Az lehet, de 4000 alatt forgatva....nyugis járkálásnál ezért eszik többet az SV mert forgatni kell míg 2500-3000 körül el lehet battyogni a sor4-el bár az elvileg nem tesz jót, de attól még lehet... ...amúgy ezért is eszik kevesebbet a sor4 mert kisebb fordulattal lehet járkálni vele....bárki akinek van pillanatnyi fogyasztás jelző a kocsijában próbálja ki, hogy mennyit mutat ugyanannál a sebességnél kisebb illetve nagyobb sebfokozatban....hiába tűnik úgy, hogy könnyebben megy és ezért nem kell nyomni annyira kisebb fokozatban nagyobb fordulaton, de akkor is többet fog enni......
Pl a Vanyek ment előttem 2 személlyel az sv-vel,ahogy odatépi neki kanyarból kifelé, egyedül is alig,alig bírok mögötte maradni,tehát sztem egy darabig jobban tol aztán kiegyenlítődik.Amúgy jobb az sv váz+futó,józan ésszel a sima járáson kívül nem sok minden szól a bandi mellett,de én azért elvagyok vele.
Itt jön a képbe a speed triple,le tudna venni a lábamról,csak hát annyi zsetonból inkább szétmotorozom magam a bandival....
Tehát összegezzük.
Az igazi férfiak garázsában van:
-flex
-hegesztő
-kompresszor
-légkulcs
-V2-es ezres motorkerékpáer
-Esetleg légkalapács ha fosnának az említett motor helyett.
1 kezemen megtudom számolni, hogy az elmúlt 5 év alatt hányszor csapkodott a lánc, lehet ebben segít amúgy egy fokozatkijelző is
egyetlen egy dolog van ami nem tetszik a motorban, mégpedig hogy bedöntve billeg egy kicsit, ez leginkább a H.ringen jött ki utcán nem, bár ott nem is erőltetem azt a tempót. de lehet egy kis befektetés a futóműbe orvosolná ezt is
Ezt így nem mondanám....ahogy írták 3, se inkább 4000 alatt nem annyira jó.....egy hasonló ccm-es sor4 alul is jobban tol....itt inkább nem is tudom mi fog meg......a sor4 jobban kezelhető simább dolog.....ez csak egyszerűen állat...mármint hallgatni és forgatni.....a bandid is szerintem alul jobb.... .....amikor újra SV lett akkor az érzés is visszatért, a béka simasága kissé maszkulin volt ehhez képest...ott csak abból lehetett érezni, hogy 200 a téma, hogy akkor kezdte húzni a kezemet, de amúgy nem volt semmi rázás meg hasonló na meg hang sem.....itt van....
Igen,megvan az az előnye a sor4-el szemben,hogy alul már tol bitang módon,ezért nem szabad a sor4-en leengedni a fordulatot........ha ráérzel, bármilyen hengerelrendezésűvel lehet bitang módon menni.....éppen az ősszel próbálgattam az 1 hengert meg a sor 2-őt....mindegyiknek megvan a maga varázsa....
Nekem cb500-am volt az SV előtt. Az sokkal kezelhetőbb és kényelemsebb is volt. A csutkakormány néha nekem is kicsinálta a csuklóm akár 60 km alatt is.
Elég sokat gondolkodtam, hogy nem lesz-e sok az ezres, de egyáltalán. nem alattomos csak ésszel kell menni.
Bár abban biztos vagyok, hogy sok-sok km kell még mire ki merem jelenteni, hogy faszán tudok vele menni.
Viszont nagyon stabil gép, tisztességeset lép 6.ban is és a fogyasztása se vészes.
Nem bántam meg egyáltalán a V2-t vételt. Sokkal inkább van egyénisége, mint egy sor4-nek.
Jó cimbora, ha kibírod!
Most már kezdek rákívánni az 1000sv-re,majd a tavasszal tesztelek 1-et ............amúgy a bandi előtt,helyett varaderot akartam venni,de nem tetszett,pont a 3000 ford. alatti lánccsapkodás miatt.....
Tavasszal meg ingyen tesztvezetni.
Jönnek az új modellek.
Én meg mek svájcba.............vagy nem.
De horvátba biztos.
Megnézem merre menne Laller ha elengedik.
Inkább motorozzunk álmodozás helyett!
Merjé má nagyot álmodni.
duzzogva még a szine is jöhet egy évre.
Itt jön a képbe a speed triple,le tudna venni a lábamról,csak hát annyi zsetonból inkább szétmotorozom magam a bandival....
Az igazi férfiak garázsában van:
-flex
-hegesztő
-kompresszor
-légkulcs
-V2-es ezres motorkerékpáer
-Esetleg légkalapács ha fosnának az említett motor helyett.
egyetlen egy dolog van ami nem tetszik a motorban, mégpedig hogy bedöntve billeg egy kicsit, ez leginkább a H.ringen jött ki utcán nem, bár ott nem is erőltetem azt a tempót. de lehet egy kis befektetés a futóműbe orvosolná ezt is
Én má mondtam anno Zsének hogy hatötvennel kellett volna kezdeni.
Elég sokat gondolkodtam, hogy nem lesz-e sok az ezres, de egyáltalán. nem alattomos csak ésszel kell menni.
Bár abban biztos vagyok, hogy sok-sok km kell még mire ki merem jelenteni, hogy faszán tudok vele menni.
Viszont nagyon stabil gép, tisztességeset lép 6.ban is és a fogyasztása se vészes.
Nem bántam meg egyáltalán a V2-t vételt. Sokkal inkább van egyénisége, mint egy sor4-nek.
Jó cimbora, ha kibírod!
Ő rájött..............én meg keresen a szent labdát.