Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esztergáltatsz két megfelelő pogácsát valakivel oszt csá.
Sv650n kormány magasító adaptert keresek. Kérdés, 20-30 mm-es magasítást elbír a fékcső, bowden.....?
Köszi Z!
Röntgen szemed van.

Én amúgy egy ekkora horpadást meg e említenék, a használattal jár.
Ja.Képen.
Minek törött itt a tankja? A linkelt CBF-en van egy horpadás jobb oldalt, elöl alul.. de ha nem írja, észre se veszed
Törött tankkal?

Miajobb a sérült műanyag szépségtapasz vagy a rozsdásodó üzemanyagrenccer?
Törött fényszóróval
Legolcsóbb SV 2004-es 25k körüli órával.

N-est meg csinál belőle az első zúzda után.

Mondjuk ha ügyes 50-ből megvan bármikor.
YTX12BS

A nélkül.
Legolcsóbb N-es injektoros SV, és legolcsóbb magyar papíros CBF 600.

Szerintem a 650 és a 700k forint között nincs olyan nagy különbség.
2003-tól YTX12BSA
SV-be milyen akksi való?( V/Ah )
Hát az enyém is kitünne a 3 db hirdetett triple közül.
CBF-ből a mai hahus kínálat..............1 db egy kellemesen lezúzott olasz kérdéses paperekkel.3 kilóért.
2. olasz kellemes kinézet 580-ért.Mire papír lesz rajta 7 kiló lesz minimum..........és ezek mind 2004-2005-ösök.
SV ből kihagytam egy vonatrakomány karbist 3-5 kiló közt akár magyar papírral és csak az inyektorost figyeltem ami KB cbf kategória.
Tudom hogy honda ezért hűűű meg háááá de szerintem bárhogy számolsz drágább lesz.
Ami nem feltétlen rossz csak számszakilag nem egyenlő.
Később valószínűleg könnyebb is lesz eladni, ha "kinövi"..
Mert a félszáz hirdetett SV közül kitűnni, elég nehéz lesz

Arra jutottam hogy kb 50-100 ezer forint az ár diffi a két motor között, úgy hogy 1-2 évvel idősebbek a Hondák. Ennyit azért a Honda minőség megér
Csak első blikkre mindkét tipus első,legolcsóbbját néztem.Állapot és kinézet mindnél dob az áron.Viszont a CBF jóvl magasabbról kezdi és kisebb a merítés.
Évjáratot nem néztem. Nekem a 2004-es SV is hót ugyan olyan mint mondjuk egy 2007-es. Nem szoktam az évjáratokon vesződni. Használt motornál meg minek is.. állapot dönt, meg az ár
A kis SV szebbje mind 7 kilo körül van. Amúgy meg a külföldi okmányos olcsóbban kínált se mind szar. Simán lehet azokkal is számolni
Az első CBF magyar 7 kiló 550-ért meg van ugyanolyan évjáratú inyektoros SV.
Holittaz ugyaolyanár?
Amúgy kis SV árban CBF 600-at is lehet kapni. Szerintem az is kényelmesebb két személyre. Bár nem egy izgalmas V2-es hajtja... de az egy viszonylag nyomatékos 600-as sor4
tom, csak most csináltam meg a paypalt, meg mire lejön.. aztán mondom bepróbálkozok
Ebay-en akad pár db.
Valakinek van eladó váltókar 650 K4-re?