Hogy a kurv@ életbe jön le a jobb hátsó farokidom?
Nem szoktam türelmetlenkedni de már kezd kikészíteni idegileg, minden létezó csavart, patentet kiszedtem de a hátsó lámpa körül még mindig fogja valami.
Ha nem kéne aggódnom a kibaszott sebességmérés miatt óránként ha ránéznék hogy nem e villog a benzinszintlámpa oszt annyi.
Sv-n magasabban volt a tank,műszer jóval.
Most szinte minden lejjebb van.Olyan mintha semmi nem lenne előttem.
És tetszik.
Pedig fura volt először.
há mert megszoktam hogy mindent látok ezen meg olyan mintha motor sem lenne alattam, még a visszapillantókat sem látom, de kap másik kormányt magasítóval aztán kiderül.
még szép hogy jobb de hiába mondom úgy se hiszed el mert nem Te kerestél sokáig motort lehet hogy csak pont rossz motorokat néztünk meg de mindegyik elég szar volt ezen meg az újrafestés úgy néz ki hogy a digónak biztos jobban tetszett neki szürke takaróidomokkal (szerintem is jobban néz ki) és azért festette át
azé vettem ezt mert amiket megnéztünk sv-k mindegyik SZAR volt vagy törött volt vagy úgy kezdte a tulaj hogy "brutális hangja van" ahogy elindult máris 8-9 ezerig forgatva és vigyorog hogy húúú de fasza hangja van vagy ordította a motor kinézete hogy "olasz voltam és nem sajnáltak" ezé vettünk hondát meg sor4 et mert az eladó sv-k nagy része egy szar, ami meg nem szar azért rengeteget kérnek és nem ér egy k5-ös sv 1M forintot... na ennyi
Hogy a kurv@ életbe jön le a jobb hátsó farokidom?
Nem szoktam türelmetlenkedni de már kezd kikészíteni idegileg, minden létezó csavart, patentet kiszedtem de a hátsó lámpa körül még mindig fogja valami.
Sv-n magasabban volt a tank,műszer jóval.
Most szinte minden lejjebb van.Olyan mintha semmi nem lenne előttem.
És tetszik.
Pedig fura volt először.
lesz V2, mondjuk egy vtr1000f