Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fékkar ér le mindíg de csak garázsban.
Nekem a garázsban először a fékkar ért le.
A DL fura állat.
Utasláb és lábtartó előbb ér le előbb mint bármi.
És a doboz sarok.
Láttam na.
Ilyen a geometriája.
Mintha csak az én cimborámról hallanék,
neki 1000es Strom ja volt, ott is kopott minden ami csak leérhetett!
Lábtartók, kipufogó Y hővédője, Így lapon ekkora monstrumot még nem láttam! Én meg csak vánszorogtam utána
Ismerős srácnak ellopott a hátsó lábtartó az öreguras vezetéstől. Én csak Annyit mondtam neki, hogy állat. Nekem még az első sem ért le.
Tavaly, mielőtt vettem az SV-t, mentem a cimbora Vstromjával,
annyira kényelmes szekér volt, hogy aztmondtam neki, ha nyugger leszek, pont ilyet fogok venni.
Akkor még nem gondoltam, hogy egy év múlva komolyan gondolkodom a nyuggerré váláson...
A Plexi, meg az egyenesen ülés hasznos dolog bizonyos kor után...
Nekem most a legcsendesebb.
Azért érdekes, hogy az addig fikázott szél zajos bukó milyen csendes lett hirtelen.
Bármikor egyenlő Vstrom. Csak a telefon mindent Átír.
Má mondtam hogy eccer megállt a buszmegben egy sárga DL oszt majdnem felszálltam rá.
Olyan jó olvasni, ahogy dicséritek a Bármikor. Mondjuk az enyémet akkora plexi van, hogy télen két hólapátot kiad. Zoli meglátná, elmenekülne.
Zoli hsz -ban nem csak plexi-nem plexi tema volt... Hanem becsbe 200al vagy szerpentin :)
a régebbinél talán, az újabbakkal semmi gond.
Mehet nekem a kisplexi?
ok, de a plexi-nem plexi gondolatmenetbe írtad, azért kérdeztem
Az csak azután mondja hogy rotty ha beindul.
Fene a digó gusztusát.
van rá megoldás!

MOndjuk most láttam a triumphtól is egy jó modellt, beleszerettem teljesen:


nem inkabb a szabadonfutoja kulazik be ? :) es abbol is van masik marka ami nem igazan szeret tonkremenni
Igen, látszik a Plexin, hogy nem gyenge.
Gondolom hosszú túrákon sokat ért.

Én is affelé hajlok, hogy egy felokosított Naked bike lesz itt a befutó túrázni-melózni, majd ha elmegy az SV.
Hogy utána sorozatban reszeljem az indítórelét?
ezért kell tuonot venni!
Elédugrik hogy húúúú és fellebbenti a ballonkabátot.
Nem hinnem hogy a plexirol irtam ;) egy naked meg egy sportmotor kozott nem egy plexi a kulonbseg :)
Háát az R6 nem egy rossz élmény kanyarban sem.
A sportgépeknél az a jó hogy a futómű és a váz hozza azt a szintet ami egy nakednél ritka kivéve a prémium tipusokat.
Nakedet a régi japo recept szerint készítik a 4 nagy.
Végy egy 2 generációval régebbi sport blokkot,ha szerencséd van ugyanaazt a vázat,(Ha nem csinál egy acél bölcsőt hozzá),tedd rá a készlet legalsó polcán lévő futómű/féket,keverd meg divatosan csicsás műanyagokkal hangold úgy a blokkot hogy alul és középen legyen valami húha (nem mindíg sikerül) és kész a naked.

Pedig az elgondolás jó de penge futómű/váz/fék kéne kombinálvq a lazább kényelmesebb pozícióvval és élénk blokk.
Na ezt nem mindenki találta el.
Zalán az újabb Z750 de a Z800 már brutáljól sikerült.

A régi iskola legelbaszottabbja a GSR750.
egy kanyarban mit zavar az a szerencsétlen plexi?