Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az lehet, de 4000 alatt forgatva....nyugis járkálásnál ezért eszik többet az SV mert forgatni kell míg 2500-3000 körül el lehet battyogni a sor4-el bár az elvileg nem tesz jót, de attól még lehet... ...amúgy ezért is eszik kevesebbet a sor4 mert kisebb fordulattal lehet járkálni vele....bárki akinek van pillanatnyi fogyasztás jelző a kocsijában próbálja ki, hogy mennyit mutat ugyanannál a sebességnél kisebb illetve nagyobb sebfokozatban....hiába tűnik úgy, hogy könnyebben megy és ezért nem kell nyomni annyira kisebb fokozatban nagyobb fordulaton, de akkor is többet fog enni......
Mint mondom a gép előtt lehet álmodni.

Tavasszal meg ingyen tesztvezetni.

Jönnek az új modellek.

Én meg mek svájcba.............vagy nem.

De horvátba biztos.


Megnézem merre menne Laller ha elengedik.
Várunk még erre picit....sokat.....

Inkább motorozzunk álmodozás helyett!
Ja...............még mindíg nincs semmi hitelem.
Álmodozunk baze.

Merjé má nagyot álmodni.
ha lenne 3 millám inkább kifizetném a nyomorult bankot, csak hogy megint témánál legyünk
3 milla és itthon van.

duzzogva még a szine is jöhet egy évre.
Billeg? a bandi úgy jár alattam mint egy hamenéses anakonda!
Pl a Vanyek ment előttem 2 személlyel az sv-vel,ahogy odatépi neki kanyarból kifelé, egyedül is alig,alig bírok mögötte maradni,tehát sztem egy darabig jobban tol aztán kiegyenlítődik.Amúgy jobb az sv váz+futó,józan ésszel a sima járáson kívül nem sok minden szól a bandi mellett,de én azért elvagyok vele.

Itt jön a képbe a speed triple,le tudna venni a lábamról,csak hát annyi zsetonból inkább szétmotorozom magam a bandival....
Tehát összegezzük.
Az igazi férfiak garázsában van:
-flex
-hegesztő
-kompresszor
-légkulcs
-V2-es ezres motorkerékpáer
-Esetleg légkalapács ha fosnának az említett motor helyett.
1 kezemen megtudom számolni, hogy az elmúlt 5 év alatt hányszor csapkodott a lánc, lehet ebben segít amúgy egy fokozatkijelző is

egyetlen egy dolog van ami nem tetszik a motorban, mégpedig hogy bedöntve billeg egy kicsit, ez leginkább a H.ringen jött ki utcán nem, bár ott nem is erőltetem azt a tempót. de lehet egy kis befektetés a futóműbe orvosolná ezt is
Ezt így nem mondanám....ahogy írták 3, se inkább 4000 alatt nem annyira jó.....egy hasonló ccm-es sor4 alul is jobban tol....itt inkább nem is tudom mi fog meg......a sor4 jobban kezelhető simább dolog.....ez csak egyszerűen állat...mármint hallgatni és forgatni.....a bandid is szerintem alul jobb.... .....amikor újra SV lett akkor az érzés is visszatért, a béka simasága kissé maszkulin volt ehhez képest...ott csak abból lehetett érezni, hogy 200 a téma, hogy akkor kezdte húzni a kezemet, de amúgy nem volt semmi rázás meg hasonló na meg hang sem.....itt van....
Ha egyszer nem dolgozok sokat és lesz időm pénzt keresni tuti veszek egy speedtriple-t
Van akinek sikerül van akinek nem.
Én má mondtam anno Zsének hogy hatötvennel kellett volna kezdeni.
A V4 meg a sorhárom kimaradt.
Igen,megvan az az előnye a sor4-el szemben,hogy alul már tol bitang módon,ezért nem szabad a sor4-en leengedni a fordulatot........ha ráérzel, bármilyen hengerelrendezésűvel lehet bitang módon menni.....éppen az ősszel próbálgattam az 1 hengert meg a sor 2-őt....mindegyiknek megvan a maga varázsa....
Nekem cb500-am volt az SV előtt. Az sokkal kezelhetőbb és kényelemsebb is volt. A csutkakormány néha nekem is kicsinálta a csuklóm akár 60 km alatt is.
Elég sokat gondolkodtam, hogy nem lesz-e sok az ezres, de egyáltalán. nem alattomos csak ésszel kell menni.
Bár abban biztos vagyok, hogy sok-sok km kell még mire ki merem jelenteni, hogy faszán tudok vele menni.
Viszont nagyon stabil gép, tisztességeset lép 6.ban is és a fogyasztása se vészes.
Nem bántam meg egyáltalán a V2-t vételt. Sokkal inkább van egyénisége, mint egy sor4-nek.
Jó cimbora, ha kibírod!
nem hiszem hogy különleges motorom lenne, egyszerűen csak érezni kell hogy mikor mennyi gázt lehet adni, nem csak rácsavarni mint egy sor4nek.
Csapkod az.............csak rá kell jönni a használatra.
Ő rájött..............én meg keresen a szent labdát.
Nagyon egyedi lehet...........Zsének ráz.
Most már kezdek rákívánni az 1000sv-re,majd a tavasszal tesztelek 1-et ............amúgy a bandi előtt,helyett varaderot akartam venni,de nem tetszett,pont a 3000 ford. alatti lánccsapkodás miatt.....
nöm
Bittos nem ráz?