Ápropó radiális féknyerget para szétdobni?
Első körben úgy néz ki szorul,pedig patikatiszta.
Kikeményedhetett a karmantyú vagy csak kiszáradt?
Esetleg a stift nem engedi csúszni a betétet?
áááá apu tud olaszul (románul de megért mindent) azért mégis csak necces lenne kimenni megnézni pár motort, ha valamelyik okésnak tűnik akkor okmányiroda kivonatni, hazahozni itt me gmár ugye a forgalomba helyezés magyarul de akkor is, nembiztos hogy megérné nekem, annyiból itthon veszek egyet amit beviszek suliba és megmérek rajta mindent amit csak lehet lehet csak rossz a felfogásom de nem mennék ki így saját fejemmel egy motorért
olaszoktól is csak olyan lenne jó hogy északról, de akkor meg valami tényleg ismerős kéne hozza... déli motort nem szívesen vennék, oxidálodott csavarok stb stb olajcseréről ne is beszéljünk
Láttam lejjebb, hogy a Raptort nézegetted....sokkal jobb mint az SV a váz, fék és futómű szempontjából és benne van a jó SV blokk....abból is van már injektoros elérhető áron.....
alapjáraton erősen az első henger jobb oldalától jött a hang, én baloldalt álltam ugyhogy lehet ahogy húztam a gázt csak a kipufogótól tűnt hallkabbnak, igazából teljesen lényegtelen mert csak kiváncsiak voltunk, be sem akartuk indítani de az eladó elindította...
Első körben úgy néz ki szorul,pedig patikatiszta.
Kikeményedhetett a karmantyú vagy csak kiszáradt?
Esetleg a stift nem engedi csúszni a betétet?
Alapvető tanács.
Egyenlőre ez jön be.
Szelephézagot se kellett néznem.