Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos nagyon egyszerű.
Úgy ám blokk a Hondánál 2 gép aminek bejön a design-ja.
Talán a CB 1000 R de az is csak szódával (nekem túl transformers-es)
és az igazi CB 1100 a mostani.Na annak simán.
A több inekem túl ilyen giccses izé.
De igaz ez gyakorlatilag minden japora.
Ez az én hülye izlésem.
Más bajom nincs.
Ha valakinek bejön ám legyen.
Na mist hogy szapuljam a streetet meg a daytonat :D volt visszahivas mert a fesszabot forditva raktak es nem tudott eleg hot leadni haaaah :D
Én inkább szinkronrendezőre bíznám!
Ez is így van....bár ahogy írtam a túragépeik most sem rosszak...
Topor szán Még mindig fehér orvosi köpenyben mászkál?
Szinkront 12000-ként kéne ellenőrizni, de attól ha nem jó nem fog az alapjárat vacakolni...a TPS-től igen....annak csavargatásával óvatosan....a szerelőd nem csinálja meg?
Főnök.................mind amit soroltál lassan kikopik mert vének mint az országút és marad a 2000 utáni.
Namost én nem hondafikázást mondtam hanem hogy kérdezz fórumon bárkit mind maga gépe felé húz a szive.
Ezért fórumon kérdezett dolgok KB oszd el kettővel mert nem objektív.
Inkább tapasztald meg magad mint halom nagyon okos embert kérdezgess bármiről.
Mert jön az örökzöld olajtéma.
15 olajból le lehet szűrni hogy KB 20 olaj az isten.
Köszi a választ, nem volt még fojtószelep szinkron, a szerelőm azt mondta erre nincs szükség még... viszont ma betettem dealer mode-ba a gépet és azt írja el van állítódva a TP szenzor, ezt holnap utánállítom, majd ha ez megvan beállítom az alapjáratot. nekem is mondták már hogy az érzékelők nem szoktak tönkre menni. remélem megoldódik ez a probléma. mik a tünetek ha a fojtoszelepet kell állítani? miről tudok arra következtetni hogy ez a baj?
Wazze' nem láttad a fetrengő alakot a végén? Azt hittem érted a viccet...
Na meg a Máthé meg a Topor :D
Nekem is hozzárt az orrom az orrmaszkhoz és engem is zavart, nekem szerencsére az 1-el nagyobb is jó volt :)

Köszönöm a normális válaszodat :)
bocs, a 600ason is látható húzás ami kb 10x mélyebb mint a hónolás és igen eszi az olajat ez miatt. Mert egyszerűen szar a kerámia hengere a hondának.

De gondolom a varadero, afrikatwin, paneuropean, transalp, 600f1-4, vfr-ek ezek mind szar motorok és nincs bennük minőség.

Nem védem a hondát mert szivesebben vettem volna sv-t de ne sarazzunk egy egész márkát mert volt 1-2 gyári hiba.
Bálint Hornetében majdnem, 70000 van és tökéletes....nagyon az.... ....ami Honda eddig elém jkerült azok legfeljebb törésből eredő rejtett hibákkal voltak tele, de a blokkjuk igen jó....az újaknak valóban vannak gondjaik, de a Hornet, CBF és hasonlók nagyon jók...szerintem...
Nekem Nox sisakom van, de nagy összehasonlítást nem tudok végezni egy drágábbal :(
Szegeden vettem a roadside-ban. Azt mondta az eladó, hogy ez a HJC nek a leányvállalata és ugyanazon a gyártósoron készül, meg igazából ugyanazt tudja, csak nyilván komfortban van sokkal alatta (ez az árcédulából egyértelmű volt számomra is :) ). Igazából nem őrülök meg a zajtól, az egyedüli gondom vele, ami miatt szeretnék is másikat, az az, hogy rövid (najó nem rövid, hanem nagy az orrom és hozzáér belülről. :D 130 felett meg már nyomja is). Az egyel nagyobb méret már nagy lenne, ezért gondoltam másik fazonra legközelebbi nézelődésnél, de az még odébb van, jó sisak ez.
Amúgy az enyém ilyesmi:
link
A súlya simán jó, meg úgy az egész minőségi érzetet kelt.
Látszik a Frecska tanítása
Zoli, iskolában vagyok tudom hogy az 1000es cbr-nek milyen a hengere, tudom hogy a kerámiából kipattognak szemcsék... Tudom hogy kb 2000nél fiatalabb tervezésű hondák már messze nem azt a minőséget mutatják mint anno a vfr 750-800(fi) de az enyem 98as konstrukció a blokkja meg bőven öregebb. De ha példákat akarsz akkor suzukinál is lehet elégsokat felhozni mivel a suzuki gagyin fogalmazva kiküldi az utcára a motort és a tulaj a tesztalany DE minden gyári hibás alkatrészt szó nélkül cserél :)
Szia Lancus!

