Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de ha most is sv-d van akkor mért akarod lecserélni egy másikra? nézegettem a te motorodat is csak fosok az 1000töl meg drágább a fenntartása is
4-8 között, érdekes dolog ez, a dt alattam 4 literrel járkált szerpentinen de forumon meg mindenhol panaszkodtak hogy 8 litert is bevágja
Nekem volt már 1-2 motorom de nekem semmi bajom az sv 1000-rel. Hibátlan, kezes, tol mint őrült. Ha sikerül eladnom akkor is sv-t veszek. Egy gs 500 után írni hogy nem volt jó? Az egy bicikli az 1000-hez képest! 3000 alatt nem megy egy megint olyan hogy ülj fel egy GSXr 1000-re az 180le és még ennyire sem megy 3000 alatt .Itt le is zárnám a dolgot.
recskázol a gázkaron


brembo kell rá nincs mese
4 az ritka nyugodt halvérú emberkének.....................talán.
5-től a reális mondjuk 6-6,5 a túra.7-8 az már inkább a fék-gáz alacsony sebességben pörgetve elég rendesen.
a karbis kevesebbet enne mint az injektoros ? Karbisra azt montak hogy4-7liter de 7liter az 170folott. Erdekes.
spritmonitor.de
Szélsőséges.
5,2-8-ig.
Kérdrés mennyit recskázol a gázkaron.
Km/jaromotorral/tolva/liter ? :D
Van.
650esrol nincs senkinek ilyen tankolos adata ? :D:D
Csutkakormány mindenhol kínzóeszköz.

Csak vídiakeménységű betonarcoknak.

Vagy gibbonhosszúnak kell a karnak lenni hogy ki tudj egyenesedni.
A csutkakormány valami középkori kínzóeszköz reinkarnációja. Fél óra után úgy zsibbadt tőle a kezem, hogy meg kellett állnom... Az ezres blokkot meg eredetileg valami nagyipari vibrátorba tervezhették, annyira ráz! 3ezres fordulat alatt használhatatlan a motor még kettesben is.
Azon kívül, hogy tol mint a barom (cink lenne ha egy ezres motor nem tolna...), egyáltalán semmi élvezhetőt nem találtam benne. Akkor még GS500-am volt, ami szintén nem egy steril, vibrációtól mentes motor, de amikor visszaültem rá, aszittem villanymotoron ülök!
Nem mondom, hogy rossz motor, de nekem nem kéne.
Így?...vazz, ez a fazon olyan gyorsan jött szembe, hogy nézni ios gáz volt
Már attól félek hogy fel kell tekerni a szerpentin tetejére.
jaja, képzeld el amikor robogsz lefelé a szerpentinen, jön a balos visszafordító, túlmelegszik az első patkófék csökken a fékhatás, a kontrát hiába nyomod mert hátul piros gumi van 0 tapadással. már úgy döntöd a gépet hogy szikrázik a pedál felső állásban és ekkor végső mentsvárként szétnyitod a vázat és csak így tudsz elfordulni
azon én is félnék :D

mikor menet közben összecsuklik, vagy nem erre a verzióra gondoltál?
nem

amúgy nem tudom miért vagy kiakadva, én egy szaros kemping biciklin is tudok félni
személyeskedésen kívül megy más is?
Há' mé' nem főzte meg?
Szerintem tul nyers volt neki.
Szasztok! Tatto mi volt a kifogás az sv ellen?
Legalábbis itt a fórumon beszéltem róla, hogy mennyire nem jött be és miért nem.
Sanyi ezresét kipróbáltam, de erről te is tudsz.