Elképzelhető olyan hogy valaki hallott/látott már sv-n nagyobb tankot ? vagy lehet-e egyáltalán "gyártatni". Mintha néhány motornál hallottam volna jóval nagyobb tankot mint a gyári...
Mi mi?...ott a történet...2 napja tűnt fel a srác aki pár hete benne volt tv-ben is, hogy kamionnak ment...akkor elég csúnya látvány volt a motor.....gondolom most is, de a lényeg, hogy a ruha megvédte...igazából nem tudom milyen márka volt a cucc, de a kamiont a kép alapján meg is fejelte szegény....és ha drága sisak volt akkor azért lehet örömködni viszont ha nem annyira akkor meg azon lehet elmélkedni, hogy mennyivel véd többet a drága mint az olcsóbb...
sziasztok van 4 db eladó gyári indexem sv -re nagyon jó állapotba...ha valakit érdekel írjon vagy csere érdekel 4 db "E" -s enduró indexre kérésre képet küldök , árban biztos megegyezünk
Le kell szedni a sarukat? vagy rácsiptethetem simán. írja a feszültséget és 3 program közül lehet választani. Itt olvastam hogy jobb ha egész télen megy valami csepptöltés, mert több embernek is megfeküdt az aksi, és nem 2 ft. meghírdettem a vasat áron alul mellesleg és össz 1 érdeklődő volt, így megtartom és átalakítom, tavasszal meg megy Sanyihoz nagy átvizsgálatra. Ha behuzom a kuplungot akkor halkabb a motorja , valami bibi ott lehet. Jól működik de engem zavar. Nem tudjátok mi lehet?
1450gramm szerintem nem kritikus . nyilván fölötte már én sem gondolkodnék egy sisakon.
(Mellesleg megjegyzem Lazer Osprey üvegszál sisak 1470gramm)
Ennyit arról hogy mi könnyebb.
Természetesen vannak könnyebb üvegszál sapkák is, én nem mondom.
A vastagság meg nem érdekel, amíg megvédte a fejemet egy nagy sebességű frontális ütközésnél is! Minek vágjam szét? Elméletet állítsak szembe a gyakorlattal?
a mostani L-60 méret. mindenre lehet pozitív és negatív példát hozni, mint ahogy minden megtörténhet és annak az ellenkezője is. az öregedés nekem fontos, a mostani is 5 éves pedig volt használva rendesen. a mostani futásteljesítményem mellett a következő bukóm szerintem 5 éves korában is újszerű lesz és nem szeretném csak azért cserélni mert már elöregedett a műanyag.
Amennyiben nem ragaszkodsz az üvegszálhoz, akkor arcpárnapumpás
Lazer Vertigo Matt fekete sipkát tudok neked készletről adni.
Leslie-nek öt éves és sajnálja lecserélni ennek a "butább" változatát.
Olyan mint az új.
Mikrometikus csatt-szerintem a legjópofább közúti használatra.
"Bogárvédő háló" a szélzaj ellen.
Pontosan illeszkedő halkan záródó plexi. (Csere plexi 1-2 nap beszerzés)
Arcpárna a pumpálható rendszer miatt sosem tágul ki, mindig testre szabható.
5év gyártói garancia! (Csak mert nem tartós )
Ár: 34990.
Ha ragaszkodsz az üvegszál héjszerkezethez ebben a méretben pont nincs készleten,de megrendelni meg tudok, több félét is.
Itt egyeztetnünk kéne.
Erre az "erősebb " dologra nekem mindig az a válaszom hogy elmesélem a saját esetemet.
Lazer Vertigo ABS (Keverék műanyag) sisak Fékezés 140-ről, becsapódás 90-100 körül. Motor megáll, én előreröpülök az autó "B" oszlopába . Körberajzolós póz, Korházban magamhoz térés, 3 nap megfigyelés után ISTENNEK HÁLA távozás tünetek és maradandó nélkül. A sisak egyben, fejem egyben.
Pedig elvileg "műanyag".
Az üvegszál lehet hogy többet bírna ki, de azon a ponton szerintem már a nyakcsigolya lenne a gyenge pont, nem a bukósisak.
Lazer Bora (ABS keverék műanyag) SHARP teszt: 5 csillag.
LAZER Fiber D1 (üvegszál ) SHARP teszt: 4 csillag.
A héj UV hatására történő öregedése szokott még érvként elhangzani. Szerintem így is, meg úgy is 3-4 évente veszek egy sipkát és jónapot. Addig meg bírja ez is, meg az is.
Mindenkinek szoktam mondani hogy az üvegszál és műanyag nem egyenesági szinonimái egyértelmüleg a jó és a rossz minősítésnek egy bukósisaknál.
A kedvencem az az úr volt ebben a témában aki bejött és Karbon-kevlár-üvegszál sisakot szeretett volna. Rákérdeztem hogy csak szimpla üvegszál sisakunk van, nem lesz e jó az?
Az illető pocakos kopaszodó középvezető kinézet. Amolyan BMW-s mánágeres.
Rámnéz- és mintha ételt kostólna és hiányolna valamit - mondja: NEM! Egy kis kevlár kell bele!
Kérdezem miért?
Válasz közben a mögötte látványosan unatkozó dekoratív /feltételezem manager asszisztens/ hölgyre mutat: Hát amikor 300-al megyünk, ha kinéz mögülem letépi a fejét a szél!
Na ezen a ponton tudtam volna barackot nyomni a bizonyítási kényszerben szenvedő úr fejére, meglapogatni a vállát, és megkérdezni: Mikor mész te édesdrága nyájas barátom, és mennyi ideig utassal 300-al? Illetve ha mégis....Akkor miazanyádért nem vagy képes felfogni hogy a hölgyike nyilván nem élete végét szeretné melletted megélni?
Csak annyit mondtam nem tudok ilyen sisakot adni.
Lesújtó pillantás után magasra szegték állukat és távoztak egy tökéletes világba ahol a kopaszodó pocakos még húsz éves, és hiheti hogy a punáger őszinte rajongása személyének szól , a képességeinek, nem pedig a beosztásának és az arany VISA kártyának....
Boccs a kitérőért...csak mesélhetnékem is volt.
Laller !
Szóval milyen méret? (Van készleten üvegszál sisak is)
mert könnyebb, ellenállóbb és nem öregszik mint az ABS. a mostani FG-14 5 éves, L-60 méret. elégedett voltam vele, csak már kezd szétmenni a bélés, kapott is már, plekó is kellene rá ezért lehet inkább cserélném.
Lenne egy eléggé hülye kérdésem.
Elképzelhető olyan hogy valaki hallott/látott már sv-n nagyobb tankot ? vagy lehet-e egyáltalán "gyártatni". Mintha néhány motornál hallottam volna jóval nagyobb tankot mint a gyári...