Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

koszi az infot
Igen arról beszéltem! Tudom hogy elvileg ECU-t kéne cserélni, de hallottam olyasmit hogy az ECU-ba két térkép van írva a gyári meg a fojtott és ezzel elő lehetne valahogy csalogatni!
Szerintem ő arra gondolt, hogy a 25kW-os fojtást távolítaná el, viszont ez ahhoz nem lesz jó.
Nem tudom pontosan - majd az okosabbak kijavítanak - de talán a légszűrő környékén szoktak fojtani, vagy a másik lehetőség, hogy az ECU-t variálják. Viszont abban az esetben új ECU-t kell venni...
Ja, és van hozzá bekötési leírás.
A kijelző a jobb felső sarokban.
Fokozatkijelző, de egyben kiiktatja a tiltást:
Nekem műxik.
http://prop-tech.hu/motorelekt...
Hello!

Típushibája a 2003nál régebbi Sv-nek a feszültségszabályzó.
Nekem 1 hónapja szállt el, 16000Ft.
Több gondom nem volt vele:)
köszi!
Egy egyszerű bukósisak vásárlásból mekkora kalamajka lett már megint
Az még oké, hogy a motorválasztás nem könnyű műfaj, nade hogy egy bukón ennyit... de azért remélem nincs harag.
Üdv!

Olvastam több helyen is de igazából sehol nem írták le rendesen hogy eltávolítható a fojtás a 650-es SV-ből(2009-es S-es változat) egy kábel elvágásával.(25 kW-os) Valaki tudna nekem erről szakszerű leírást írni ha igen, illetve ez tényleg így van?
nézd meg ezt, nem nehéz ha kérdés van írj:
http://www.svrider.com/forum/s...
Hogy kell betenni dealer módba?
Akinek van benne tapasztalatan
Plusz rajta all a teto.
Pláne ha egy agv bukó van az ember fején :D
pedig könnyű
Már gondoltam rá de nem tudok rendesen falazni boltívet.
akkor már tehetnél a házba kerek nyílászárókat is hogy mennyen a motorodhoz :D
Jó az is de nekem direkt a kereklámpás ős az ami jobban bejön.
Direkt így választottam hozzá teherautót is.
Ááá életképtelen az a motor... :D két lámpája van elől, nem is motor az ilyen csak a honda az igazi motor plane a hornet 600, sőt azok is szarok csak az enyém nem :D
Egy már a húzottabb lámpás streetre vagy speedre szó nélkül cserélném...
Cseréltessetek egy TPS szenzort mert valszeg az hülyül.
Én is a szerelőt javaslom,mert itt más gond is lehet.Nehogy eltekergesd.
Pontosan ezek a gépem tünetei.plusz a kivett gyertyák kormos feketék, és néha néha kihagy az egyik henger. furcsa hang. köszi a segítséget.
Minden előjel nélkül hirtelen leesik az alapjárat,mondjuk 1400-ről 1000 alá,gázt adva leáll,majd nehezen indítod,mert ugye alacsony lett az alapjárat.Néha magához tér,de aztán megint kezdi elölről. Általában a szinkron az első amit megnéznek,ha ilyet produkál a gép.Persze,sajna más gond is lehet.
Felőlem.
És látnád milyen horror a kábeleket elrendezni úgy hogy ne feszüljön a légszűrő.
A hengerfej tetején össze-vissza tekeredik a sok tyúkbél semmi rend nincs benne.
De mindenhol.
És szűk mint a 12 éves szúzlányka.
Semminek nincs a belében hely.
Úgy ke4ll suszterkedni.
A váltó meg fel kellmes de határozottan kell kezelni vissza meg mégjobban mert makrancos néha.
Rá kell érezni hogy kell mert nem veszi be.
Hál istennek a blokk kihúz a csávából mert nem kell annyit használni a váltót.
Akkor a gyári kiegészítők kibaszottul el vannak találva (de tényleg) egységes egészet alkotnak nem olyan ráaggatott idegen cucc benyomást keltet.
Viszont így rohadt nehéz találni bármit ami nem drága.
És a régiekhez simán megszüntetik a gyártását.
Na és sorolhatnám.
Azé attómég imádom.
Ma rápróbátam a tankot légszűrő nélkül.
Odabax rendesen.
Elfogult fasz vagyok na.
Próbálok felnőni a feladathoz, megcsinálni mindent amit még meg lehet szerelő nélkül, remélem ez a TP szenzor állítás is menni fog én még a karburátoros korszakból való vagyok, de egyszer ezt is meg kell tanulni
pontosan :D és holnap vele leszek egééész nap... :D:D