Igazából nekem megvan az elvileg méret gépen, de meg nem mértem, mert nem találom a tolómérőt! De a gépen lévő adat szerint nem akkora, mint amekkorát a másikon mért, aki árulja.
Na mindegy, megoldom, csak azért kérdeztem, hátha valaki kapásból tudja, és megúszom a garázs átkutatását, meg az esetlegesen felesleges tárcsaleszedést.
Meg másrészt mert szebb lenne valami formásabb tárcsa.
Nekem valahogy nem sikerült még elcseszni.
Pedig én se vagyok agysebész.
És nem tanultam oskolában a műveletet.
De ha valaki ezé elviszi................ám tegye.
Ha csak csere a lényeg alul egy szilikoncsövet a légtelenítőre és pumpál ereszt,visszazár,pumpál,ereszt,visszazár majd fenn tölt ügyelve hogy nem kap felűről levegőt.Mindezt addig míg alul szép tiszta folyadék nem jön a csövön.Akkor kész is a csere.
Ha összejön nyáron a külföldi meló akkor beújítok egy kocsit is, mert most az lenne opcionális hogy a motort eladom és kocsi. De nálam az játszik hogy vagy semmi vagy mindegyik
Max majd amíg hideg van formásabbra reszelgetem!
Na mindegy, megoldom, csak azért kérdeztem, hátha valaki kapásból tudja, és megúszom a garázs átkutatását, meg az esetlegesen felesleges tárcsaleszedést.
Meg másrészt mert szebb lenne valami formásabb tárcsa.
Remélem meg tud egy alapfeladatot oldani.
Itthon csináltam.
Nissin nyereg.Semmi faxni.3 légtelenítő egy brembo pumpa.A hátsót meg nyáron duzzogva 20 perc alatt megoldottam.
Dualizébizé nuku.
Csak kell egy készlet karmantyú.Februárban talán.
Remélem akkorra már nem feszítik a külső dugattyúk a tárcsát.
Pedig én se vagyok agysebész.
És nem tanultam oskolában a műveletet.
De ha valaki ezé elviszi................ám tegye.