én éreztem a nem harmonikus vibrációkat....van aki a felhangokat nem hallja,nem vagyunk egyformák...
ha egyszer fel tudnál ülni mögém, éreznéd, hm iről beszélek...A 3 hengered hogy jár?Na ugye...Az még rosszabb :D
nade, mind1 is...
jó tanulás volt az ezres.Az erejét szerettem mondjuk, ahogy írjátok, rácsavarni a gázt.Naná, h rá kell, 4-5000 körül csutkáig és hadd szóljon a tüzijáték!Ja, h nem megy el 6 literből, ki nem sz*** le...Az élmény utánozhatatlan!
Laller: ahogy írod: billeg utcán kanyarban.igen, fektetni kellett volna egy olajcserébe, hátha.Vagy amikor volt lehetőségem gixxer komplett elsőre, sokalltam érte a pénzt.Ettől függetlenül gyári állapotában, nem a legstabilabb.Pláne nem 4 éves villaolajjal.
Dipshit: ha az extrákat el akarod passzolni, max. 2/3-árban gondolkodj és abból fognak alkudni.A komplett givi rendszer 100-ért ment el, mindenestül...
SVÁJC, ha már előkerült...Errefelé igencsak óvatosban kell gurigázni, ezért is jó, h nincs már sv...bár a burgonyával is meg lehet ugrani az összes gyorshajtásii tételt...Nehéz lassan menni itt.A gumik felsikoltottak örömükben, mikor az asztallap simaságú és csöndes svájci aszfaltra értek :)
Dobozzár reparálás az egyik, a másik a most beszerzett kilométer kihajtás beszerelése, majd a számított kilométer órába pörgetése.
A dobozokat azért akarom most már tökéletese megcsinálni, mert a gyári dobozpár használtan, tartókonzol nélkül 250-350 euro között megy általában az ebayen. Ha pedig valaki alkudni szeretne a motorból ezt leveszem, elengedek neki 30ezer forintot és meghirdetem annyiért mint amennyibe kerül.
A minap összeszámoltam hogy a tommot ülés, a dobozrendszer, a vario plexi a hasidom összen ér(het) annyit még használtan is hogy nélkülük (gyári plexit és ülést szerezve) még akár 370 ezer forintért is rentábilis lenne a motort eladni, ha ezeket külön-külön el tudom adni.
Ezen kívül még mindig agyalok azon hogy esetleg egy jó bukócsővel elodázhatom a cserét is esetleg
ha egyszer fel tudnál ülni mögém, éreznéd, hm iről beszélek...A 3 hengered hogy jár?Na ugye...Az még rosszabb :D
nade, mind1 is...
jó tanulás volt az ezres.Az erejét szerettem mondjuk, ahogy írjátok, rácsavarni a gázt.Naná, h rá kell, 4-5000 körül csutkáig és hadd szóljon a tüzijáték!Ja, h nem megy el 6 literből, ki nem sz*** le...Az élmény utánozhatatlan!
Laller: ahogy írod: billeg utcán kanyarban.igen, fektetni kellett volna egy olajcserébe, hátha.Vagy amikor volt lehetőségem gixxer komplett elsőre, sokalltam érte a pénzt.Ettől függetlenül gyári állapotában, nem a legstabilabb.Pláne nem 4 éves villaolajjal.
Dipshit: ha az extrákat el akarod passzolni, max. 2/3-árban gondolkodj és abból fognak alkudni.A komplett givi rendszer 100-ért ment el, mindenestül...
SVÁJC, ha már előkerült...Errefelé igencsak óvatosban kell gurigázni, ezért is jó, h nincs már sv...bár a burgonyával is meg lehet ugrani az összes gyorshajtásii tételt...Nehéz lassan menni itt.A gumik felsikoltottak örömükben, mikor az asztallap simaságú és csöndes svájci aszfaltra értek :)