igazad van, engem baszogattak hogy huu majd 200nal leszed a szel meg hasonlok mrg hogy a hornet 220korul vege van de az r6tud menni 260 folott... De mennyit fog menni 200folott ? Inkabb menyen alul jobban legyen kicsut szelesebb de egy naked nagyobb elmenyt nyujt a kanyarokban mint egy sport... :)
Mint mondtam ismerem magam.
Alap hogy nincs kedvem 260-al elmenni bécsbe kávézni.
Hegyi szerpentinen meg nem tudom van e értelme szélvédelemnek mikor van 1 Km a leghosszabb egyenes.
Autópályán meg 140-150-ig üldögélek 160-nál kicsit behajolok.
Ahogy észrevettem...............(a vételnél volt a motoron egy irtó randa plexi) azzal valahogy kisebb nyomás volt a sisakplexin.
Lecseréltem a gyári óratakaróra és lett.Nem zavar csak 800 Km autópálya után.
Viszont ha az említett gyárit felrakom az előző képről talán elérem hogy 200-nál lehessen hajolni és meggondolom a kávézást is.
Én GSS elmondására támaszkodva mondom hogy a TDM nem kifezetten az én motorom lenne.
Aszondta olyan nyúlós volt vezetni.Nyeklett-nyaklott nehéz volt satöbbi.
Fene tudja................a szél sose idegesített. Ez a kinézet miatt tetszik. Nem egy hótoló de ettől kicsit magasabb a pofázmánya.
Még nem döntöttem el.
Én is ezt vallom,
mondtam is a fiamnak, egy komoly motoros nem ül plexis motorra...
Lehet ha veszek egy túraplexit csak éjszakára szerelem majd fel, és akkor haladok... Ja, és eldugom a gyerek elől...
Ősszel rendszeresen jártam be a Damjanicsba Triumph Steeet Triple-re ráülni, meg tudnám bocsájtani neki a kényelmetlenséget...
Melóba járás lenne a feladat, meg pár nagyobb túra pl. le kéne menni Odesszába a nyáron...
AZ még 1 külön őrület lesz, mire ül át majd az ember... Egyszerűen nincs épelméjű túraendúró, kivéve a Tiger-t, és költséghatékonyság terén a Vstromot. Úgyhogy lehet túra előtt feltekerek egy Plexit egy Naked gépre, meg 2 nejlonzsák cuccot, oszt jónapot...
Sziasztok!
A képen bekarikázott kis, ülés alatti takaró idomdarab nincs véletlenül valakinek eladó, olcsó pénzért?
Pont ez kellene, a jobb oldali, ami a képen is van.
Huhh a street nem az említett gépek kategóriája.
Az hogy én megyek vele messzire nem jelenti hogy maradéktalanul megközelíti egy Tiger800-as vagy DL pakolhatóságát és kényelmét.
Bár a Triumphbudapest árul pár használt streetet 1,4-1,6 környékén árban 2008-asokat.
Nem ABS-es.
Nagyon Tetszik a gép.
A Bukócső milyen gyártmány?
A túraplexi sokat fog a menetszélen? Ez az egyik bajom az SV N-emmel, hogy 130-140 felett már erősen kell kapaszkodni,
hosszú távon iszonyú fárasztó.
A plexi qva jó, föléd csapja a szelet, de így is beleszalad a 200-ba.
Alap hogy nincs kedvem 260-al elmenni bécsbe kávézni.
Hegyi szerpentinen meg nem tudom van e értelme szélvédelemnek mikor van 1 Km a leghosszabb egyenes.
Autópályán meg 140-150-ig üldögélek 160-nál kicsit behajolok.
Ahogy észrevettem...............(a vételnél volt a motoron egy irtó randa plexi) azzal valahogy kisebb nyomás volt a sisakplexin.
Lecseréltem a gyári óratakaróra és lett.Nem zavar csak 800 Km autópálya után.
Viszont ha az említett gyárit felrakom az előző képről talán elérem hogy 200-nál lehessen hajolni és meggondolom a kávézást is.
Nekem fura volt a fazeren,hogy dögök voltak a gatyámon is...elötte soha
Aszondta olyan nyúlós volt vezetni.Nyeklett-nyaklott nehéz volt satöbbi.
Ez a kinézet miatt tetszik. Nem egy hótoló de ettől kicsit magasabb a pofázmánya.
Még nem döntöttem el.
mondtam is a fiamnak, egy komoly motoros nem ül plexis motorra...
Lehet ha veszek egy túraplexit csak éjszakára szerelem majd fel, és akkor haladok... Ja, és eldugom a gyerek elől...
A Transalpot meg kihozta a honda 5 sebességgel.... Vicc...
Nem csoda, hogy a Vstrom még mindig ennyire jó...
pont Te mondod mindig, hogy kell a francnak a plasztik, légy férfi és küzdj a széllel stb.
Bár én tervezem egy plexi felrakását ha engedi Laller a nagy költést.
nem tom ér e neked ennyit?
Melóba járás lenne a feladat, meg pár nagyobb túra pl. le kéne menni Odesszába a nyáron...
AZ még 1 külön őrület lesz, mire ül át majd az ember... Egyszerűen nincs épelméjű túraendúró, kivéve a Tiger-t, és költséghatékonyság terén a Vstromot. Úgyhogy lehet túra előtt feltekerek egy Plexit egy Naked gépre, meg 2 nejlonzsák cuccot, oszt jónapot...
A képen bekarikázott kis, ülés alatti takaró idomdarab nincs véletlenül valakinek eladó, olcsó pénzért?
Pont ez kellene, a jobb oldali, ami a képen is van.
Az hogy én megyek vele messzire nem jelenti hogy maradéktalanul megközelíti egy Tiger800-as vagy DL pakolhatóságát és kényelmét.
Bár a Triumphbudapest árul pár használt streetet 1,4-1,6 környékén árban 2008-asokat.
Nem ABS-es.
A Bukócső milyen gyártmány?
A túraplexi sokat fog a menetszélen? Ez az egyik bajom az SV N-emmel, hogy 130-140 felett már erősen kell kapaszkodni,
hosszú távon iszonyú fárasztó.
Kinemhagynám semmi pénzé a malájkurvás céges banzájnt ha fizetik.Pláne motoros cuccé.
Azé 2 készlet nissin N4NCK20-as karmantyúkészletet nézhetnél nekem hamár kinnvagy németisztánban.
viszont abból a 750€-ból, amit költőpénznek adnak nézek valamit az ottani Megastore-ból