Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahhoz, hogy tegyek fel sportdobot, szét kellene barmolnom a gyári rendszert, mert egyben van. Viszont DL-hez nem nagyon találok semmit.
Talán a lukig a hengeren.....szerintem másképp van már aleömlő közepétől hajlítgatva, de igazából még sosem mértem össze...
Sanyi a DL és az SV kipufogó leömlői stimmelhetnek?
És mi lesz helyette?...a szétlőtt terminátor lesz az új design?...
Én nem pattintottam szét! Egybe leszedtem! Persze nagyon óvatosan nem feszítve! Aztán ugyan úgy vissza!
Úgy néz ki lesz egy eladó jobb hátsó farokidom ha esetleg valakit érdekel.
Youtube a barátom!
Kétdarabból van és a lámpa körül egy T alakú fényezett bizbasz tartja trükkösen összepattintva.
vele amúgy nem tudom
Sziasztok!

Hogy a kurv@ életbe jön le a jobb hátsó farokidom?
Nem szoktam türelmetlenkedni de már kezd kikészíteni idegileg, minden létezó csavart, patentet kiszedtem de a hátsó lámpa körül még mindig fogja valami.
majd kiderül hogy fog beválni, talicska kormányt le kell cserélni
Ha nem kéne aggódnom a kibaszott sebességmérés miatt óránként ha ránéznék hogy nem e villog a benzinszintlámpa oszt annyi.
Sv-n magasabban volt a tank,műszer jóval.
Most szinte minden lejjebb van.Olyan mintha semmi nem lenne előttem.
És tetszik.
Pedig fura volt először.
há mert megszoktam hogy mindent látok ezen meg olyan mintha motor sem lenne alattam, még a visszapillantókat sem látom, de kap másik kormányt magasítóval aztán kiderül.
Még mindíg nem értem minek állandóan a műszereket lesni.
még szép hogy jobb de hiába mondom úgy se hiszed el mert nem Te kerestél sokáig motort lehet hogy csak pont rossz motorokat néztünk meg de mindegyik elég szar volt ezen meg az újrafestés úgy néz ki hogy a digónak biztos jobban tetszett neki szürke takaróidomokkal (szerintem is jobban néz ki) és azért festette át
Mé egy ujrafestett talicskakormányos villanyrezsó amin nem látod a műszerfalat (miffenének látni.) jobb?
szivesebben vettem volna sv-t de nem volt egyik sem méltó arra hogy a garázsunkban állhasson
ne tetézd...
azé vettem ezt mert amiket megnéztünk sv-k mindegyik SZAR volt vagy törött volt vagy úgy kezdte a tulaj hogy "brutális hangja van" ahogy elindult máris 8-9 ezerig forgatva és vigyorog hogy húúú de fasza hangja van vagy ordította a motor kinézete hogy "olasz voltam és nem sajnáltak" ezé vettünk hondát meg sor4 et mert az eladó sv-k nagy része egy szar, ami meg nem szar azért rengeteget kérnek és nem ér egy k5-ös sv 1M forintot... na ennyi
Majd fog.
Mer' villanymotor...tehát anal intruder...
Azé vett sorn4-et mer ez nem füstölt.
Gondoltam, azért vettél sor4-et, hogy legyen.....
nincs tapasztalatom az análintruderrel

lesz V2, mondjuk egy vtr1000f