Az egyik szervezőnek valami 9xxes cbr, a másiknak meg valami ezres sportgépe van. Az a baj nem ismerem őket, de erős a gyanúm, hogy a pályán télleg ráállnak a kényelmes 300as tempóra...
Köszi, tudtam hogy itt lesz ötlet, bízhatok bennetek!
Azért 3 nap, mert az első nap Komárom, a másik 2 nap meg izgalmas alföldi kanyargózást ígérnek pl Baja és Kecskemét érintésével. (és erős a gyanúm, hogyha már van pályamatrica, akkor Baja felé sem a "rossz" úton mennek) Úgyhogy én és még pár kolléga a második napon kiválunk a csapatból, és a hazafelé vesszük az irányt. Ott viszont már ragaszkodni fogok hozzá, hogy valami normális szakasz is legyen benne.
Azé' abban is van élvezet....egy busával lemenni a partig és vissza 3 kiló körül szintén jó lehet....és semmivel sem szabálytalanabb mint a hegyen kanyarogni 90-130-al kanyarokban és záróvonalon előzve... ......amúgy a mátrát kihagyni nem nagy bűn...azok az utak elég gatyák már sajnos....én is inkább jó úton akár őályán is gyorsban mennék addig amíg jó kanyargásra alkalmas utat nem találok..... ....de ezt már sokszor leírtuk és parttalan vita lenne belőle.....
Viccen kívül. Aki képes lenne Hatvanig autópályán menni egy Komáromig tartó három napos túra keretében (apropó.. miért három nap, mit csinálnak a maradék két napban? ) annak felesleges útvonalat ajánlani, mert ott már semmi sem segít... menjenek csak a pályán meg a főutakon, autó üzemmódban.
Már ebből a kis villantásból látszódik hogy hiányzik belőlük a túramotorozás iránti érdeklődés csírája is.. szóval én nem erőlködnek. A mellékutak úgyse fognak tetszeni nekik.. sok kanyar meg keskeny útpálya.. meg még a végén nem csak egyenesben kell húzni a gázt és kimotorozni a motort Addig hagyd a szart amíg nem büdös..
A tapasztaltabb, vagy környékbeli túrázóknak érdekelne a véleménye. Hatvan-Komárom útvonalat merre tennék meg, és mit érdemes közben megnézni, útbaejteni. Illetve egy Komárom-Kazincbarcika útvonal is érdekelne hogy ki merre menne.
Ismerősömék 3 napos túrát terveznek a közeljövőben, már van egy útvonal szerűségük, de ti hátha jobbat tudtok. Hatvanig pl pályán akarnak felmenni, a bükköt és a mátrát nagyívben elkerülve. Felháborító
Nekem is hasonló problémám van, elvileg hideg indításkor fel kéne mennie a fordulatszámnak 2000-re de nekem is ott marad 1300-1400 körül még -5 fokban is. kicsit utánna olvasgattam és azt találtam hogy a hőmérséklet érzékelő szenzor által kimutatott ellenállás értéke alapján állítja a fordulatszámot a ECM.
elvileg ha 20 fokra hevíted az érzékelőt akkor 2.45 kohm ellenállást kell mérni multiméterrel, ha nem ennyit kaptál valószínű ez az érzékelő defektes. persze hogy ez reális legyen nézd meg hogy hány volt jön ki az ECM-ből ennek 4.5-5.5V-nak kell lennie.
Engine Coolant Temp Resistance
20 °C (68 °F) Approx. 2.45 kQ
40 °C (104 °F) Approx. 1 .148 kQ,
60 °C (140 °F) Approx. 0.587 kQ
80 °C (176 °F) Approx. 0.322 kQ
Én ezt az útvonalat csináltam végig... hát szuper volt. C és D pont között 2011-ben építették az utat, de szerintem már ott is kész van.
Érdemes legalább 1 estével tervezni mert akkor még a Duna is simán belefér... és át lehet menni szerbiába is. Egynaposba viszont belefér lazán a hegy.. csak kicsit sokat kell érdektelen részeken utazni hozzá (mint ahogy bárhová szegedről ha hegyet akarunk látni)
Majd vegye fel a 300-as csapatás után.