Kicsit bővebbet írnál? A tervem Szekszárd-Rijeka-Zadar autópályát elkerülve, Rijeka-Zadar a tengerparton. Nem tudom visszafelé lehetne más útvonal csak Horvátországban sose jártam még
Oké ez rendben van, de még a papírok meg mire megveszem az akksit, ülést hozzá, kb ugyan ott leszek a másikkal árban. Csak ahhoz kaptam több extrát, felszerelést, szóval elvileg árban jobban járok a másikkal. A rizikó viszont, hogy több a kilométer, de ha teszem azt abba volt pl 90 és úgy tekerték vissza, de jó az állapota látszólag, akkor marad különbségnek 12 ezer km. Persze ez csak feltétel...
én kb fél évig kerestem olyan sv-t amit megvettem volna és megfizethető, lehet balszerencsés vagyok de olyanokat találtam csak amik vagy össze voltak törve és gányolva voltak vagy szét akart esni a blokkja. 2 volt amit meglehetett volna venni mind a kettőröl lecsúsztam úgyhogy ha jó állapotú, látszik a motoron hogy talán vigyáztak rá még akkor is ha olasz és jó árban van, nem csattog a blokkja, pláne ha szerelőt viszel ráhallgat (lesz egy hangja de az mindegyiknek van), azt vegyed meg fele
minél többet stresszelsz rajta annál inkább nem fogsz találni motort
sv
Ha a kilométerben nem bízol , akkor nézd meg ezt lehet h tényleg valós ami benne van, élőben láttam a gépet ülésen kívül olyan nagy vész nem volt vele, hát a 14 év azért látszott rajta, de ezt a kilométer is tükrözi.
jah én is innen vettem azt a feketét.
Olyan létezik egyébként, hogy teszem azt ebbe van valami "csalafintaság". De ő adott szervízkönyvet (valahonnan) meg elmeséli hosszasan hogy mennyire vigyázott rá és kicserélte és stb stb. Aztán 2 hét után megáll.. És akkor valamit kezdeményezhetek vele szemben? Vagy ez csak az én képzeletemben él? De ezis fura...(nekem) van szervízkönyv (olaszból hozott motorra?!). Olyan mintha ezzel akarná levenni a válláról a terhet, hogy ha haza hozom és majd kikacsint a hajtókar a motor oldalából...akkor "őő szervizelte nem érti mi lehetett a probléma":S ?
azé na ha találtam volna olyat mint itt lejjebb a fekete akkor sv-m lenne Viszont kényelmes a sor4 , 3.ban 2000es fordulaton nyönyörüen megy, alacsonyabb fordulaton sem rángat, nekem tetszik a sor4 de v2 jobb lett volna
Menni mentem már mindkét fajtával és nekem is ez jött be jobban. Szóval nem értem az okát, sem a lebeszélésüknek... De ezen a decemberben hoztam be dolgon és az ég kék + zölddel a fa, de már magyar rendszám van rajta még el sem gondolkoztam Már megérte beírom, hogy ez kiderült:D
Munkásabb vezetni.Viszont szerintem élettel telibb.Érzetre odabaszósabb (ha a száraz számok nem is ezt mutatják) mint a steril sornégyesek.
Viszont egy ismerős mondta ha V2-vel megtanulsz jól menni mindennel jól fogsz menni.
Teljesen jogos. Csak van két szerelő srác és mindketten lefelé akarnak beszélni róla, illetve a sor4 re szavaznak. Ők értenek hozzá, én pedig csak amennyit utána olvasgatok, tapasztalatom nincs mert még nem volt nagy motorom. Szóval alapból 2szakértő van egy hozzá nemértővel szemben. És nehéz eldönteni, hogy kinek hiddjen az ember fia. Magával a kostrukcióval mint V2 egyébként szerintem nincs több baj mint egy sor4el véleményem szerint, sőt..
minél többet stresszelsz rajta annál inkább nem fogsz találni motort
Ha a kilométerben nem bízol , akkor nézd meg ezt lehet h tényleg valós ami benne van, élőben láttam a gépet ülésen kívül olyan nagy vész nem volt vele, hát a 14 év azért látszott rajta, de ezt a kilométer is tükrözi.
jah én is innen vettem azt a feketét.
Sornégy meg uncsi.
A levi gyerök is a buzis villanyírógép mellet döntött.
Viszont egy ismerős mondta ha V2-vel megtanulsz jól menni mindennel jól fogsz menni.