CBF-ből a mai hahus kínálat..............1 db egy kellemesen lezúzott olasz kérdéses paperekkel.3 kilóért.
2. olasz kellemes kinézet 580-ért.Mire papír lesz rajta 7 kiló lesz minimum..........és ezek mind 2004-2005-ösök.
SV ből kihagytam egy vonatrakomány karbist 3-5 kiló közt akár magyar papírral és csak az inyektorost figyeltem ami KB cbf kategória.
Tudom hogy honda ezért hűűű meg háááá de szerintem bárhogy számolsz drágább lesz.
Ami nem feltétlen rossz csak számszakilag nem egyenlő.
Csak első blikkre mindkét tipus első,legolcsóbbját néztem.Állapot és kinézet mindnél dob az áron.Viszont a CBF jóvl magasabbról kezdi és kisebb a merítés.
Évjáratot nem néztem. Nekem a 2004-es SV is hót ugyan olyan mint mondjuk egy 2007-es. Nem szoktam az évjáratokon vesződni. Használt motornál meg minek is.. állapot dönt, meg az ár
Amúgy kis SV árban CBF 600-at is lehet kapni. Szerintem az is kényelmesebb két személyre. Bár nem egy izgalmas V2-es hajtja... de az egy viszonylag nyomatékos 600-as sor4
Én amúgy egy ekkora horpadást meg e említenék, a használattal jár.
Miajobb a sérült műanyag szépségtapasz vagy a rozsdásodó üzemanyagrenccer?
N-est meg csinál belőle az első zúzda után.
Mondjuk ha ügyes 50-ből megvan bármikor.
A nélkül.
Szerintem a 650 és a 700k forint között nincs olyan nagy különbség.
2. olasz kellemes kinézet 580-ért.Mire papír lesz rajta 7 kiló lesz minimum..........és ezek mind 2004-2005-ösök.
SV ből kihagytam egy vonatrakomány karbist 3-5 kiló közt akár magyar papírral és csak az inyektorost figyeltem ami KB cbf kategória.
Tudom hogy honda ezért hűűű meg háááá de szerintem bárhogy számolsz drágább lesz.
Ami nem feltétlen rossz csak számszakilag nem egyenlő.
Mert a félszáz hirdetett SV közül kitűnni, elég nehéz lesz
Arra jutottam hogy kb 50-100 ezer forint az ár diffi a két motor között, úgy hogy 1-2 évvel idősebbek a Hondák. Ennyit azért a Honda minőség megér
Holittaz ugyaolyanár?