Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv
Pár éve volt egy SV 650 s -m... Azóta is V2 rab vagyok.Sajna eladtam mert kényelmetlen volt a fekvés..

Van itt olyan aki átalakította kicsit túrásabbra a kormányt? Ott lenne az N is ami kényelmesebb de a cápa elejéről nem tudok lemondani :D

Nektek normál városi használatnál megette a 8L-t? nekem igen
Most járok az ötödik töltésnél és úgy néz ki, hogy megmarad a villany benne.
Nekem jó bármikor.
Zoli várj már egy picit az akksival. Úgy néz ki, sikerül észhez téríteni a gyárit. Holnap este lesz a főpróbája.
Igazából nem nagy gáz, ahogy írtam többnyire a puceválás és állítás helyrehozza...ha nem az már a gond.
Akkor jó.
Mert Nálad nincs annyira hideg.... ......azt írtam majd' 2000-ig....1800-2000 közé és azonnal visszaesik 1500-1600 közé ahonnan elég hamar eléri az alapjárati fordulatot mire 40°-os lesz....
Nekem sem megy fel 2000-ig.
Majd 2000-re emelkedik indítás után közvetlenül és onnan esik szép lassan vissza attól függően, hogy mennyire meleg a motor.....
Értem,pedig tényleg szépen jár meg pöccös nagyon csak furcsáltam hogy nem emelkedett,egyébként néztem vagy 4 hidegindítós videót ottis max 1-200al emelkedett...
Pedig még melegben is meg kéne......tisztítás, állítás....azért ezek a gépek sem fiatalodnak...
Nekem 15 fokban nem szokott megemelkedni a fordulatszám.
Nem mindegyik.............csak a gixxer+4 dugós régebbi tokico.
Ha megszokod biztos jobb.
De amikor kipróbáltam jól befosatott, olyan mintha szervós lenne.
A tegnapi vizsgán kiderült műszer által is, hogy a radikálisabb fék jobb....olyan tökéletesen tudta a fószer adagolni a féket, hogy 2 újjal elérte a kért %-ot variálás nélkül....
De, valami nem kerek, általában elég beállítani.....
Szerintem oké!
Köszi, de az előzmények után személyesen fogok venni gyári szűrőt, utángyártott egyébként sem érdekel.
Szép Napot!
Sv 650 S (2004) Kérdésem a következő:garázsban áll ahol kb 15fok van hidegindítás utána a fordulatnak nem kellene 1 kicsit megemelkedni?Mert benditom azután az alapjárat végig folyamatos kb 1300 ez normális?
Olyat szeretnék ami azért egy 10-est elmegy hátul.
A regi rosso-t kaptam a motorral.Tippem szerint kb 7e kehetett benne mikor lecsereltem.
Szedd le a kapcsolót és alaposan fújd be kontakt tisztítóval.
Nálam is rendszeres jelenség, én szét is szoktam pattintani.
Mennyit bír az hátul 5000-et?
Az asszem az M3 utodja.
En inkabb elore power 2ct-t tennek hatra meg pr2-t.

Vagy vennek egy rosso II-t,................ja azt vettem.
Beszéltem a Kiss Tiborral telefonon, mondtam hogy PP2-t szeretnék.
Ajánlotta a Metzeler M5-öt, 60ezer alatt lenne a szett ára.