordulatot, majd 2000-re és 48fok körül megy alapjáratra.
A kar amúgy hozzá ért, nem volt hézag, azt nem is tudom ot hogyan lehetne hézag, mert a csavarral nem azt állítom.
Na leengedtem az olajat. Hidegen kitudtam tekerni mindkét csavart könnyen. Hatlapfejut elöször, kifolyt mind, utana ahogy az imbuszost kivettem ottmeg kijött kb 1 deci. 2 leeresztöje is van vagy mi?
Mi is az a szinkron?Miért kell állítani?Mikor?Honnan tudom,h jó v rossz?
Stb.
köszönöm