Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De előtte akassza rá a sisakmaszkját a rendszámra.
Majd vegye fel a 300-as csapatás után.
Az egyik szervezőnek valami 9xxes cbr, a másiknak meg valami ezres sportgépe van. Az a baj nem ismerem őket, de erős a gyanúm, hogy a pályán télleg ráállnak a kényelmes 300as tempóra...
Most már nem tudom megállni, megkérdezem... Milyen motorokkal akarják elkövetni ezt?
Lehet igazad lesz mee valami nagy csúúnya erőős ezres motorja van a szervezőnek.
Köszi, tudtam hogy itt lesz ötlet, bízhatok bennetek!
Azért 3 nap, mert az első nap Komárom, a másik 2 nap meg izgalmas alföldi kanyargózást ígérnek pl Baja és Kecskemét érintésével. (és erős a gyanúm, hogyha már van pályamatrica, akkor Baja felé sem a "rossz" úton mennek) Úgyhogy én és még pár kolléga a második napon kiválunk a csapatból, és a hazafelé vesszük az irányt. Ott viszont már ragaszkodni fogok hozzá, hogy valami normális szakasz is legyen benne.
Na de Zsanett még nem volt érte.

Aszondták most az egyszer.

Kérdezték mit csinálom mondom bútort hurcibálok.
Most mindenre ráizgultak....szerintem itt már nem a pénz a lényeg hanem, hogy érezzük a törődést...
Sziasztok! Az érdekelne,hogy rendőr szól ha a bukómon van kamera?Előre is köszi
Nameg utána kéjes érzés a 3 kilos fényképet fizetni.

Rágizdultak ahogy nézem a rendszámot akadályozó tényezőkre a parancsnokok.

Úgyhogy ugrott a vonóhorog is már.

Legalábbis állandóra.
Azé' abban is van élvezet....egy busával lemenni a partig és vissza 3 kiló körül szintén jó lehet....és semmivel sem szabálytalanabb mint a hegyen kanyarogni 90-130-al kanyarokban és záróvonalon előzve... ......amúgy a mátrát kihagyni nem nagy bűn...azok az utak elég gatyák már sajnos....én is inkább jó úton akár őályán is gyorsban mennék addig amíg jó kanyargásra alkalmas utat nem találok..... ....de ezt már sokszor leírtuk és parttalan vita lenne belőle.....
Hova gondolsz................lehet olyan motorja van ami 200-nál gázra emeli a kerekét és jó móka vele az egyenes is.
Viccen kívül. Aki képes lenne Hatvanig autópályán menni egy Komáromig tartó három napos túra keretében (apropó.. miért három nap, mit csinálnak a maradék két napban? ) annak felesleges útvonalat ajánlani, mert ott már semmi sem segít... menjenek csak a pályán meg a főutakon, autó üzemmódban.
Már ebből a kis villantásból látszódik hogy hiányzik belőlük a túramotorozás iránti érdeklődés csírája is.. szóval én nem erőlködnek. A mellékutak úgyse fognak tetszeni nekik.. sok kanyar meg keskeny útpálya.. meg még a végén nem csak egyenesben kell húzni a gázt és kimotorozni a motort Addig hagyd a szart amíg nem büdös..
Brezno felé kéne kerülni egy kicsit...
Felvidéken keresztül és Balassagyarmatnál visszajönni a 2/A felé oszt megint felvidék a duna mellett és ott Komáromig.....
A tapasztaltabb, vagy környékbeli túrázóknak érdekelne a véleménye. Hatvan-Komárom útvonalat merre tennék meg, és mit érdemes közben megnézni, útbaejteni. Illetve egy Komárom-Kazincbarcika útvonal is érdekelne hogy ki merre menne.
Ismerősömék 3 napos túrát terveznek a közeljövőben, már van egy útvonal szerűségük, de ti hátha jobbat tudtok. Hatvanig pl pályán akarnak felmenni, a bükköt és a mátrát nagyívben elkerülve. Felháborító
Nekem is hasonló problémám van, elvileg hideg indításkor fel kéne mennie a fordulatszámnak 2000-re de nekem is ott marad 1300-1400 körül még -5 fokban is. kicsit utánna olvasgattam és azt találtam hogy a hőmérséklet érzékelő szenzor által kimutatott ellenállás értéke alapján állítja a fordulatszámot a ECM.
elvileg ha 20 fokra hevíted az érzékelőt akkor 2.45 kohm ellenállást kell mérni multiméterrel, ha nem ennyit kaptál valószínű ez az érzékelő defektes. persze hogy ez reális legyen nézd meg hogy hány volt jön ki az ECM-ből ennek 4.5-5.5V-nak kell lennie.

Engine Coolant Temp Resistance
20 °C (68 °F) Approx. 2.45 kQ
40 °C (104 °F) Approx. 1 .148 kQ,
60 °C (140 °F) Approx. 0.587 kQ
80 °C (176 °F) Approx. 0.322 kQ

("Q" =ohm)
Örülök hogy itt mindenkinek deciket eszik a motorja :D

Akkor a lényeg hogy nem szabad annyit enni . Nem könyvelem el feneketlen hordónak az SV-t
Origi gyári Suzuki esőovarál,még nem használt eladó.
Részletesen lásd az Apró-ban
Még nagyon jó kérdés. Majd látjuk milyen idő lesz
Pedig de
Jössz a szezonnyitó FMP jelmezesre?
Nem is tudtam hogy Szegedi vagy




Pótos ifa mi?
A pótos ifa akár 100-ról is megállítja a motort a szembe sávban... nem egy nagy kaland
jaja!

Én ezt az útvonalat csináltam végig... hát szuper volt. C és D pont között 2011-ben építették az utat, de szerintem már ott is kész van.

Érdemes legalább 1 estével tervezni mert akkor még a Duna is simán belefér... és át lehet menni szerbiába is. Egynaposba viszont belefér lazán a hegy.. csak kicsit sokat kell érdektelen részeken utazni hozzá (mint ahogy bárhová szegedről ha hegyet akarunk látni)
Tökéletesn értem.
Urrá kell lenni a pánikon és helyesen dönteni.
Vágom.
Gyakorlás,gyakorlás,gyakorlás...................
.....és még gyakorlás.