Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


nem lesz ugyanaz a nyomaték (még ha a hömérséklet azonos akkor sem)
ha vkinek nincs nyomatékkulcsa használjon mérleget (sok éve bogár és skoda hengerfejnél nekem muszáj volt,tökéletes)
asszem ha 1m a kulcs erőkarja, 80kg a mérlegen az 80Nm
macerás a mérleget a crovára vagy a kulcsra ráhúzott zártszelvényre rátartani de a szükség na úr

kisebb csavarokat meg próbából meg kell szakítani
csak úgy lehet megtanulni hogy hol a határ hogy megtapasztaljuk:-)
Jók, olyan mint a DID....a kettő közül valamelyiket szokták rátenni a gyárban.....régebben még a Tsubaki-t is, az tán a legjobb, de nem olcsó, gondolom ezért hagyták el...
Sziasztok

Az RK láncokról mi a vélemény?
Akkor már 2 szavazat a megfeleő tankpad mellett!
A 2. tankpad a nyerő nálam,ízlésesebb.....
Szerintem a második tankpad jobb... egyáltalán nem hivalkodó, viszont nagyon kis finoman ott van rajta a Triumph felirat. Ízléses, a másik pedig inkább bazári
Szerintem nem. Minél nagyobb a nyomaték, utána annál nagyobb lesz az eltérés, ha ugyanoda húzod vissza.
Eccerűbb kérni egy kulcsot spantól.
Így próbáltam a wrti hengerfejét meghúzni.

Jó ttraktorszerelés volt a kezemben de akkoris bután néztem mikor a kezemben maradt a HF- csavar egy húzásra.
Naná.
A mostani verdikt hogy 3 lityó benyával kigurulok arra és vagizom.


Na viccet félretéve.
Ám egyszer akarom úgy igazán ahogy nekem tetszik megcsinálni.
Kinéztem a fék/kuplungkart is hozzá.
Narancs festés,tank teljes fóliázása, (tankpadban még nem döntöttem van egy motografix és egy gyári ami tetszik) és az ülés ami hibádzik.
Na még a carbon deklivédők.Ez szép is,meg véd is,meg a balos az gányul néz ki az eltakarja.
Kisplexi gyári is kell.
Ezek apránként 10-20e-res tételek amik nagyon nem fontosak de ha megvannak nagyon hosszú ideig szeretném megtartani.
Ezért most mindent úgy kéne hogy ne a low cost spór menjen.
És ha még sikerül egy E lagal dobpár de az nagyon ráér.

Karok,és tankpad.Na itt még dilemmázom mellik lenne a jó.
nyomatékra húzáshoz egy kis érdeklődés

-ha tudom azt,hogy nyomatékkulcsal húzták le X csavart, mert láttam és nekem nincs,de szerelnem kell ezt az X csavart, feloldás elött megjelölöm egy tollal és ugyan oda húzom vissza az anyát,akkor kevesebb lesz a nyomatéka?

nem tudom csak kérdezem ,vagy esetleg valaki kipróbálná,akinek van nyomatékkulcsa, és beszámolna róla
Mekdönci elé nyomulsz?
Ja.Tetszik.És ez a Gyári R-es.

Sima mezei műbőr van rajta.És nem gyári mert a gyári szervízes srác rákérdezett mért húzattam át.Tény hogy csuszkálok rajta.

Emmeg olyan menő.
Mármint ezt a két színű bőrözést?
Tiéd szakadt vagy mi?
Légyszí küld el nekem is azt a nyomatéktáblázatot Köszi
manutdpeter03133@gmail.com
Én nekifeszülve tudok ugyanakkora nyomatékkal meghúzni egy csavart, apám meg lazán :D ha sokat huzol nyomaték kulcsal utána tudnál kb hasonlót húzni csillagvillással... :D
A naggyából az lópatkódobálásban és atombombahajításban elfogadott.
Nem nekihuzalkodásra gondoltam, hanem csak sima meghúzásra. Múltkor mondta egy motorszerelő srác hogy így kb mennyit lehet húzni de már nem emlékszem.
Nem hagyja feltölteni a táblázatot, akinek kell küldjön mail címet.
300Nm+90º
Egy ekefej leszedésénél a 32-es Betát sikerült már meghajlítanom.

Igaz kellett hozzá egy 2 méteres cső és lábizomból toltam rendesen.
van egy 34-es csillagkulcsom,annak ez majdnem kevés
Abban ne reménykedj.
Én simán lenyomom 80-100NM-el a villást ha nekihuzakodom.
amikor nem volt nyomatékkulcsom,volt hogy kiszámoltam mekkora sulyt kell a kulcs végére akasztani hogy meglegyen a kivánt nyomaték
Szerető gazdit keresek a kicsikémnek... ;) Szeretném lecserélni a nagytesójára... ;)

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Dozer által küldött nyomatéktábla "magyarított" változata. Ha valami nem jó, a googlefordítót szidjátok..
10-15 centis csillagvillás kulccsal mekkora nyomatékot lehet húzni kb? 20-30?