Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KPMes gyereknek az e betű volt a mindene. Se hangtompítóról se papírról nem beszélt..E betű....
Ott a pont!
Ha valakit érdekel karbis sv-re gyári dob összekötőcsővel az szóljon
ha lesz időm töltök fel képet.
nekem megvolt már a 80km.
ha legelőször csak kivillan utána még sokszor el is alszik, nekem 60-70 szokott lenni gond nélkül 120as utazóval ilyenkor k3.
ésszel 40-50km
Legalább is az enyém ennyit.(2001-es karbis)
Upsz.........ja.........
azért nincs rajta matrica, mert szűkítő sincs hozzá teeeeee
ennyi, vehetsz új dobot új matricával
Volt egy kb 5x5 cm matrica a kerék felőli belső oldalon, amire annyi volt írva hogy aluminium, de évekkel ezelőtt lesült, meg lepergett onnan, aztán a maradék ragasztót hígítóval letöröltem. Az mit bizonyít?
Gödöllőn irkáltak,paddal bohóckodtak,fényképeztek.
Nem szórakoztak mással.
Igaz nekem gyári minden.
Most épp az ülés alatt van a város másik végén, de emlékeim szerint fel van rajta tüntetve a motor típusa is.
Beletrafáltál, nekem is ugyanez van (1000-esre való, acél ovál). Nekem volt hozzá egy matrica. Ezüst színű.
Nekem egy Leo Vince dobom van, benne szűkítő és egy eredeti műbizonylat. Az kb egy fénymásolt összetűzött papír, benne többnyelvű megfelelőségi bizonyítvány meg pecsétek. Ehhez mégis milyen matrica kellene?
matrica, ez nekem új!

egyébként a műbizonylatban az is benne van,. h milyen típusú motorra szól? pl nekem egy zx10R-re való Bódis dobom van E-betűvel. Papír nincs, de az már volt a fórumon, h lehet szerezni közvetlen a gyártótól. De hoyg az akkor nem SV-ről fog szólni, az is biztos, nemde?
Sokra nem mész vele... ha nincs hozzá papírod (EU-s műbizonylat, amihez matrica is van), elég egy rosszkedvű osztrák rendőrt kifognod és sétálhatsz is haza.
Nem sokat variálnak, kapják le a rendszámot. Itt Szombathelyen megesett már jópár emberrel, nem is gyakran látni Finster dobot... :)
1 nap alatt kezedben lenne a rendszám
A gyárivgal ki lehet cserélni, kell a 10-es kulcs és a gyertyakulcs, ennyi elég a hűtőt csak előre kell húzni egy kicsit....
Valaki holnapra fényképezze már le légyszi a gyári dobján azt a köcsög e betűt, találtam gravírost holnap vinném a kipuffot.
Köszi előre is!
Dehogy viszem, nincs nekem több hetem arra, hogy eldöntsd hogy is legyen...
Index nekem is ledes, de van benne e betű. Ha akarnak úgyis megszopatnak, ha akarnak nem. Ez most meg akart... Mondta is ott egy "nepper" aki utána volt, hogy ide borítékkal kell jönni, máshogy nem megy, tapasztalatból mondja...
Külföldi motort csak kpmhez lehet vinni az a baj. Amúgy a franc sem vinné oda..
ááá a hondát szeretgetni kell és kimászik a blokk belőle

De neked már integrált trafóid vannak, így már értem miért ilyen szopós, de az sv-n még nem az
Hondából így kell.

http://youtu.be/V5V9gGzx1w4
Végülis egyszerű csak szűk mint egy tízéves kislányka.
És rétegenként kell lehántani mindent mint a hagymáról.
De tény hogy a tank 3 csavar két elektromos csati két túlfolyócső és egy szívás nagynyomású cső tartja.
Egyedül szinte lehetetlen a nagynomású miatt mert biztosítós és túl rövid.
És vigyázz nehogy letörd azt a retek nyomásszenzor tartóját a tankal mert szívás.
Onnantól csak a légszűrőház műanyagba mélyedő csavarjait tod megszakítani meg a vázban az 1 és a szívócsövek 6 csavarját.
Ha kinn van legyön a ház és ott a szervezett káosz a tyúkbelekkel.
Na azt kialmozva kirángathatod a 3 nagyfeszt.
A bal oldali talán 1-es hengeré viszont a solenoidtól nem ugrik ki.Így azt is eliminálni kell.
Ha megvan akkor jonnek a gyertyák.

Viszont elméletileg 20ezrenként kell csak.