Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezért nem merek olasz motort venni, lehet van kivétel de nehéz megtalálni a kivételt
Ápropó radiális féknyerget para szétdobni?
Első körben úgy néz ki szorul,pedig patikatiszta.
Kikeményedhetett a karmantyú vagy csak kiszáradt?
Esetleg a stift nem engedi csúszni a betétet?
Digónak akkor higgy ha ló legel a sírján.

Alapvető tanács.
áááá apu tud olaszul (románul de megért mindent) azért mégis csak necces lenne kimenni megnézni pár motort, ha valamelyik okésnak tűnik akkor okmányiroda kivonatni, hazahozni itt me gmár ugye a forgalomba helyezés magyarul de akkor is, nembiztos hogy megérné nekem, annyiból itthon veszek egyet amit beviszek suliba és megmérek rajta mindent amit csak lehet lehet csak rossz a felfogásom de nem mennék ki így saját fejemmel egy motorért
Te is kimehetsz érte....nem nagy kunszt ma már....
olaszoktól is csak olyan lenne jó hogy északról, de akkor meg valami tényleg ismerős kéne hozza... déli motort nem szívesen vennék, oxidálodott csavarok stb stb olajcseréről ne is beszéljünk
Olaszoknál?.... ...Zoli biztos tud linket ahol találni ilyeneket...
800ezerért van most egy használtautón meg egy 1M fölött kicsivel, ennyi pénze apunak nincs nekem pláne nincs
Láttam lejjebb, hogy a Raptort nézegetted....sokkal jobb mint az SV a váz, fék és futómű szempontjából és benne van a jó SV blokk....abból is van már injektoros elérhető áron.....
ismerős mondta hogy van a kereskedésben egy 650es aztán ma ugyis arra jártunk és bementünk. 650es volt de nem injektoros
Akkor minek mentetek oda?..haverkodni?...remélem legalább berúgtatok...
már az elején mondtuk neki hogy nem érdekel a karbis
Netán el akarta adni?
öpp.. tényleg. Kicsit megzavart hogy fejre állítva fotózták a blokkot (amit linkeltem) Mentségemre szóljon soha nem volt SV-m
Az első henger tetején van a lánc és azért zörög jobb oldalt a hajtókar.
alapjáraton erősen az első henger jobb oldalától jött a hang, én baloldalt álltam ugyhogy lehet ahogy húztam a gázt csak a kipufogótól tűnt hallkabbnak, igazából teljesen lényegtelen mert csak kiváncsiak voltunk, be sem akartuk indítani de az eladó elindította...
Az első hengernél menetirány szerint a baloldalon van a vezlánc...a kettesnél van jobboldalon...
A hajtókar erősödik terhelésnél....a csapszeg meg kissé csilingelősebb bár az is kopog, de jóval feljebb.......na meg még lehet a veztengely....
Sose markolok úgy igazán belem mert fejre állok (próbáltam)

Egyenlőre ez jön be.
Köszi a választ! Én is erre felé hajlok, bár a kettes gizdább, de ha bele kell markolni a fékbe jobb lesz a 4.
A 4 ujjasat venném.

Szelephézagot se kellett néznem.
Egy átlag karbis SV-ben már lazán van 70-100k kilométer... egy nem átlagban meg duplája
24e-et lenyomtam de mnem tudtam merre van a lánc.