Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem tudom, nem is értem miért, de nekem legkevesebbet szerpentinen evett. Jó, persze, nyilván azért mert sokkal szerényebben kergetem a kanyarokat, de végig 4-8 ezer között volt a mutató. Lehet, hogy ahogy fejlődök, szokom a motort (első ilyen túrám volt) majd szépen kúszik felfelé a fogyasztás.
Digitális gáz volt yoshimura RS-3 aláfestéssel.
Tengerparton.

A mostanival 7 liter volt a rekordom de az alabol keveset eszik.

Civilizáltan 5,3.
8 liter? Nekem legtöbb 7,3 volt eddig, igaz én nem vagyok az a nagyon hajtós....
Volt h 4,3 -at evett de az átlag olyan 5 l.


Én 8 litert is betoltam a kisesvébe.

Szerpentinen.

Hazafelé meg 5,5 volt.


Na a xado olaj+100-as benya hoz 15-18% fogyasztáscsökkenést.




Már szólni se szólok.

Nincs értelme.
Sziasztok!

Úgy érzem h eljött az ideje h a villákban kicseréltessem az olajat!Ennek az ok az h elégé behintázik a motor ,és szerintem az előző gazdája sem cserélte le még soha(így 4-5 éves az olaj már)!
Ahol cseréltetném ott a szerelő azt mondta h először próbáljuk meg 10-es olajjal mert attól is sokat javulhat h friss az olaj.Először én 15-et akartam de most kicsit elgondolkoztam rajta h mégis csak maradjon a gyári.
Mi a véleményetek 10W vagy 15W? Ill. a szerelő Castrol villaolajat ajánlott, erről vélemény?
szia,meg vannak még a kerekek?
Hát nekem 2004 -es N van. Idén voltam párszor már vele még januárban, amikor felment 8 fokra a hőmérséklet. Csak városban, teljesen agyament, állat módon, lámpától lámpáig gyorsulva, tényleg nem kímélve evett 5,8 -at százon!
Amúgy átlag használattal, még ha külterület is van benne, akkor 5-5,3 / 100km
Tavalyi Mecsek túrán, hegy lábánál tankolva, és utána ismét hegy lábánál tankolva, tehát csak szerpentinen, 4,3 /100km volt.
Persze ez injektoros, gondolom az is számít, de 6 liternél többet szerintem csak akkor enne, ha lyukas lenne a tank...
Láttam a banditos történetet, nem akartam belefolyni, de nem egyszerű az ember...
No, akkor már tudom honnan ez a mozgalmi hevület bennem azóta...
Valahogy úgy.
Tehát mozgalmár féket adtál nekem?...
"Gyökeres és gyors változás híve; valaminek a gyökeres. erélyes megváltoztatása; radikalizmus: határozott cselekedetek és intézkedések elméleti és gyakorlati kérdések megoldásánál. Minden osztály mozgalmánakvan radikális és fokozatosságot előnybe részesítő irányzata."
Az csak a radiális... ...
Van.
Jóval jobb.
Hülyebiztos naggyából.
Bár ott is előfordul TPS szenzor probléma de nagyságrendekkel stabilabb.
Érdekesség képp az után kormolt hogy karbitisztítás állítás+szelephézag volt szervízben...Jól sikerült :)

Karbis meg Injectoros között van valami különbség?
Mármint hogy jobb az olcsóbb karbis, mint a szétcomputerezett injector
Ja.
5-6 körül.Bár a karbisnál lehet elcseszett karbiállítás is a gond.
Ah sejtettem h végállás kapcsolós a téma :D

De nekem az volt a gond h full papi tempó volt. Kormolt is full gázon.
Vmi el volt állítódva?Mennyi a normáls 6L mondjuk ?
1-0.
Vagy teligáz vagy semmi.
Így simán benyel 8-10-et.
Játszom a vásárlás gondolatával

Mit ajánlanál?

Más: EZ a digitálisgáz... ezt hogy is kell érteni ? És mi a normális ?
NKH műszaki bázison ennyi.
De mivel szabadáras üzleti tevékenység is ezért annyit kérnek érte amewnnyit akarnak mások.
És asszem a kocsiké tényleg drasztikusan emelkedett.
Ilyen olcsó egy motor műszaki? Én olyan rémhíreket olvastam, hogy azt is felemelték, mint az autó műszakit!
Én most vizsgáztattam , minden ok volt , 4360 .- Ft.-ért.
Sanyi !
Mi az a " radikális fék"
svmedián van egy átépitésröl leirás
digitális gázforgófogantyukezelés esetén normális ez a fogyasztás
...egyébként nem
Akkor vedd meg az enyémet