Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt írtad csak a tuning. A tuning az egy kész dolog. 1000$-ért nem tuningot veszel hanem egy halom alkatrészt ami jól mutat az asztalon.
Kell és asszem 24-erenként.
Há mé.Leperkálod az ezer dodoó-t és postával nálad van.

Azt nem mondtam hogy beszerelve a motorba mozgásképesen.
henger dugó 1000$ az kb 220 ezer, pc bele legyen 60 plusz ennyi hogy motorhoz írják, akkor már járunk 220+120. Ha már enyire belenyúltak akkor kell fokolókerék vezlánc, szelepek szimering.... hajtórúd főtengely nemtudom. Na jó legyen a tunying 400ezer
Valaki nem tudja véletlenül, hogy a 2007 utáni injektoros modelleknél kell-e szinkron és mennyi időnként, vagy km-enként?
Csak a tuning nem hinném.Az 3 kilóból megvan.
na persze megy pc, fokolókerék rá stb stb stb és akkor ott vagyunk hogy máris alaphangon 700ezer
Kíváncsi lennék miből tevődik össze az a +28 lóerő :D
Attól +10 ló jön gyertyánként.
iridiumos!
Nameg a sportgyertya.
mondom,h vezérgép.Egy jó dob csodákra képes
nini csak nem féltékenyek vagyunk ?
100
10 ló..........na persze.
Köszi mester!
Sima 5-600 forintos autósbolti 4 lábas relé jó hozzá.

Én egy cseppmentes biztosítékdobozhoz szigszalagozva tettem az ülés alá bevetetékezve a hátsó helyzetjelző közelébe.Csak azért mert ott volt közelben egy hely ahova tehettem.
Köszi! Esetleg tudsz konkrét relé típust ajánlani?
A legegyszerűbb a duda vagy helyzetjelzőre kötni.
Bár a legjobb azokat csak kapcsolószálnak használva egy relére kötöd majd a fővezetéket közvetlen az akksira egy biztosítékkal.
1-2e ből kijön az egész.
na igen ez még talán beleférne de pl ugyan ez ebay-en 7-8k.
ha nem sikerül bolti ár alatt venni akkor marad a szalonból
Ha egy szivargyújtót az akkura akarok közvetlenül kötni de csak gyújtáson akarom, hogy működőképes legyen akkor milyen relé kell?

Köszi a válaszolóknak!