Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolod nem estem át ezen? Dehogynem! Már régen rájöttem,hogy amíg én irányítom a motort addig van esélyem,mikor felegyensedve robogsz előre akkor visz a lendület nyílegyenesen,nem nagyon láttam még olyat aki a szomszéd sávnyi helyen akár 60-80-ról meg tudta volna állítani a motort....
Tudod milyen baszott félelmetes mikor berombolsz és érzed hogy sok lesz.

Akkor majomként azt húzzuk ami a kezünk ügyében van.
És kapaszkodunk rémülten.
ilyet pár éve én is csináltam
vmi eszement durva szerpentinen (stelvio vagy hasonló)
fáradt voltam,bebangultam,korábban jött a kanyar,nameg a légköri viszonyok,meg az afrikai burgonyavész,meg a bolygók állása...
Állítása szerint előbb felállította a gépet. Na de végülis a lényeg, hogy megúszta karcolás nélkül.

Dipshit
ERRE gondoltál?
Azért ment egyenesen mert belemarkolt az elsőfékbe,kanyarban megsimítjuk a hátsóféket és csak húzzuk lejjebb,különben elszállsz,a fizikát nem lehet becsapni....
Ja..................de én mint műmájer műanyagmotoros nem tudhatom.
Óóó, értem!
Köszönöm!
Tengerpart,az az igazi...
Szar az út.
Hambi vazz.............megint előtérbe került a bőrruha és a saláta ellentéte.
Na, köszi a tippet, rá is keresek, aztán felvetem a többieknek!
Szia !

Van még .
Szegedhez a szörényi érchegység van a legközelebb... már ami a fasza kanyargós helyeket illeti. A mátra labdába se rúghat hozzá képest.. útminőségben meg pláne
Majd látjuk, de nem idegbeteg kanyarvadászokkal megyek, nem versenyzünk. Már ha a pálya nehézségére gondoltál.
a legjobb hambi akkor is Esztergomban van kapott ma a járgány még egy Angel-t előre, gumikérdés egyelőre letudva.
Ha lehet inkább mecsek.

Jobban fekszik,sokkal kellemesebb.

Tavaly az egyik srác kiegyenesített egy kanyart, szerencsére semmi baj nem lett, még csak el sem esett! Azért ment mégis egyenesen, mert ahogy felállította a motort az ívről (szerencsére nem jött szembe senki, mert egy jobbos kanyar volt), rögtön a lehető legnagyobbat fékezett, és még nagyobb szerencsére csak egy kb 80cm szintkülönbséggel a csekély méretű füves területre le tudott gurulni. Utána vissza is vettem a tempóból én is egy kicsit
Idén Mátra a cél (többek között).
Hát ha azt nézzük logikus h kevesebbet eszik ha " folyékonyan lendületet megtartva csapatnak"....

Én féltem a gépet, így fékezek kanyar előtt....
A túlzott bátorság tankfestéshez vezethet úgyhogy csak óvatosan.
Hát akkor kiderült hogy profi vagyok

De most komolyan:
Ha jól rémlik, szinte végig 3.ban mentem, féket alig használtam, a motorfék elég volt, szóval elhiheted, hogy nem volt egy őrületes tempó. Vagyis DE, az volt. NEKEM! Mint mondtam, első ilyen jellegű megmozdulásom volt. Kíváncsi leszek az idei évre, határozottan bátrabb vagyok, mint tavaly. Remélem túlélem az évet...
Ahhh értem....
Pont azt vettem észre hogy akik igazán jók nem buzizzák a gázt össze-vissza mint én a láma.

Hanem folyékonyan lendületet megtartva csapatnak.
Úgy kevesebb a fogyi mint a nagygáz-nagyfék parasztból csapatásnál.