az a költséghatékony verzió...A-ból B-be és a legolcsóbb szervízelhető stb...
meg, kocsi nem arra kell, h kétszer visszanézzek a pakolóban, h bezártam-e, ott van -e még :D
dipshit, tényleg.Ez a helyzet.
Amúgy, van, h a justy (ne hívjátok swift-nek, ha nem az) is megborzongat.Pl. mikor az autópályán elmegy mellettem egy jobb merdzsó 150+ és belibeg az egész futómű
a gs és hasonló nagy túrázók sosem kellenének.Tetszik a zsiráf mégsem tartok otthon belőle ;)
ha kényelem kizárólag akkor: nagy burgonya,
ha állatkodni: vmi naked pl. gsr750
ha félni is akarok és a hangja odabasz: fehér s1000rr/régi factory rsv ('06 fekete-arany)
ha csak szimplán költséghatékonyan motorozni, akkor régi ülés alatti fazer
kár, h egyszerre nem teljesülhet
az sv-n töltött majd 20k km alatt rájöttem, h a hangján kívül mindent rühellek benne...
Nos hát igen. Viccet félretéve, énis elgondolkoznék egy olyanon hogy egy tankkal el lehessen menni legalább 300km-t úgy hogy akkor még ne kelljen gondolkozóba esni hogy hol a legközelebbi kút...
Bár én az 1000-res fazékhoz kicsit keveslem a 4,5L/100-at.. :/
nehéz eldönteni mit is szeretnél, egyszer egy hypersport gépet fülig dönteni, máskor egy robogót, most meg egy büdösnagytankos gépet 1000km-es hatótávval, a vicc hogy az sv egyik sem volt ezek közül jó nagy garázst vegyél ha valamikor tervezed
Rövidtávú célom a 20 liter körül tankkal rendelkező, ellenben 6 litert fogyasztó motorom egy 4 litert fogyasztó ámde 28 literes tankúra lecserélni, mert többek között ez a 300 kilométeres hatótáv se kényelmes még; és akkor túrázva is elég lesz napi 1szer teletankolni...700 kilométerenként
ismerősnek van, döbbenet fogyasztást nyomott itt a hegyekben...Főleg, akkor volt öröm mikor ment tankolni és 300huf volt a benzin a kúton (vámmentes olasz móka)
Én 280-300 között szoktam tankolni... ismeretlen helyen meg 250 fölött az első kútnál.. Na egy GSA-val elég minden második ilyen megállónál tankolni, 33 litykó és eszik 5,5-et
Humán láncolajozó
rsv mint külsőre+hangra tetszik, lehet 50 méter után visszavinném...
Nememlekszem.
Mondjuk jobban valo mint sv ezer.
RSV ha az svt ruhellte nem tom hogy kerulhet a kepbe.
meg, kocsi nem arra kell, h kétszer visszanézzek a pakolóban, h bezártam-e, ott van -e még :D
dipshit, tényleg.Ez a helyzet.
Amúgy, van, h a justy (ne hívjátok swift-nek, ha nem az) is megborzongat.Pl. mikor az autópályán elmegy mellettem egy jobb merdzsó 150+ és belibeg az egész futómű
a gs és hasonló nagy túrázók sosem kellenének.Tetszik a zsiráf mégsem tartok otthon belőle ;)
ha kényelem kizárólag akkor: nagy burgonya,
ha állatkodni: vmi naked pl. gsr750
ha félni is akarok és a hangja odabasz: fehér s1000rr/régi factory rsv ('06 fekete-arany)
ha csak szimplán költséghatékonyan motorozni, akkor régi ülés alatti fazer
kár, h egyszerre nem teljesülhet
az sv-n töltött majd 20k km alatt rájöttem, h a hangján kívül mindent rühellek benne...
Bár én az 1000-res fazékhoz kicsit keveslem a 4,5L/100-at.. :/
ismerősnek van, döbbenet fogyasztást nyomott itt a hegyekben...Főleg, akkor volt öröm mikor ment tankolni és 300huf volt a benzin a kúton (vámmentes olasz móka)
viccenn kívül, én 2x tankoltam míg ő 1x