Mintha csak az én cimborámról hallanék,
neki 1000es Strom ja volt, ott is kopott minden ami csak leérhetett!
Lábtartók, kipufogó Y hővédője, Így lapon ekkora monstrumot még nem láttam! Én meg csak vánszorogtam utána
Tavaly, mielőtt vettem az SV-t, mentem a cimbora Vstromjával,
annyira kényelmes szekér volt, hogy aztmondtam neki, ha nyugger leszek, pont ilyet fogok venni.
Akkor még nem gondoltam, hogy egy év múlva komolyan gondolkodom a nyuggerré váláson...
A Plexi, meg az egyenesen ülés hasznos dolog bizonyos kor után...
Háát az R6 nem egy rossz élmény kanyarban sem.
A sportgépeknél az a jó hogy a futómű és a váz hozza azt a szintet ami egy nakednél ritka kivéve a prémium tipusokat.
Nakedet a régi japo recept szerint készítik a 4 nagy.
Végy egy 2 generációval régebbi sport blokkot,ha szerencséd van ugyanaazt a vázat,(Ha nem csinál egy acél bölcsőt hozzá),tedd rá a készlet legalsó polcán lévő futómű/féket,keverd meg divatosan csicsás műanyagokkal hangold úgy a blokkot hogy alul és középen legyen valami húha (nem mindíg sikerül) és kész a naked.
Pedig az elgondolás jó de penge futómű/váz/fék kéne kombinálvq a lazább kényelmesebb pozícióvval és élénk blokk.
Na ezt nem mindenki találta el.
Zalán az újabb Z750 de a Z800 már brutáljól sikerült.
Utasláb és lábtartó előbb ér le előbb mint bármi.
És a doboz sarok.
Láttam na.
Ilyen a geometriája.
neki 1000es Strom ja volt, ott is kopott minden ami csak leérhetett!
Lábtartók, kipufogó Y hővédője, Így lapon ekkora monstrumot még nem láttam! Én meg csak vánszorogtam utána
annyira kényelmes szekér volt, hogy aztmondtam neki, ha nyugger leszek, pont ilyet fogok venni.
Akkor még nem gondoltam, hogy egy év múlva komolyan gondolkodom a nyuggerré váláson...
A Plexi, meg az egyenesen ülés hasznos dolog bizonyos kor után...
Fene a digó gusztusát.
MOndjuk most láttam a triumphtól is egy jó modellt, beleszerettem teljesen:
Gondolom hosszú túrákon sokat ért.
Én is affelé hajlok, hogy egy felokosított Naked bike lesz itt a befutó túrázni-melózni, majd ha elmegy az SV.
A sportgépeknél az a jó hogy a futómű és a váz hozza azt a szintet ami egy nakednél ritka kivéve a prémium tipusokat.
Nakedet a régi japo recept szerint készítik a 4 nagy.
Végy egy 2 generációval régebbi sport blokkot,ha szerencséd van ugyanaazt a vázat,(Ha nem csinál egy acél bölcsőt hozzá),tedd rá a készlet legalsó polcán lévő futómű/féket,keverd meg divatosan csicsás műanyagokkal hangold úgy a blokkot hogy alul és középen legyen valami húha (nem mindíg sikerül) és kész a naked.
Pedig az elgondolás jó de penge futómű/váz/fék kéne kombinálvq a lazább kényelmesebb pozícióvval és élénk blokk.
Na ezt nem mindenki találta el.
Zalán az újabb Z750 de a Z800 már brutáljól sikerült.
A régi iskola legelbaszottabbja a GSR750.