nekem megvolt már a 80km.
ha legelőször csak kivillan utána még sokszor el is alszik, nekem 60-70 szokott lenni gond nélkül 120as utazóval ilyenkor k3.
Volt egy kb 5x5 cm matrica a kerék felőli belső oldalon, amire annyi volt írva hogy aluminium, de évekkel ezelőtt lesült, meg lepergett onnan, aztán a maradék ragasztót hígítóval letöröltem. Az mit bizonyít?
Nekem egy Leo Vince dobom van, benne szűkítő és egy eredeti műbizonylat. Az kb egy fénymásolt összetűzött papír, benne többnyelvű megfelelőségi bizonyítvány meg pecsétek. Ehhez mégis milyen matrica kellene?
egyébként a műbizonylatban az is benne van,. h milyen típusú motorra szól? pl nekem egy zx10R-re való Bódis dobom van E-betűvel. Papír nincs, de az már volt a fórumon, h lehet szerezni közvetlen a gyártótól. De hoyg az akkor nem SV-ről fog szólni, az is biztos, nemde?
Sokra nem mész vele... ha nincs hozzá papírod (EU-s műbizonylat, amihez matrica is van), elég egy rosszkedvű osztrák rendőrt kifognod és sétálhatsz is haza.
Nem sokat variálnak, kapják le a rendszámot. Itt Szombathelyen megesett már jópár emberrel, nem is gyakran látni Finster dobot... :)
Index nekem is ledes, de van benne e betű. Ha akarnak úgyis megszopatnak, ha akarnak nem. Ez most meg akart... Mondta is ott egy "nepper" aki utána volt, hogy ide borítékkal kell jönni, máshogy nem megy, tapasztalatból mondja...
Végülis egyszerű csak szűk mint egy tízéves kislányka.
És rétegenként kell lehántani mindent mint a hagymáról.
De tény hogy a tank 3 csavar két elektromos csati két túlfolyócső és egy szívás nagynyomású cső tartja.
Egyedül szinte lehetetlen a nagynomású miatt mert biztosítós és túl rövid.
És vigyázz nehogy letörd azt a retek nyomásszenzor tartóját a tankal mert szívás.
Onnantól csak a légszűrőház műanyagba mélyedő csavarjait tod megszakítani meg a vázban az 1 és a szívócsövek 6 csavarját.
Ha kinn van legyön a ház és ott a szervezett káosz a tyúkbelekkel.
Na azt kialmozva kirángathatod a 3 nagyfeszt.
A bal oldali talán 1-es hengeré viszont a solenoidtól nem ugrik ki.Így azt is eliminálni kell.
Ha megvan akkor jonnek a gyertyák.
ha lesz időm töltök fel képet.
ha legelőször csak kivillan utána még sokszor el is alszik, nekem 60-70 szokott lenni gond nélkül 120as utazóval ilyenkor k3.
Legalább is az enyém ennyit.(2001-es karbis)
Nem szórakoztak mással.
Igaz nekem gyári minden.
egyébként a műbizonylatban az is benne van,. h milyen típusú motorra szól? pl nekem egy zx10R-re való Bódis dobom van E-betűvel. Papír nincs, de az már volt a fórumon, h lehet szerezni közvetlen a gyártótól. De hoyg az akkor nem SV-ről fog szólni, az is biztos, nemde?
Nem sokat variálnak, kapják le a rendszámot. Itt Szombathelyen megesett már jópár emberrel, nem is gyakran látni Finster dobot... :)
Köszi előre is!
De neked már integrált trafóid vannak, így már értem miért ilyen szopós, de az sv-n még nem az
http://youtu.be/V5V9gGzx1w4
És rétegenként kell lehántani mindent mint a hagymáról.
De tény hogy a tank 3 csavar két elektromos csati két túlfolyócső és egy szívás nagynyomású cső tartja.
Egyedül szinte lehetetlen a nagynomású miatt mert biztosítós és túl rövid.
És vigyázz nehogy letörd azt a retek nyomásszenzor tartóját a tankal mert szívás.
Onnantól csak a légszűrőház műanyagba mélyedő csavarjait tod megszakítani meg a vázban az 1 és a szívócsövek 6 csavarját.
Ha kinn van legyön a ház és ott a szervezett káosz a tyúkbelekkel.
Na azt kialmozva kirángathatod a 3 nagyfeszt.
A bal oldali talán 1-es hengeré viszont a solenoidtól nem ugrik ki.Így azt is eliminálni kell.
Ha megvan akkor jonnek a gyertyák.
Viszont elméletileg 20ezrenként kell csak.