Az alapjárat probléma megoldódott.Lekopogom!Sikerült egy nagyon jó szerelőt találnom aki lelkiismeretesen és nagy türelemmel végigbogarászta a motort. Kb. egy hétig volt a műhelyében és érdekes módon semmiféle szenzor és egyéb elektronikai hibát nem talált,tehát ezt ki tudtuk zárni.A fojtószelepházon kellett finom beállításokat végezni,hogy pontosan mit az sajna nem tudom,de ez után a gond megszűnt.Remélem nem is jön elő többet!Az alapjáratot 1400 körül tartom,néha után kell állítani attól függően,hogy melyik évszakban használom.Gondolom a külső hőmérséklet és egyéb környezeti viszonyok kicsit befolyásolják.
Jut eszembe,az ilyenkor szokásos fojtószelep szinkron volt már nézve,állítva?
Remélem tudtam valamit segíteni!
sajnos a fireblade-k egyes évjáratainál valóban vannak anyagminőségi próblémák..

én Hondával kezdtem majd egy Suzuki Hayabusa és egy fazer után ismét az Xx-nél kötöttem ki... Nem véletlenül!

36ekm sem generátor sem vezérmülánc feszítő probléma NINCS..
Sőt semmilyen sincs.
Azt mindenki azt vesz amiben hisz
Ember................minden hondán 20000-enként kell vezérműfeszítőt cserélni mert szétesik,van olyan ezres amin gariban cserélték a blokk 90%-át mert a henger fala nem jól sikerült,az összes régebbi fireblade-en szétég a generátor.
Az új vfr-en darázsgarázs ismi szerint valami borzadály a duplakuplung vezetési élménye.
De kérdezz meg bármilyen hondást hogy milyen a gépe...............és egyöntetűen mondják hogy az a MINŐSÉG.........hidd el a motorosok 90%-a elfogult a saját gépe felé.
Kár kérdezni.
Nem vagyok én olyan sértődős fajta. A többiek leírták a lényeget ,a NOX meg ilyen. Valóban van sok jó sisak ,keresgélj ,próbálj,vegyél.
Elhiheted hogy bukót is felpróbáltam párat, hjc agc caberg mds jet mt mtr airoh ezekbol ami tetszett azt meg kerdeztem kinek van tapasztalata és mi a válasz ? Gagyi a honda zsír ;)

Ha 5 ember leirja hogy igen, eleg zajos az a buko es szar a minosege akkor nagyvaloszinuseggel ugy van es ertelmetlen foglalkozni vele.
Nem gagyi csak az írásaidból hogy nem biztos hogy tetszik neked és csak azé vetted mert nem füstöl.

Bukót meg próba után veszünk nem netes tapasztalt alapján.
Fejforma és fejforma közt van különbség.
És zajtűrésben is.
Nem Teged akartalak megsérteni, hanem a bukó kérdésből az lett, hogy a honda egy gagyi motor. :)
Milyen színvonalról beszélsz? A NOX bukót nem ismerik,ajánlottak olyat amit ismernek,nekik bevált,megfelel.Mindenki azt vesz amit akar,amire pénze van.Leírtam neked a NOX -ról a "tapasztalatomat",A döntés a Te kezedben(zsebedben ) van.
Ezt írtam ? Csak példának hoztam az agv-t, hogy kb 3x-osa ennek a bukónak és honnan tudom hogy hallkabb, kényelmesebb akkor maradjunk az agv-nel mint egy 30ezres nem a márkát megfizetett bukónál ? Érted a gondolat menetet ? :)