Csak az a baj hogy nem szalon állapotúként hírdetném meg mint a sok majom amelyik a törött sv-t gyárinak hirdette, ugy jogy az összes idom máshogy állt rajta... :D
Igazából nem nagyon lehet észrevenni eleinte még a kamu olajat sem, hogy bármit is okozna......csak néhány olajcsere után jön elő, hogy hamarabb kell nagyjavításokat eszközölni mint másoknál.....a kamionban hamar észreveszem ha szar olajat teszek bele mert a műszerek és a teljesítményvesztés hamar kijön....most pl. sikerült egy vacakot beszereznem és azonnal látszik, hogy ha nem cserélem hamarabb mint az előírás akkor ártani fog, de még így is....
Igen.. remélem jó lesz! Hawerom autószerelő aztán a beszállító mondta,hogy van ilyen is aztán kedvezményes áron kaptam nyugi nem annyiért amennyi a dobozon van Akkor lehet én is Motul vagy más motorolajat vettem volna
Jovo hetvegen.Anyag es minden cucc a fenyezonel.Rajta a vilag szeme.
Kethengeres nem szereti a gazzal jatszadozast.
Nekem is a halalom volt.
Tripla jobb de inkabb szokom a hatsot.
Legutóbb Kawa ER6N-en próbálkoztam,kísérleteztem,nem szerette ha íven elcsuktam a gázt,nagyokat bólintott,rájöttem,hogy ott kell hagyni és csak hátsó fékkel irányítani.....bitangul lehet vele kanyarodni,ki nem néztem volna belőle,igazán kellemes meglepetés volt.
Nekem mint kezdő pingvinnek semmi gondom nincs a kanyarban ráadott inyektorral.
Sőőőt................szejetem.
Bár lassú vén túrista vagyok.
De legalább csinosska lesz szegény.
Pedig van egy nagy előnye,nagyon finoman oda lehet tenni neki a gázt kanyarból kifelé,az injektoroknak még sokat kell fejlődniük ehhez........viszont magasságokban elerőtlenedés van,lendülettel próbáljuk korrigálgatni!
Na majd hátha összefutunk valami találkozón