Én nem tudom, nem is értem miért, de nekem legkevesebbet szerpentinen evett. Jó, persze, nyilván azért mert sokkal szerényebben kergetem a kanyarokat, de végig 4-8 ezer között volt a mutató. Lehet, hogy ahogy fejlődök, szokom a motort (első ilyen túrám volt) majd szépen kúszik felfelé a fogyasztás.
Úgy érzem h eljött az ideje h a villákban kicseréltessem az olajat!Ennek az ok az h elégé behintázik a motor ,és szerintem az előző gazdája sem cserélte le még soha(így 4-5 éves az olaj már)!
Ahol cseréltetném ott a szerelő azt mondta h először próbáljuk meg 10-es olajjal mert attól is sokat javulhat h friss az olaj.Először én 15-et akartam de most kicsit elgondolkoztam rajta h mégis csak maradjon a gyári.
Mi a véleményetek 10W vagy 15W? Ill. a szerelő Castrol villaolajat ajánlott, erről vélemény?
Hát nekem 2004 -es N van. Idén voltam párszor már vele még januárban, amikor felment 8 fokra a hőmérséklet. Csak városban, teljesen agyament, állat módon, lámpától lámpáig gyorsulva, tényleg nem kímélve evett 5,8 -at százon!
Amúgy átlag használattal, még ha külterület is van benne, akkor 5-5,3 / 100km
Tavalyi Mecsek túrán, hegy lábánál tankolva, és utána ismét hegy lábánál tankolva, tehát csak szerpentinen, 4,3 /100km volt.
Persze ez injektoros, gondolom az is számít, de 6 liternél többet szerintem csak akkor enne, ha lyukas lenne a tank...
"Gyökeres és gyors változás híve; valaminek a gyökeres. erélyes megváltoztatása; radikalizmus: határozott cselekedetek és intézkedések elméleti és gyakorlati kérdések megoldásánál. Minden osztály mozgalmánakvan radikális és fokozatosságot előnybe részesítő irányzata."
NKH műszaki bázison ennyi.
De mivel szabadáras üzleti tevékenység is ezért annyit kérnek érte amewnnyit akarnak mások.
És asszem a kocsiké tényleg drasztikusan emelkedett.
Tengerparton.
A mostanival 7 liter volt a rekordom de az alabol keveset eszik.
Civilizáltan 5,3.
Volt h 4,3 -at evett de az átlag olyan 5 l.
Én 8 litert is betoltam a kisesvébe.
Szerpentinen.
Hazafelé meg 5,5 volt.
Na a xado olaj+100-as benya hoz 15-18% fogyasztáscsökkenést.
Már szólni se szólok.
Nincs értelme.
Úgy érzem h eljött az ideje h a villákban kicseréltessem az olajat!Ennek az ok az h elégé behintázik a motor ,és szerintem az előző gazdája sem cserélte le még soha(így 4-5 éves az olaj már)!
Ahol cseréltetném ott a szerelő azt mondta h először próbáljuk meg 10-es olajjal mert attól is sokat javulhat h friss az olaj.Először én 15-et akartam de most kicsit elgondolkoztam rajta h mégis csak maradjon a gyári.
Mi a véleményetek 10W vagy 15W? Ill. a szerelő Castrol villaolajat ajánlott, erről vélemény?
Amúgy átlag használattal, még ha külterület is van benne, akkor 5-5,3 / 100km
Tavalyi Mecsek túrán, hegy lábánál tankolva, és utána ismét hegy lábánál tankolva, tehát csak szerpentinen, 4,3 /100km volt.
Persze ez injektoros, gondolom az is számít, de 6 liternél többet szerintem csak akkor enne, ha lyukas lenne a tank...
Jóval jobb.
Hülyebiztos naggyából.
Bár ott is előfordul TPS szenzor probléma de nagyságrendekkel stabilabb.
Karbis meg Injectoros között van valami különbség?
Mármint hogy jobb az olcsóbb karbis, mint a szétcomputerezett injector
5-6 körül.Bár a karbisnál lehet elcseszett karbiállítás is a gond.
De nekem az volt a gond h full papi tempó volt. Kormolt is full gázon.
Vmi el volt állítódva?Mennyi a normáls 6L mondjuk ?
Vagy teligáz vagy semmi.
Így simán benyel 8-10-et.
Mit ajánlanál?
Más: EZ a digitálisgáz... ezt hogy is kell érteni
De mivel szabadáras üzleti tevékenység is ezért annyit kérnek érte amewnnyit akarnak mások.
És asszem a kocsiké tényleg drasztikusan emelkedett.
Sanyi !
Mi az a " radikális fék"
digitális gázforgófogantyukezelés esetén normális ez a fogyasztás
...egyébként nem