nekem nem ráz össze-vissza és 6 literből kijön százon. de nem is erőltetem 6.-ban 50-el. valaki tud és szeret motorozni V2-vel és valaki nem. mint ahogy Sanyi is írta
Miért cserélném le?2 variáns lép életbe. Vagy eladom és veszek egy N verziót vagy ezt alakítom át. Nekem 37 évesen személy szerint sok a 267 km/óra, ez van. Nem kell csak egy MT3 fejidom és kész is . Ha elkezdem átalakítani ott vagyok mintha eladnám és vennék egyet készen. " igazsághoz hozzátartozik hogy egy olajat nem mernék lecserélni olyan nagy szerelő vagyok" így ha valamit akarok más segítsége kell mindenképpen.
pedig jól írta...3000 alatt összevissza ráz a blokk, afelett kapja el a ritmust, utána meg sem áll kb. 9000ig, de ott más az utas, ha nőnemű, szimplán a motorra élvez , főleg motorféknél
viszont gyorsan leírom, h ritkán ment a mocim 6000 felett.
a jobb csuklóm pártíz km után kész volt, hiába vettem rá lajosos csuklópihentető műanyagot...
Valszeg, túrakormánnyal jobb lett volna, de az meg nem passzol az sv stílusához.
Igen, bicikli. Se a féke, se a futóműve, se a teljesítménye nem közelíti meg az SV szintjét. De nem is állítottam az ellenkezőjét. Attól még, hogy jobb, közel nem biztos, hogy tetszik is... Nyilván jó volt, hogy pillanatok alatt fent volt 200-on és atomstabilan ment az úton, de ettől függetlenül az összkép nem tetszett.
Az ezres gixxer meg pályamotor, ne nagyon vegyük ide. Nem is az a dolga, hogy 3ezer alatt legyen használható...
A Divim megy 3000 alatt is, mert ezt arra tervezték hogy a pincéből is húzzon. 1500-tól lehet vele egyenletesen gyorsulni. Nyilván ilyen tulajdonságokat nem szabad keresni minden motorban
Lassú vok.
marad a tavaszi tesztvezetés, azt meglátom...
najó, de te is mész már mint állat
Faszomat.
Szarabb a fék mint az ezresen és kihrélték a hétötvenest.
Egy menetben indultam egy csókával a glocner tövében.
Hát nem igen láttam sehol.
ott voltam, h nem volt elég az sv nyomatéka és gyorsulása
a burgonya kényelme és pakolhatósága nagyon bassza a csőrőm
de mia faszt csinálok akkor a fehér rókással?
Erre a dilemmára lenne jó egy naked pl. gsr750
Tapasztaltam
viszont gyorsan leírom, h ritkán ment a mocim 6000 felett.
a jobb csuklóm pártíz km után kész volt, hiába vettem rá lajosos csuklópihentető műanyagot...
Valszeg, túrakormánnyal jobb lett volna, de az meg nem passzol az sv stílusához.
Az ezres gixxer meg pályamotor, ne nagyon vegyük ide. Nem is az a dolga, hogy 3ezer alatt legyen használható...
3000 alatt nem megy.