Ha később még se kell oda lyuk, szerintem egy ügyes műanyagos lazán eltünteti.
Egyébként ha bekerül oda a szivargyújtó aljzat akkor az a motor szétbontásáig ott is marad... mert majdnem nélkülözhetetlen. Ha szépen lesz kivágva a lyuk és beletéve az aljzat, akkor egész gyáriasnak fog hatni
Ezen a képen látható amire gondolok. Ugyan oda kéne tenni ahol a warning matrica van, csak éppen a bal oldalra.
Azért a bal oldalra, mert ha kirázkódna a csatlakozó menet közben, akkor is a gáz elengedése nélkül meg tudod igazítani. Nekem is így van a Divin.. és nagyon kényelmes.
Itt nézhetsz adatokat.
Egyébként ha bekerül oda a szivargyújtó aljzat akkor az a motor szétbontásáig ott is marad... mert majdnem nélkülözhetetlen. Ha szépen lesz kivágva a lyuk és beletéve az aljzat, akkor egész gyáriasnak fog hatni
Azért a bal oldalra, mert ha kirázkódna a csatlakozó menet közben, akkor is a gáz elengedése nélkül meg tudod igazítani. Nekem is így van a Divin.. és nagyon kényelmes.
Ti hova raknátok Sv 650 s-re a szivargyújtó csatlakozót? Már párásra leheltem a tankot úgy bebújtam az idom alá, de nem igazán találtam helyet.
Akinek van valami ötlete, ne tartsa magában.
Köszi!
VTR ritka és az oldalas hűtők sérülékenyek.
Meg hát Honda.
Inkább 210-215 körül lehet.
Ha teletankolod, meg teszel rá pár apróságot, rögtön ott van.
google a barátunk.
Volt azis.