Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem nem ráz össze-vissza és 6 literből kijön százon. de nem is erőltetem 6.-ban 50-el. valaki tud és szeret motorozni V2-vel és valaki nem. mint ahogy Sanyi is írta


Lassú vok.
Hát valami olyasmi.
akkor hogy került bele a gsx-r futómű? És nálad a példa hogy jól néz ki a magaskormány az sv-n
Miért cserélném le?2 variáns lép életbe. Vagy eladom és veszek egy N verziót vagy ezt alakítom át. Nekem 37 évesen személy szerint sok a 267 km/óra, ez van. Nem kell csak egy MT3 fejidom és kész is . Ha elkezdem átalakítani ott vagyok mintha eladnám és vennék egyet készen. " igazsághoz hozzátartozik hogy egy olajat nem mernék lecserélni olyan nagy szerelő vagyok" így ha valamit akarok más segítsége kell mindenképpen.
mire felértél ő már kávézott és indult visszafelé ?
komolyan? áááá

marad a tavaszi tesztvezetés, azt meglátom...

najó, de te is mész már mint állat


Faszomat.

Szarabb a fék mint az ezresen és kihrélték a hétötvenest.

Egy menetben indultam egy csókával a glocner tövében.

Hát nem igen láttam sehol.
naja, aminél összetörtem, ott már rendesen elgurult a gyógyszerem, tehát ezért is akarok kisebbet!

ott voltam, h nem volt elég az sv nyomatéka és gyorsulása (mert nem a végsebesség hozott lázba)
eszemben sincs megvenni

a burgonya kényelme és pakolhatósága nagyon bassza a csőrőm

de mia faszt csinálok akkor a fehér rókással?

Erre a dilemmára lenne jó egy naked pl. gsr750
Téged, mint a véres rongyot úgy kéne mutogatni a fiataloknak. Egy ember aki ezres motorral kezdett és őszintén megbánta (amit nem is csodálok)
pedig beéri annyival...persze átlagos túratempóban..
Tapasztaltam
Talán akkor el kéne hagyíni az S1000rr csipkejózsikát és visszatérni a 400 krumplira?
pedig van benne igazság...nekem sem kellett volna rögtön literessel kezdeni :)
Mint a pacalhoz?
De van...
pedig jól írta...3000 alatt összevissza ráz a blokk, afelett kapja el a ritmust, utána meg sem áll kb. 9000ig, de ott más az utas, ha nőnemű, szimplán a motorra élvez , főleg motorféknél

viszont gyorsan leírom, h ritkán ment a mocim 6000 felett.

a jobb csuklóm pártíz km után kész volt, hiába vettem rá lajosos csuklópihentető műanyagot...

Valszeg, túrakormánnyal jobb lett volna, de az meg nem passzol az sv stílusához.
áá bicikli meg nincs belőle gyári citromsárga
Ej, hányszor előkerült már ez a téma és a vége mindig csak az lesz, hogy az SV-hez ember kell a többihez meg akárki....
az sv is megy 3000 alatt hibátlanul mondjuk 4.-ig. 6.-ban nem szereti az tény, de az nem is arra való.
Talán inkább próbálkozz egy GS500-al.
7000 alatt nem is forgatnám mert kevés lenne az ereje fiatal vagyok még ha meghalok újra éledek
Igen, bicikli. Se a féke, se a futóműve, se a teljesítménye nem közelíti meg az SV szintjét. De nem is állítottam az ellenkezőjét. Attól még, hogy jobb, közel nem biztos, hogy tetszik is... Nyilván jó volt, hogy pillanatok alatt fent volt 200-on és atomstabilan ment az úton, de ettől függetlenül az összkép nem tetszett.
Az ezres gixxer meg pályamotor, ne nagyon vegyük ide. Nem is az a dolga, hogy 3ezer alatt legyen használható...
Kis pozitív hozzáállás és bátorság.

3000 alatt nem megy.
A Divim megy 3000 alatt is, mert ezt arra tervezték hogy a pincéből is húzzon. 1500-tól lehet vele egyenletesen gyorsulni. Nyilván ilyen tulajdonságokat nem szabad keresni minden motorban