hondával ilyen szempontból nagyon meg vagyok elégedve pillanatok alatt ki lehetne venni belőle a blokkot, lehet úgy gondolták a tervezők hogy ha már gyakran kell szerelni legalább könnyen ki lehessen venni belőle
aztán szobatársam dicsekedik hogy milyen egyszerű a triuphokat szerelni mert mindent tökéletesen megoldottak rajta
akkor az sv-n kutyafasza gyertyát cserélni
Kedves SOS segítők :D
Elmesélem a kálváriám. Megoldódott a probléma.
Többszörösen leszivatott minden..
Bikázás közbe azért csak cicergett mert a bikakábel megtört..Így vakvágányon jártam
Akksira rámértem akkor még 12V volt..aztán természetesen lemerült a multi..Így még mindig a relére gyanakodtam.
Feltöltöttem közbe a moci akkut. És láss csodát ment..Más kérdés hogy a hátsó henger nem ment mert a gyertya megszívta magát és korom fekete is volt.Pucolás. És most mintha 0km es lenne :)
Első henger gyertyacserénél hűtőt is le kell szedni jól látom ? :S
Te leszel az én emberem de múltkor olvastam, hogy erősen gondolkodtok a külföldre menetelen..ezért sem akarok mindenben Rád hagyatkozzak mert ha probléma van akkor Te vagy Zoli mindig tudtok segíteni de ha úgy döntötök a családdal,h mentek ki akkor kell keresnem alternatív lehetőségeket is.
Alap esetben hozzád viszem / vinném a vasat..
Na hát a vizsgáztatás miatt fosok én is rendesen.
Szóval van itt valaki aki majd tudna segíteni esetleg?
Nekem kis SV-m van, dupla dörrentővel és baromi hangos ( E betű tuti nincs rajta de mondjátok hol kell nézni ) és hátul ledes az index is (szerintem az sem E-betűs de hol kell nézni? )
Nekem az egész rendszer át van építve, így esélytelen,h visszaépítsem az eredeti rendszert...
Valaki a gyári dobjan az E betüröl csinaljon mar par kepet. Elöre is köszi.
Ma akartam intézni a papirokat, de az a buzi kpmes nem adta meg a müszakit. Dobrol hianyzott az E betü, elsö gumi szerinte kopott volt, de ami legjobban tetszett: elöl a helyzetjelző ledes volt, es azon sem talalt E betüt...
De ez a sor4 érzés azért nem az igazi