Szerintem aminek van gazdaja az mukodik, aminek nincs az meg nem...mi magyarok alltalaban nem vigyazunk a dolgainkra, meg torott szarokat veszunk, nem szervizeljuk, es nezunk hogy nem mukodik rendesen...Az biztos, hogy az olasz motorok erzekenyebbek a kotelezo szervizekre mint a japok, de ha nem hanyagolod el, akkor semmi bajuk nincs... :)
Ülés alá és hosszabbító....sehol nincs hely ha nem akarsz fúrni....nekem így van... ...ha lesz(már ha marad a motor) túrakormány akkor nincs ilyen gond...
Még véletlenül se fúrd meg az idomot, szerintem. Ha vársz holnap delőttig küldök egy képet h. nekem, hogy van. A kormánycsutka szorító csavarokkal van egy lemez rögzítve, arra van felerősítve, szerintem célszerű és tartós is. Kiindulásnak tökéletes, finomítani meg lehet.
Simán az idomba arra a helyre ahova Dípshit mondta.
Esetleg egy fém karikát fel lehet fogatni a balos teleszkóp leszorító csavarra.
Csak ahoz meg kell csinálni a közdarabot.
Egy darab 3-as acéllemezből ki lehet faragni.
De az idom a legkönnyebb.
És az még kevés is.
2.5 evig volt meg, mentem vele kb. 11.000 km-ert. Semmi baja nem volt, csak tankoltam, meg a kotelezo szerviz... Utcara V2 kell :)
az túlzás hogy az olasz technikával nincs gond,de sokkal kevesebb mint amilyen rossz a híre
bezzeg a német...
Csak hát olaszok.
Úgy hírlik az a békaevő népség semmit nem tud rendesen legyártani.
Jön a választás.
A képet pedig megköszönöm.
Esetleg egy fém karikát fel lehet fogatni a balos teleszkóp leszorító csavarra.
Csak ahoz meg kell csinálni a közdarabot.
Egy darab 3-as acéllemezből ki lehet faragni.
De az idom a legkönnyebb.
Nincs annyi hely.